El. laiškų šablonai apie apleistus pirkinių krepšelius padeda sumažinti jų skaičių, siūlant nuolaidas ir palengvinant atsiskaitymo procesą. Strategijos, pvz., aktyvi pagalba ir priminimai, grąžina klientus į pirkimo procesą.
Apleistas pirkinių krepšelis visada buvo vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susidurdavo interneto mažmenininkai. Iš tiesų, „Statista“ atskleidė, kad 2019 m. pasaulinis pirkinių krepšelio apleidimo rodiklis buvo 69,57 %. Toks aukštas pirkinių krepšelio apleidimo rodiklis prilygsta daugeliui įmonių dideliems potencialiems pajamų nuostoliams.
Nors visiškai „išgydyti“ krepšelio palikimo neįmanoma, galite jį sumažinti taikydami kelias pagrindines taktikas ir strategijas, pvz., kuo labiau palengvindami atsiskaitymo procesą, atsiskaitymo puslapyje siūlydami aktyvią pagalbą pokalbiu gyvai ir siųsdami el. laiškus apie palikto krepšelio atsisakymą tiems, kuriems sunkiai sekasi užbaigti atsiskaitymo procesą.
Elektroniniai laiškai apie paliktus pirkinių krepšelius yra vieni iš efektyviausių, pajamas generuojančių elektroninių laiškų, kuriuos rinkodaros specialistai gali siųsti savo potencialiems klientams. „Moosend“ duomenimis, 45 % visų krepšelio atsisakymo el. laiškų yra atidaromi, 21 % visų krepšelio atsisakymo el. laiškų yra paspaudžiami, o 50 % šių paspaudimų veda prie pratęsto pirkimo. Tai reiškia, kad galite susigrąžinti beveik 11 % pirkėjų, tiesiog primindami jiems apie paliktus krepšelius.
Sukurti dėmesį patraukiančius ir konvertuojančius el. laiškus apie paliktus krepšelius gali būti iššūkis. Pateikiame 10 pagrindinių el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti el. pašto rinkodaros kampanijose, kad pagerintumėte krepšelio palikimo rodiklį ir susigrąžintumėte krepšelius palikusius potencialius pirkėjus ir klientus.
I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.
I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.
I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:
RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]
Did you know that you’re eligible for free shipping?
Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.
[cart details]
FINISH CHECKING OUT
Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.
We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.
Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …
TAKE ME BACK TO MY CART
Here’s a reminder of what you added to your cart:
[cart details]
Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]
Did you leave something behind?
Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.
Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.
[countdown timer]
[cart details]
RESTORE MY CART
Don’t miss this opportunity.
What happened? You almost ordered:
[cart details]
We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:
BACK TO [NAME’S] CART
P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.
It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.
[cart details]
GET MY BAG
Here are some recommendations. Just for you.
[personalized product recommendations]
Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].
Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?
[Cart details]
RETURN TO CHECKOUT
If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:
[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]
Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!
Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)
Here’s what you picked:
[cart details]
VIEW MY CART
If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.
P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]
This is [Name] from [Company]. How’s it going?
I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?
By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!
If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:
RETURN TO MY CART
I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]
Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.
Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.
TELEPORT TO YOUR CART
If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
Į šį klausimą yra tik vienas atsakymas – taip! Remiantis duomenimis apie pirkinių krepšelio atsisakymą, e. prekybos prekių ženklai praranda 18 mlrd. dolerių metinių pardavimo pajamų, nes potencialūs klientai palieka parduotuves neužbaigę užsakymų (šaltinis). Priedu prie krepšelio atsisakymo lygio mažinimo, taip pat turėtumėte sutelkti dėmesį į išsamios krepšelio palikimo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą.
Tai gali nustebinti, tačiau vidutinis krepšelio atsisakymo rodiklis visose pramonės šakose yra beveik 70 %. 7 iš 10 potencialių klientų nebaigia pirkimo proceso (šaltinis). Tai nereiškia, kad yra gerai, jei jūsų rodiklis siekia pastarąjį, tačiau galite būti tikri, kad tai normalus iššūkis, su kuriuo susiduria kiekvienas e. prekybos verslas.
Siųskite vieną el. laišką, primindami potencialiam klientui apie jo krepšelyje esančias prekes, bet nebūkite pernelyg įkyrūs ar nepageidaujami. Juk nenorite, kad vertingi kontaktai atsisakytų jūsų rinkodaros pranešimų vien dėl to, kad esate pernelyg įkyrūs.
Sužinokite, kaip pardavimų automatizavimas gali sumažinti pasikartojančias užduotis, padidinti produktyvumą ir išlaikyti asmeninį ryšį su klientais. Atraskite efektyvaus išteklių naudojimo privalumus ir kaip „LiveAgent“ gali padėti automatizuoti pardavimo procesus jūsų įmonėje. Pradėkite nemokamą paskyrą be įsipareigojimų!
El. laiško po pirkimo šablonai
Atraskite efektyvius el. laiško po pirkimo šablonus, kurie sustiprins ryšius su klientais ir padidins pardavimus. Gaukite patarimus ir pavyzdžius, kaip teikti puikų aptarnavimą, automatizuoti procesus ir integruoti socialines medijas. Išbandykite nemokamai ir paverskite savo klientus lojalumo čempionais!
Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius
Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team