Straipsnis pateikia patarimus ir šablonus nuolaidų el. laiškų kampanijoms, padedančius privilioti klientus. Jame aptariamos temos idėjos, nuolaidų kodai ir strategijos, kaip veiksmingai vykdyti nuolaidų kampanijas.
Puikiai vykdomos nuolaidų kampanijos pritraukia naujų klientų, didina esamų klientų lojalumą ir verslo pelną. Vargu ar yra verslo, tiek B2C, tiek B2B sektoriuje, kuris retkarčiais nesiūlytų nuolaidų savo produktams ar paslaugoms. Dauguma įmonių siūlo nuolaidas, nes tai gali padėti parduoti ne sezono akcijas, padidinti pelną ir padidinti klientų pasitenkinimą. Kam gi nepatinka, kai už mažesnę kainą randa kažką, ko ieškojo?
Tačiau kartais nėra jokių nuolaidų, o derybos dėl jų yra sudėtingos tiek vartotojams, kurie prašo nuolaidų, tiek pardavimų/klientų aptarnavimo komandoms, kurios turi patenkinti savo klientų lūkesčius, pernelyg nesumažindamos verslo pelno.
Šiame straipsnyje aptarsime:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.
Atsižvelgiant į jūsų verslą, turimų klientų skaičių, siūlomų produktų tipus ir jūsų kainų strategiją, nuolaidos gali būti puikus IG šaltinis arba nuostoliai, kurie galiausiai neigiamai paveiks verslą. Štai keletas svarbiausių dalykų, kuriuos reikia turėti omenyje prieš pradedant teikti nuolaidų pasiūlymus.
Nors pasiūlyti 50% nuolaidą tam tikroms prekėms gali atrodyti patrauklu, turite būti tikri, kad visada turite pelningą maržą, nes priešingu atveju galite prarasti pinigus taikydami nuolaidų siūlymo strategiją. Prieš pradėdami bet kokią nuolaidų kampaniją, suskaičiuokite ką galite pasiūlyti savo klientams, tuo pačiu uždirbdami pelno iš kiekvieno pardavimo.
Nuolaidų siūlymas gali būti užtikrintas būdas pritraukti naujų klientų, tačiau tai paveiks įprastas klientų pritraukimo išlaidas. Kad gautumėte maksimalią nuolaidų kampanijų naudą, būtinai paverskite naujus klientus ištikimais pirkėjais ir puoselėkite ryšį su jais. Tai padidins jų teikiamą vertę ir pateisins didesnes klientų pritraukimo išlaidas.
Prieš pradėdami bet kokią pardavimo kampaniją, siekdami pritraukti naujų klientų, pagalvokite, ar jūsų nuolaidos tikrai pritrauks tokio tipo klientus, kokių norite. Atminkite, kad didelės nuolaidos greičiausiai pritrauks pirkėjų, kurie ateityje netaps ilgalaikiais klientais.
Nors išpardavimo nuolaidos gali būti veiksminga priemonė greitoms pajamoms gauti, įsitikinkite, kad kruopščiai apgalvojote visą riziką ir galimas nesėkmes. Vartotojai gali greitai priprasti prie kainų mažinimo ir daugelis nepasiliks, kai kainos normalizuosis arba padidės. Be to, nuolaidos gali parodyti jūsų nepasitikėjimą savo prekės ženklu ir nustatyti mažesnę jūsų produktų vertę.
Siūlyti nuolaidas visiems gali būti didžiulė rizika jūsų bendrajai pelno maržai. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti išskirtines nuolaidas konkrečioms klientų grupėms (pvz., studentams, sveikatos priežiūros darbuotojams, kariškiams ir kt.). Tokiu būdu galite suteikti nuolaidų ir plėsti klientų ratą nepakenkdami maržoms ir nesumažindami prekės ženklo vertės.
Nors jūsų rinkodaros strategija siekiama įtikinti klientus ir potecialius klientus, kad jūsų produktas yra naudingas ir pagerins jų gyvenimą, nuolaidos dažnai gali pakenkti jūsų produkto vertei. Štai kodėl jūs turite galvoti apie tai, kaip pademonstruosite produkto vertę ir išlaikysite klientus, kai nuolaida pasibaigs.
„Apple“ yra prekės ženklas, pagrįstas naujovėmis ir nors jų produktai niekada nepakliūna į išpardavimą, galite gauti nuolaidą mainams ar atnaujinimui, o tai išlaiko klientus“.
Erin Sykes, a retail and sales strategist
Kaip rodo pavadinimas, nuolaidų pasiūlymo el. laiškas naudojamas informuoti klientus apie specialią nuolaidą. Tai gali būti bendra nuolaida visoms jūsų parduotuvės prekėms, taip pat kuponas ar nuolaidos kodas, kurį galima naudoti atsiskaitymo metu. Siūlyti nuolaidas yra įprasta praktika, kuria naudojasi visos įmonės, nes tai duoda tikrų rezultatų. Štai keletas statistinių duomenų, patvirtinančių šį teiginį:
Įdomu tai, kad yra neuropsichologinių tyrimų, kurie įrodo, kad kuponai daro klientus laimingesnius. Klarmonto universiteto atliktas tyrimas parodė, kad 10% nuolaidos gavimas gali padidinti oksitocino kiekį iki 38%, o dalyviai, gavę kuponus, taip pat buvo 11% laimingesni ir jautėsi labiau atsipalaidavę.
