Užsakymo patvirtinimo el. laiškų šablonai padeda klientams žinoti apie sėkmingą užsakymą. Šablonuose pateikta informacija ir patarimai, kaip juos sukurti, padidina konversijas ir pajamas.
Klientams turėtumėte siųsti įvairių tipų el. laiškus: pasveikinimo laiškus, klientų susigrąžinimo laiškus ir priminimus apie apleistą krepšelį.
Nors ne visos e. prekybos įmonės siunčia tokio tipo el. laiškus, yra vienas el. laiško tipas, kurį naudoja beveik visos e. parduotuvės: užsakymo patvirtinimo el. laiškas.
Užsakymo patvirtinimo el. laiškai dažnai siunčiami iš būtinybės, nes be tokio tipo sandorių el. laiško negalima veiksmingai valdyti el. parduotuvės.
Užsakymo patvirtinimas – tai pranešimas, kuriuo klientas informuojamas, kad jo inicijuotas pirkimo procesas buvo sėkmingas. Įmonės siunčia užsakymo patvirtinimo el. laiškus, kad informuotų klientus, jog užsakymas gautas, vyksta papildomi siuntimo parengiamieji darbai ir kad jie gali tikėtis, jog jų siuntinys netrukus bus pristatytas. Tačiau sumanūs el. pašto rinkodaros specialistai žino, kad tikroji užsakymo patvirtinimo el. laiškų vertė slypi jų gebėjime generuoti daugiau pardavimų.
Į patvirtinimo el. laišką turėtų būti įtraukta visa toliau nurodyta informacija:
Kuo šie el. laiškai tokie puikūs ir kodėl jums tai turėtų rūpėti?
Pirma, kalbant apie įtraukimą el. laiškais, jie pasižymi puikiu laiškų atidarymų skaičiumi – maždaug 65 %, o tai yra daugiau nei mažmeninės prekybos pramonės vidurkis – 12,7 % (šaltinis). Juk pirkėjai nori žinoti, kad jų pirkimo procesas buvo sėkmingas.
Dar svarbiau, kad šiuos el. laiškus gaunantys naudotojai yra neįtikėtinai aktyvi ir vertinga auditorija.
Gerai žinoma, kad daug lengviau įkalbėti esamą klientą pirkti dar kartą yra daug lengviau nei įtikinti žmogų, kuris niekada iš jūsų nepirko (šaltinis).
Deja, per daug e. parduotuvių dar toli gražu neišnaudoja visų užsakymo patvirtinimo el. laiškų galimybių.
Norėdami padėti jums išnaudoti tikrąjį jų potencialą, sukūrėme galingus užsakymo patvirtinimo el. laiškų šablonus, kurie padės padidinti konversijas ir pajamas iš pardavimų.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Trumpas atsakymas – taip. Būtina išsiųsti patvirtinimo el. laišką, nes juo klientas informuojamas, kad viskas vyko gerai ir kad jam bus išsiųsti jo pageidaujami produktai. Šiais laikais naudotojai yra įpratę gauti patvirtinimo el. laiškus, ir jei tokio pranešimo jiems nesiųsite, jie greičiausiai kreipsis į jus klausdami, ar jų užsakymas buvo patvirtintas. Tai jums kainuos daugiau laiko ir pinigų nei paprasčiausias automatinio el. laiško siuntimas.
Užsakymo patvirtinimo el. laiškas turėtų būti siunčiamas iškart po to, kai klientas pateikia užsakymą. Jis turėtų būti išsiųstas praėjus vos kelioms sekundėms po to, kai klientas paspaudžia „pirkti“ / sumoka už pirkinį. Jei klientas iš karto negauna tokio pranešimo, jis gali pamanyti, kad kažkas nutiko ne taip. Jei jūsų sistema veikia lėčiau ir prireikia kelių minučių, kol išsiunčiamas automatinis el. laiškas, turėtumėte informuoti naudotojus, kad jiems gali tekti palaukti kelias akimirkas, kol gaus patvirtinimą.
Tokia žinutė turėtų būti trumpa ir glausta, bet taip pat gali būti linksma ir kūrybinga. Štai kodėl nėra auksinės taisyklės, kurios turėtumėte laikytis kurdami užsakymo patvirtinimo el. laiškus. Tiesiog nepamirškite nurodyti svarbiausios informacijos apie užsakymą: įmonės pavadinimo, kliento adreso, kainos, numatomo pristatymo laiko ir mokėjimo būdo.
Patvirtinimo el. laiškų šablonai
Atraskite praktiškus patvirtinimo el. laiškų šablonus „LiveAgent“ svetainėje, padėsiančius efektyviai patvirtinti vartotojų tapatybę. Išmokite kurti trumpus ir aiškius laiškus, užtikrinančius jūsų klientų veiksmų patvirtinimą. Aplankykite mūsų svetainę ir įkvėpkite nemokamais šablonais, kurie pagerins jūsų klientų patirtį!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team