Straipsnio el. pašto šablonai padeda skleisti turinį, pasiekti naują auditoriją ir padidinti peržiūras. „LiveAgent“ siūlo pritaikytus šablonus, kurie įtraukia skaitytojus ir efektyviai reklamuoja išorėje paskelbtus straipsnius.
Norint parašyti puikų straipsnį išorinei svetainei, reikia laiko ir pastangų. Be to, juodraščio užbaigimas yra tik pradžia. Tada seka korektūra ir galbūt juodraštis perduodamas turinio redaktoriui patvirtinti. Po to kyla didžiausias iššūkis: kad straipsnis būtų paskelbtas kitoje svetainėje.
Tai padarę, vis tiek turite paskatinti žmones skaityti tai, ką parašėte. Vienas iš geriausių būdų tai padaryti yra išsiųsti išorėje paskelbto straipsnio el. laišką su nuoroda į publikaciją. Į tokį el. laišką patartina įtraukti viliojančią turinio peržiūrą, nes tai padės jums susilaukti skaitytojo susidomėjimo visu tekstu.
Jei įmonė ar asmuo kreipėsi į jus su mintimi parašyti straipsnį, kuris bus paskelbtas jų pačių tinklalapyje, tinklaraštyje, žurnale ir t. t., tada jūs jau esate vienu žingsnio arčiau to, kur turite būti. Taip yra todėl, kad leidėjas tikriausiai pats reklamuos straipsnį. Vis dėlto, taip pat būtų gera idėja pasidalinti straipsniu su žmonėmis, esančiais jūsų el. pašto duomenų bazėje. Tai padarius galima padidinti straipsnio sklaidą, pasiekiant potencialiai skirtingą auditoriją.
Taip gali būti, kad nusprendėte parašyti straipsnį vien dėl to, kad kilo nuostabi idėja, kurią reikėjo nedelsiant užrašyti popieriuje (arba labiau tikėtina, kad šiais laikais – nešiojamam kompiuteriui). Tokiu atveju vis tiek turite susirasti asmenį ar įmonę, kad galėtumėte paskelbti savo straipsnį.
Keletas naujų straipsnių el. laiškų šablonų pavyzdžių pateikiami žemiau; jie skirti skatinti gavėjus skaityti nuorodoje paminėtą visą tekstą ir susisiekti su potencialiais publikuotojais, kai jo dar neturite.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Kadangi straipsnis bus paskelbtas interneto svetainėje ar spausdintine forma, kuri nepriklauso jūsų įmonei, galite neturėti teisių ar leidimo dalintis straipsnio kopija, net jei jūs arba vienas iš jūsų darbuotojų esate autorius. Tokiu atveju jums reikia leidėjo leidimo, kad galėtumėte dalintis visu tekstu. Tačiau net ir suteikus šį leidimą, gali būti ne pati geriausia strategija platinti visą straipsnį el. paštu. Taip yra todėl, kad vienas iš pagrindinių tikslų yra nukreipti skautytojų srautą į leidėjo svetainę, taip pat ir į jūsų pačių svetainę per atgalines nuorodas.
Išorėje paskelbto straipsnio el. laiškas yra tiesiausias būdas pranešti auditorijai apie pilno turinio straipsnį, kurį parašėte, bet kurio nėra jūsų svetainėje, kurioje vartotojai paprastai gali ieškoti jūsų medžiagos. Tačiau yra keletas netiesioginių būdų skleisti žinią per įvairaus tipo turinį, pvz., socialinių tinklų įrašus, jūsų interneto svetainę ir naujienlaiškius.
Kadangi jūsų straipsnis talpinamas kitur, o ne jūsų pačių puslapiuose, turėtumėte būtinai įtraukti atgalines nuorodas į savo svetainę. Tai padės pritraukti lankytojų srautą į savo svetainę, padidinti prekės ženklo žinomumą ir pagerinti optimizavimą paieškos sistemoms (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Patvirtinimo el. laiškų šablonai
Atraskite praktiškus patvirtinimo el. laiškų šablonus „LiveAgent“ svetainėje, padėsiančius efektyviai patvirtinti vartotojų tapatybę. Išmokite kurti trumpus ir aiškius laiškus, užtikrinančius jūsų klientų veiksmų patvirtinimą. Aplankykite mūsų svetainę ir įkvėpkite nemokamais šablonais, kurie pagerins jūsų klientų patirtį!
WYSIWYG straipsnių redaktorius
Tai, ką matote, yra tai, ką gaunate (WYSIWYG) redaktorius gali padėti jums pakiesti straipsnio dizainą ir parodyti turinį taip, kaip norite, kad jis būtų matomas.
Naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonai
Apsilankykite mūsų puslapyje ir sužinokite, kaip efektyviai informuoti savo auditoriją apie naujus tinklaraščio įrašus naudojant el. laiško šablonus. Padidinkite prenumeratorių lojalumą ir išlaikykite jų susidomėjimą jūsų turiniu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team