Taigi, kaip į savo rinkodaros strategiją galite įtraukti nuolaidų kodus? Lengviausias būdas yra el. pašto kampanijos.
Pradėti nuo tuščio puslapio gali būti nelengva ir varginanti užduotis. Kad padėtume jums, sukūrėme patarimų, kuriuos reikia atsiminti rašant nuolaidų el. laiškus, sąrašą. Jei vis dar nenorite rašyti savo nuolaidų el. laiškų, slinkite žemyn ir nukopijuokite bei įklijuokite mūsų paruoštus naudoti nuolaidų pasiūlymų el. laiškų šablonus.
Temos idėjos:
Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
Temos idėjos:
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
Temos idėjos:
It’s a great time for shopping!
[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!
Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!
Just use the discount code below at checkout:
[code]
Happy shopping,
[company name]
Temos idėjos:
Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:
[code]
Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!
Best,
[employee name, company]
Temos idėjos:
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Temos idėjos:
Welcome to the [company name] newsletter!
To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:
[code]
Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!
Talk to you soon,
[company name] team
Temos idėjos:
Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!
Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:
[code]
Enjoy!
[company name] Team
Gali būti įvairių priežasčių, kodėl jums reikia ar norisi gauti mažesnę kainą nei siūloma. Juk visiems patinka sutaupyti ir derėtis dėl palankesnio sandorio. Dažniausiai galite paprašyti suteikti nuolaidą beveik viskam ir ją gauti, jei žinote, kaip ir kada paprašyti. Apžvelkime keletą patarimų, kurie gali padėti jums gauti nuolaidas iš mažmenininkų, pardavėjų ir paslaugų teikėjų.
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Kalbant apie potencialių ar ištikimų klientų prašymą gauti nuolaidą, reikia atsiminti du svarbius dalykus: mandagų, pozityvų ir profesionalų toną, bei gerą paaiškinimą, kodėl negalite sau leisti mokėti nurodytos kainos (arba kodėl manote, kad jūsų prašymas dėl nuolaidos būtų naudingas abiem šalims). Štai keletas nuolaidų prašymų šablonų, kuriuos galite panaudoti:
Nesvarbu, kokius produktus ar paslaugas siūlote, greičiausiai susidursite su potencialiais klientais ar esamais klientais, kurie prašo nuolaidų, kurių neplanavote suteikti. Tačiau sutikimas iš karto suteikti nuolaidą parodo, kad jūsų produktas/paslauga nėra verta jūsų prašomos kainos,ir jūsų santykiai su klientais prasideda nesėkmingai. Štai keletas patarimų, kaip efektyviai derėtis dėl nuolaidų prašymų, kad patys gautumėte naudos ir profesionaliai pateiktumėte atsakymą:
Ready to put your discount templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Naudokite šiuos el. laiškų šablonus kaip pavyzdžius, kai reikia atsakyti klientams, prašantiems nuolaidos.
Ready to take your customer support to the next level?
With LiveAgent's discount email templates, you can offer your customers exclusive deals and promotions to get the best possible price.
Paprastai įmonės informuoja savo potencialius klientus apie nuolaidos dydį procentais arba pateikia kainą prieš ir po. Taip pat galite įtraukti nuorodą į savo kainodarą ir ten pateikti visą svarbią informaciją. Investuokite šiek tiek laiko į A/B testus siųsdami du skirtingus el. laiškus tai pačiai klientų grupei ir patikrinkite, kuris iš jų duoda geresnių rezultatų.
Nuolaidų el. laiškų šablonais siekiama atkreipti dėmesį ir įtikinti gavėją imtis tam tikrų veiksmų. Štai kodėl išsiųsdami gerai suplanuotą, vizualiai patrauklų el. laišką tikriausiai gausite geresnių rezultatų nei iš paprastų tekstinių pranešimų. Jei „Google“ paieškoje įvesite „nuolaidų el. laiškas“, rasite daug pavyzdžių, kurie spalvingai ir prašmatniai skelbia apie nuolaidas. Galite pasinaudoti šiomis idėjomis.
Tai priklauso nuo jūsų bendros strategijos. Galite išsiųsti nuolaidos pasiūlymą visiems savo klientams arba tik tam tikrai grupei, pvz., neaktyviems potencialiems klientams. Jei nuspręsite tai padaryti, įsitikinkite, kad pasiūlymo negavę kontaktai apie jį nesužinos.
Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
Atraskite efektyvius elektroninės komercijos padėkos el. laiškų šablonus, kurie padės stiprinti santykius su klientais ir skatinti jų lojalumą. Sužinokite, kodėl padėkos el. laiškai yra svarbūs rinkodaroje ir gaukite patarimų, kaip juos patobulinti. Aplankykite dabar ir pradėkite savo nemokamą paskyrą su LiveAgent!
Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonus su LiveAgent! Sužinokite, kaip rekomendacijų rinkodara gali padėti pritraukti naujų klientų ir padidinti jūsų prekės ženklo matomumą. Pritaikykite aukštos konvertacijos šablonus savo poreikiams ir padidinkite IG. Apsilankykite puslapyje ir pasinerkite į rinkodaros pasaulį!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team