Sužinokite, kaip sukurti įspūdingus naujienlaiškio prenumeratos el. laiškus, kurie pagerins atidarymo rodiklius ir stiprins klientų lojalumą. Naudokite nemokamus šablonus, kad padarytumėte gerą įspūdį naujiems prenumeratoriams.
Kai kas nors užsiprenumuoja jūsų reguliariai pristatomą naujienlaiškį į savo pašto dėžutę, gavėjas išreiškia pasitikėjimą jūsų įmone. Šį veiksmą prenumeratorius atlieka remdamasis ankstesne patirtimi su jūsų prekės ženklu ar verslu ir turiniu, su kuriuo jau susipažino.
Turėtumėte maksimaliai išnaudoti teigiamas nuotaikas, kurios paskatino konkretų vartotoją tapti jūsų naujienlaiškio prenumeratoriumi. Vienas geriausių būdų pasinaudoti šia galimybe – išsiųsti į klientą orientuotą naujienlaiškio registracijos el. laišką, kuris perpildytose pašto dėžutėse išsiskiria asmenišku pranešimu, kartu teikiančiu pridėtinę vertę gavėjui.
Naujienlaiškio registracijos el. laiškas yra pirmasis pranešimas, kurį siunčiate naujiems prenumeratoriams. Tai yra pirmasis kontaktas su vartotoju, kai jis pradeda naują santykių su jūsų verslu etapą ir sutinka gauti įprastą turinį el. paštu. Elektroninio pašto naudojimas yra veiksminga rinkodaros strategija šiems ryšiams puoselėti, nes gali sukurti pasitikėjimą prekės ženklu, suteikdama papildomos informacijos ir pridėtinės vertės.
Prisiregistravimo naujienlaiškiui gauti el. laiškas nebūtinai turi sudaryti vartotojui patį pirmąjį įspūdį, nes jis jau susipažino su jūsų turiniu prieš nuspręsdamas užsiprenumeruoti. Šių el. laiškų tikslas yra užmegzti ryšį tarp jūsų verslo ir jūsų naujienlaiškių gavėjo, kuris yra beveik toks pat kaip ir bet kokio kito tipo pirmasis el. laiškas.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Įmonės gali padidinti savo paspaudimų rodiklius siųsdamos el. laiškus nuo konkretaus asmens, o ne tik bendro pobūdžio įmonės el. laiškus. Be to, suasmeninti el. laiškai, kuriuose į gavėją kreipiamasi vardu, gali padidinti lojalumą, pasitikėjimą ir susidomėjimą.
Pirmųjų laiškų atidarymo rodikliai gali būti daug didesni. Taigi, šie el. laiškai gali būti naudojami siekiant gauti daugiau pajamų nei iš kitų reklaminių el. laiškų (pateikiant vertingą turinį, kuris sudomina gavėjus).
Visų pirma, kadangi šie laiškai gali būti pirmasis pranešimas, kurį naujas prenumeratorius gauna iš įmonės, turėtumėte padėkoti gavėjui, kad sukurtumėte gerą pirmąjį įspūdį. Paprastas „ačiū“ gali labai padėti sukurti pasitikėjimą ir lojalumą ilgų ir sėkmingų klientų ir verslo santykių pradžioje.
Šiuo metu taip pat galite pristatyti kai kuriuos savo produktus ar paslaugas, kad atskirtumėte tuos savo prenumeratorius, kuriems rūpi tik jūsų naujienlaiškiai, ir tuos, kuriems būtų įdomus kitas turinys. Tada atitinkamai suskirstykite juos savo duomenų bazėje.
Galiausiai galite pasiūlyti papildomos medžiagos, kad nukreiptumėte savo prenumeratorius pirkti jūsų produktus.
Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Atraskite efektyvius nuolaidų el. laiškų šablonus, kurie padės jūsų verslui privilioti daugiau klientų ir sėkmingai vykdyti nuolaidų kampanijas. Naudokitės patarimais ir paruoštais šablonais, kad jūsų pasiūlymai pasiektų tikslinę auditoriją. Kopijuokite ir įklijuokite lengvai pritaikomus šablonus, kurie užtikrins jūsų kampanijų sėkmę.
Naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonai
Apsilankykite mūsų puslapyje ir sužinokite, kaip efektyviai informuoti savo auditoriją apie naujus tinklaraščio įrašus naudojant el. laiško šablonus. Padidinkite prenumeratorių lojalumą ir išlaikykite jų susidomėjimą jūsų turiniu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team