Įvykio priminimo el. laiško šablonai padeda efektyviai priminti apie renginį, išlaikant auditorijos susidomėjimą. Tinkinkite šablonus, laikykitės patarimų: rašykite trumpai, aiškiai, pateikite pagrindinę informaciją ir išlaikykite draugišką toną.
Nesvarbu, ar organizuojate internetinį, ar gyvą renginį, priminti apie jį savo auditorijai yra taip pat svarbu, kaip ir informuoti apie renginio organizavimą. Būtent todėl turėtumėte išsiųsti priminimus apie įvykius el. paštu. Jūsų dalyviai galėjo užsiregistruoti dalyvauti prieš kelis mėnesius ir laukimo laikotarpiu jie galėjo pamiršti arba prarasti susidomėjimą. Apgalvotai parašyti priminimo el. laiškai gali atnaujinti informaciją apire jūsų renginį, išlaikyti susidomėjimą ir užtikrinti, kad dauguma užsiregistravusiųjų galiausiai pasirodys jūsų renginyje. Žemiau pateikiami geriausi patarimai, kaip rašyti efektyvius įvykių priminimų el. laiškus, o taip pat įvykių priminimų el. laiškų šablonai. Juos galite tinkinti ir naudoti savo įvykių priminimų el. laiškų kampanijoje.
Pagrindinis įvykių priminimų el. laiškų tikslas yra priminti auditorijai apie artėjantį įvykį, kad auditorija išlaikytų susidomėjimą iki įvykio dienos. Į renginio priminimo el. laišką turėtų būti įtraukti tik esminiai faktai apie jūsų įvykį, vengiant daugybės neesminių detalių. Tebūna tai vienos pastraipos pranešimas ir būtinai įsitikinkite, kad jis pritaikytas mobiliesiems, nes daugiau nei 80% visų el. laiškų dabar atidaromi ir skaitomi mobiliaisiais įrenginiais.
Kadangi jūsų renginio priminimo el. laiškas seka po jūsų pradinio kvietimo į renginį, jame nebūtina įtraukti nuodugnaus turinio. Tačiau yra keletas pagrindinių detalių, kurias norite pateikti:
Kreipkitės į dalyvius vardu ir laikykitės draugiško, malonaus tono, kaip tai darytumėte susitikimo priminimo el. laiške. Taip pat galite siųsti priminimo el. laiškus konkretaus asmens vardu, o ne bendrai nuo įmonės, nes tai jūsų renginio priminimo pranešimui suteikia asmeniškumo. Galiausiai būtinai įtraukite savo kontaktinę informaciją ir nuorodą į DUK puslapį (jei turite), kad dalyviai galėtų lengvai susisiekti, jei prieš renginį jiems kyla klausimų.
Štai keletas veiksmingų el. laiškų temų, kurios puikiai tinka renginių priminimų el. laiškams:
Want to try and design your own templates?
LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There are only [x] days left before the [Event Name]!
The best [industry] leaders will share their secrets and give you an insight into the techniques they’ve used for years to [achieve specific goals].
See the Agenda
WHEN: [date, time]
WHERE: Online. We’ll be hosting live sessions and releasing [x] on-demand videos that you can watch whenever you want throughout the day.
WHO: World-renowned [industry] experts like [Speaker 1], [Speaker 2] and [Speaker 3].
Don’t forget to mark your calendar, and let us know if you have any questions.
——————-
HOW TO JOIN
Click the link to join the event at the specified time and date: Join [Event Name]
Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Event Name] early bird pass is on sale for just [x] days, and we wanted to shoot you an email as it’s the last chance to get it!
We’ve picked the top [industry leaders] to come and share actionable [industry] hacks that are working for them in their businesses right now. Here are just a few speakers who will be presenting on [event date]:
[1 Speaker Name from Company]
[2 Speaker Name from Company]
[3 Speaker Name from Company]
[4 Speaker Name from Company]
We’ll cover [topic 1], [topic 2], [topic 3] and a ton of other topics related to [industry].
Get your free early bird pass today, and you’ll also get [additional benefits].
Get Your Free Pass Now
If you have any questions, feel free to reach out. You can also check out more information about the speakers and what they will be talking about HERE.
Look forward to seeing you at the event!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
This email is a reminder that we’re a week away from [Webinar Title] where we will take a look at [industry] trends and best practices on how to [achieve specific goals].
We’re excited to have you join us for this event! In the meantime, here’s a quick overview of our speakers:
[1 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[2 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[3 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
Join us [date and time]. You’ll be able to access the webinar at the scheduled time by clicking the link below. We’ll be saving some time for QA at the end, so bring your questions!
Access Webinar
Please send your comments and feedback to [email address].
See you in a week!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Today’s the day! This is a reminder that [Webinar Title] is set to begin today at [WEBINAR DATE AND TIME]
How to Join the Webinar:
Click the button below to join at the specified time.
Join webinar!
Note: you should not share this link with others; it is unique for you. Remember, the Webinar is viewable from both desktop and mobile.
If you have any questions or comments, please send them to [email address].
We’ll see you in a bit!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We are less than a week away from the [Event Name], where we will be talking about [topic 1], [topic 2], as well as the latest trends in [industry].
Registration opens at [time], and we will be serving light breakfast refreshments before the event begins, so do come by early to have a bite and mingle with other attendees.
Agenda: [details]
Location: [details]
Getting There: [details]
Parking info: [details]
You can find more information on the topics and speakers by visiting our event page.
Please, let us know if you cannot make it, so that we can release your seat to attendees on the waiting list.
We look forward to having you at [Event Name]!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
This is a friendly reminder that you have a reservation to attend an upcoming event at [event location].
WHAT: [Event Name]
WHEN: [date, time]
WHERE: [address]
Click HERE for directions. Please call [number] if you have any questions.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks for being a part of [Event Name]! We hope you enjoyed it as much as we did and learned something new that you could put to work today.
We want to make sure our events are valuable and worth attending. Would you mind filling out a quick survey to let us know what you liked most and where you think we could improve?
Take the Survey
If you’d like to rewind and catch up what you might have missed, here you can find the recorded speeches: link to recordings
Thanks again and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Ensure maximum attendance at your events
Keep your attendees engaged, drive excitement, and increase event turnout with LiveAgent's event reminder templates.
Patvirtinimo el. laiškų šablonai
Atraskite praktiškus patvirtinimo el. laiškų šablonus „LiveAgent“ svetainėje, padėsiančius efektyviai patvirtinti vartotojų tapatybę. Išmokite kurti trumpus ir aiškius laiškus, užtikrinančius jūsų klientų veiksmų patvirtinimą. Aplankykite mūsų svetainę ir įkvėpkite nemokamais šablonais, kurie pagerins jūsų klientų patirtį!
Informacinių el. laiškų šablonai
Aplankykite „LiveAgent“ ir sužinokite apie informacinių el. laiškų šablonus, geriausias praktikas ir stiliaus patarimus!
Užsakymo patvirtinimo el. laiško šablonai
Padidinkite konversijas su užsakymo patvirtinimo el. laiškų šablonais! Sužinokite, kaip kurti efektyvius ir pelningus el. laiškus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team