LiveAgent siūlo nemokamus įsigijimo el. laiškų šablonus el. pašto rinkodarai, padedančius didinti aktyvių prenumeratorių skaičių ir efektyviai tvarkyti sąrašus. Sužinokite geriausias praktikas ir strategijas prenumeratorių duomenų bazės kūrimui.
Rinkodara el. paštu vis dar yra vienas stipriausių komunikacijos internetu būdų, kuriuo kasdien naudojasi vis daugiau vartotojų. Vienas svarbiausių bet kurios el. pašto rinkodaros strategijos aspektų – turėti didelę aktyvių prenumeratorių duomenų bazę. Laikui bėgant el. pašto adresatų sąrašai natūraliai mažėja dėl atsisakytų prenumeratų, el. laiškų pažymėjimo kaip nepageidaujamais arba tiesiog neatidarytų laiškų.
El. pašto prenumeratorių praradimą vadinkite kaip norite – sąrašo susitraukimu, irimu ar tiesiog sąrašo mažėjimu. Jis gali būti neskaidrus „kieto atmetimo“ atveju, arba skaidrus, apimantis neperskaitytus laiškus. Siekdami pagerinti sąrašo nykimo rodiklį, rinkodaros specialistai gali daryti du dalykus: reguliariai valyti savo el. pašto duomenų bazę ir (arba) tobulinti el. pašto adresų rinkimo strategiją.
El. pašto įsigijimas – tai žmonių el. pašto adresų rinkimas ir duomenų bazės kūrimas, siekiant siųsti jiems rinkodaros pranešimus. Jei dar neturite didelio potencialių klientų el. pašto adresų sąrašo, nereikia nerimauti – niekada nevėlu pradėti juos rinkti.
Kita vertus, jei jau turite kai kurių potencialių klientų adresus, galbūt norėsite sutvirtinti turimą duomenų bazę. Tai gali reikšti, kad reiks patikrinti, ar esami prenumeratoriai vis dar nori gauti jūsų turinį. Tačiau nedarykite to tiesiog klausdami naudotojų, ar jie nori iš jūsų gauti el. laiškus, o siųskite jiems el. laišką, kuriame reikalaujama atlikti veiksmą.
Yra du el. pašto įsigijimo aspektai: pirma, el. pašto adresų sąrašo sudarymas ir, antra, el. pašto rinkodaros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas. Abi dalys turi būti sėkmingos, kad padidintumėte el. pašto adresų įsigijimą, t. y. padidintumėte prenumeratorių sąrašus ir pagerintumėte savo rodiklius. Tačiau kaip tiksliai turėtumėte tai daryti?
Norėdami sėkmingai sukurti aktyvių el. pašto prenumeratorių duomenų bazę, turite ieškoti klientų ir potencialių klientų, kurie parodė susidomėjimą gauti iš jūsų pranešimus. Tikslus siunčiamų pranešimų tipas priklausys nuo pramonės šakos, kurioje veikia jūsų įmonė, nors apskritai naujienlaiškis visada yra tinkamas sprendimas. Tuomet reikia veiksmingai suplanuoti kampaniją, kad kurtumėte turinį, kurį žmonės norėtų gauti, ir taip suteiktumėte vertės savo prenumeratoriams.
Kai tai padarysite, galite pradėti rinkti daugiau el. pašto adresų reklamuodami savo turinį, nesvarbu, ar tai būtų naujienlaiškis, ar bet kokio kito tipo turinys. Ši reklama gali būti vykdoma jūsų svetainėje, kurioje klientai gali užsiregistruoti naudodami formą, arba jūsų socialinių tinklų profiliuose. Juk jūsų svetainės lankytojai ir sekėjai jau domisi jūsų įmonių produktais ar paslaugomis. Gali pakakti paprasčiausiai paskatinti juos užsiregistruoti į adresatų sąrašą. Taip gautumėte jų el. pašto adresus, jei tik pažadėsite ir įvykdysite, kad pateiksite jiems vertingo turinio.
Gavę naudotojo el. pašto adresą jam užsiregistravus naujienlaiškio (ar kito turinio) prenumeratai, turite išsiųsti jam prenumeratą patvirtinantį pranešimą.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Test our ticketing software today. No credit card required.
Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.
Visas el. pašto adresų rinkimo tikslas – sukurti aktyvią jūsų įmonės produktais besidominčių naudotojų duomenų bazę. Todėl, jei sekate potencialų vartotoją, visada turėtumėte pateikti nuorodą, kuri leistų vartotojui prisijungti prie jūsų el. pašto prenumeratorių. Kita vertus, jei konsoliduojate jau esamą duomenų bazę, visada turėtumėte suteikti prenumeratoriams galimybę atsisakyti gauti jūsų el. laiškus.
Jei prenumeratorius neatsako į žinutę, kuria siekiama išsiaiškinti, ar jis vis dar aktyvus ir domisi jūsų turiniu, tikriausiai galima daryti prielaidą, kad jis tuo nebesidomi. Jei norite, galite palaukti savaitę ir išsiųsti dar vieną laišką pasiteiravimui, bet jei vis tiek negaunate atsakymo, tuomet turėtumėte pašalinti šį neaktyvų naudotoją iš savo duomenų bazės.
Ta pati situacija – maždaug po savaitės vėl galite išsiųsti el. laišką pasiteiravimui, jei paskutinė žinutė pasimetė jų pašto dėžutėje. Visi papildomi pranešimai, kuriuos siunčiate potencialiems klientams, turėtų suteikti jiems daugiau vertės ir suteikti galimybę susipažinti su jūsų prenumeratos privalumais. Jei vis tiek negaunate atsakymo, turėtumėte tai laikyti šaltu potencialiu klientu.
Kaip parašyti atsiprašymo laišką
Sužinokite, kaip parašyti efektyvų atsiprašymo laišką klientams naudodamiesi mūsų vadovu, kuriame pateikiama 10 šablonų įvairioms situacijoms. Pagerinkite klientų išlaikymą ir sumažinkite praradimus su nemokama bandomąja versija pritaikomų el. pašto šablonų.
Patvirtinimo el. laiškų šablonai
Atraskite praktiškus patvirtinimo el. laiškų šablonus „LiveAgent“ svetainėje, padėsiančius efektyviai patvirtinti vartotojų tapatybę. Išmokite kurti trumpus ir aiškius laiškus, užtikrinančius jūsų klientų veiksmų patvirtinimą. Aplankykite mūsų svetainę ir įkvėpkite nemokamais šablonais, kurie pagerins jūsų klientų patirtį!
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Atraskite šablonus efektyviems atsakymams į teigiamus atsiliepimus socialinėje erdvėje! Sužinokite, kaip vertingas grįžtamasis ryšys gali padėti tobulinti jūsų paslaugas ir stiprinti ryšį su klientais. Aplankykite mūsų svetainę ir pasinaudokite naudinga informacija bei praktiniais patarimais.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team