Naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonai padeda reguliariai informuoti auditoriją apie naujus įrašus, didinant prenumeratorių lojalumą. Šablonai siūlo sprendimus, kaip efektyviai ir patraukliai pateikti naujienas el. paštu.
Sunku reguliariai rašyti vertingus tinklaraščio įrašus, tuo pačiu išlaikant klientų susidomėjimą jūsų verslu. Dar vienas iššūkis yra informuoti auditoriją, kad jūsų svetainėje paskelbtas naujas tinklaraščio įrašas.
Žinoma, kai kurie žmonės nustatys pranešimų gavimą apie naujus tinklaraščio įrašus, o kiti gali nepamiršti patikrinti kas antrą dieną, savaitę ar mėnesį.
Tačiau kiti asmenys gali norėti gauti pranešimus el. paštu, nes jie reguliariai netikrina jūsų tinklaraščio. Daugelis žmonių tiesiog per daug užsiėmę arba pamiršta kaskart apsilankyti jūsų tinklaraštyje, todėl neskaitys jūsų naujausių įrašų. Štai kuo naudingi el. laiškai apie naujus tinklaraščio įrašus.
Vienas iš efektyviausių būdų informuoti skaitytojus apie naują tinklaraščio įrašą yra nusiųsti jiems ištrauką arba straipsnio fragmentą el. paštu. Štai ką reiškia naujas tinklaraščio įrašas el. paštu, o jo tikslas yra supažindinti jūsų prenumeratorius su naujais straipsniais.
Šio el. laiško tikslas – paskatinti prenumeratorius perskaityti visą tinklaraščio įrašą, kad jie galėtų įsitraukti į su jūsų verslą spustelėdami „skaityti daugiau“ arba prisiregistruodami gauti nemokamą bandomąją versiją.
Tai galite padaryti išsiųsdami naują tinklaraščio įrašą el. paštu, kuris:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Kai kurie autoriai siunčia visą tinklaraščio įrašą el. laiško kopijoje, tačiau tai nėra geriausia strategija. Tai ypač aktualu, jei jūsų verslo tikslai yra pritraukti srautą į svetainę ir (arba) įtraukti skaitytojus į pakartotinės rinkodaros sąrašus, o ne norėti, kad kuo daugiau žmonių skaitytų tai, ką parašėte. Vietoj to, ištrauka arba fragmentas turėtų paskatinti gavėją perskaityti visą straipsnį jūsų svetainėje.
Geriausia siųsti žinutę, kad informuotumėte vartotojus kiekvieną kartą, kai paskelbiate naują tinklaraščio įrašą. Tai veda prie kito klausimo – kaip dažnai turėtumėte skelbti naują tinklaraščio įrašą savo svetainėje. Žinoma, atsakymas į šį klausimą priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, kiek laiko turite rašymui ir kiek naujos medžiagos sukaupėte.
Tačiau svarbiausias aspektas yra nuosekliai planuoti naujų tinklaraščio įrašų paskelbimą. Tai ne tik padeda nuolat rašyti naują turinį, bet, dar svarbiau, gali padėti suformuoti skaitytojams įprotį ir sustiprinti pasitikėjimą jūsų prekės ženklu.
Naujame tinklaraščio įraše nebūtinai turi būti specialių elementų, kuriems reikalingas HTML. Jei jūsų el. laiško tikslas yra nukreipti žmones į jūsų svetainę, kur jie galėtų perskaityti visą publikaciją, tada kopija gali būti tokia pat paprasta, kaip tik tekstas, aprašantis tinklaraščio įrašą (ir nuoroda į jį).
Tačiau, kadangi norite paskatinti gavėją atlikti norimą veiksmą – apsilankyti jūsų svetainėje ir perskaityti visą tinklaraštį, galbūt geriau būtų padaryti el. laišką kuo patrauklesnį įtraukiant HTML elementus, pvz., vaizdus, spalvas ir įvairias kitas formatavimo parinktis.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Kaip parašyti atsiprašymo laišką
Sužinokite, kaip parašyti efektyvų atsiprašymo laišką klientams naudodamiesi mūsų vadovu, kuriame pateikiama 10 šablonų įvairioms situacijoms. Pagerinkite klientų išlaikymą ir sumažinkite praradimus su nemokama bandomąja versija pritaikomų el. pašto šablonų.
Atnaujinimo el. laiškų šablonai
Naudokite mūsų aukštos konversijos atnaujinimo el. laiškų šablonus kaip gidą kurdami savo šablonus, kurie yra jūsų atnaujinimo kampanijų dalis.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team