Prieš išpardavimą siunčiamų el. laiškų šablonai padeda kurti sėkmingas pardavimų kampanijas, didinti klientų lojalumą, pritraukti naujus klientus ir trumpalaikiai pagerinti pardavimus. Siūlomi penki šablonai reklamuoti išpardavimus.
Planuodami reklaminę išpardavimo kampaniją, turite galvoti apie ją plačiau nei tik apie kainos sumažinimą. Nors tradiciškai išpardavimas reiškė sezoninių atsargų pertekliaus arba nereikalingų produktų atsikratymą, padėtis taip stipriai pasikeitė, kad paties žodžio išpardavimas reikšmė gali būti interpretuojama gana plačiai.
Nors kiekvienos išpardavimų reklamos kampanijos pagrindinis tikslas iš esmės yra parduoti neparduotas prekes, įmonės gali pasinaudoti šia galimybe ir išsikelti naujus uždavinius bei pasiekti papildomų tikslų.
Pažiūrėkime, kaip galite pasinaudoti šiomis iniciatyvomis, kad gautumėte trumpalaikę ir ilgalaikę naudą, ir kaip jūsų reklaminė akcija gali išnaudoti visą savo potencialą panaudojant prieš išpardavimą siunčiamus el. laiškus.
Pardavimo kampanijos suteikia puikią galimybę padidinti klientų lojalumą. Visas su išpardavimu susijęs šurmulys vilios esamus klientus, tačiau taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad jie yra labiau linkę pirkti iš jūsų net ir be pardavimo nuolaidų. Jiems akcijos yra tik papildoma nauda.
Pasistenkite nuolatiniams klientams pasiūlyti ką nors ypatingo, kad jie taptų dar lojalesni jūsų prekės ženklui ir turėtų daugiau priežasčių sugrįžti.
Pardavimų akcijų kampanija gali būti puiki galimybė pasiekti naują auditoriją ir pritraukti naujų klientų, paskatinant juos pirkti jūsų el. parduotuvėje.
Visiškai akivaizdu, kad kainų sumažinimas pritrauks daug potencialių klientų. Tačiau, taip pat galite pasinaudoti tokiomis galimybėmis, kad įtikintumėte juos, jog jūsų e. prekybos verslas skiriasi nuo kitų įmonių, ir parodytumėte naujiems klientams, kad žinote jų poreikius ir sprendžiate jų problemas. Jei sugebėsite tai padaryti, tikėtina, kad ateityje jie taps nuolatiniais klientais.
Pardavimų akcijų kampanija taip pat gali pritraukti tuos, kurie negali sau leisti įsigyti jūsų produktų, kai jų kaina yra įprasta. Todėl tai yra galimybė paskatinti juos atlikti taip vadinamus vienkartinius pirkimus. Jie tikriausiai netaps jūsų lojaliais klientais, bet vis tiek galite padidinti pajamas, jei atkreipsite jų dėmesį.
Akivaizdu, kad kiekviena kampanija, kurioje pirkėjams pritraukti taikomos nuolaidos, turi būti gerai suplanuota ir atitikti maržas, jei norima, kad ji išliktų pelninga. Esmė ta, kad marža, kurią prarandate siūlydami nuolaidas, turi būti kompensuojama didesne pardavimo apimtimi. Kad tai pasiektumėte, privalote reklamuoti savo išpardavimą ir išskirti jį iš konkurentų.
Vienas geriausių būdų užtikrinti, kad jūsų pardavimo skatinimo kampanija būtų sėkminga, – siųsti išankstinius el. laiškus apie akcijas ar išpardavimus tiems, kurie gali būti suinteresuoti įsigyti jūsų produktų mažesnėmis kainomis. Sukūrėme keletą priešpardaviminių el. laiškų šablonų, kurie padės jums pranešti šią naujieną savo klientų ir potencialių klientų duomenų bazei.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Tai priklauso nuo jūsų bendros komunikacijos strategijos kiekvienai kampanijai, bet, kaip pavyzdžiui, galite pradėti prieš mėnesį ar dvi savaites. Nepradėkite per anksti, nes jūsų klientai gali pamiršti apie kampaniją ir jos nepastebėti.
Tai priklauso nuo jūsų verslo tipo – galbūt norėsite informuoti visus savo kontaktus arba tik kai kuriuos iš jų. Pavyzdžiui, jei siūlote paslaugas pagal prenumeratos modelį ir nenorite, kad prenumeratos klientai pradėtų mokėti mažiau, būtų protinga jų neįtraukti į pašto sąrašus, informuojančius apie būsimus išpardavimus.
Apie tai yra įvairių nuomonių. Kai kurios įmonės nori sudominti klientus, nepranešdamos jiems apie galutines sumažintas kainas, kol neprasideda tikrasis išpardavimas, nes tai gali paskatinti juos atidžiai sekti kampaniją. Kitos įmonės nuolaidas atskleidžia pačioje pradžioje, o tai gali paskatinti potencialius klientus išsisaugoti ir pasiruošti pardavimo datai.
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
Pirmo kontakto el. laiško šablonai
Apsilankykite mūsų puslapyje ir atraskite efektyvius pirmo kontakto el. laiško šablonus, padedančius kurti ilgalaikius santykius su naujais klientais. Sužinokite, kaip šie šablonai, pasižymintys vidutiniu 50% atidarymo rodikliu, gali padidinti jūsų el. pašto rinkodaros sėkmę ir generuoti daugiau pajamų. Išbandykite mūsų šablonus jau šiandien!
Kaip parašyti atsiprašymo laišką
Sužinokite, kaip parašyti efektyvų atsiprašymo laišką klientams naudodamiesi mūsų vadovu, kuriame pateikiama 10 šablonų įvairioms situacijoms. Pagerinkite klientų išlaikymą ir sumažinkite praradimus su nemokama bandomąja versija pritaikomų el. pašto šablonų.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Atraskite, kaip „LiveAgent“ atsiliepimų prašymo el. laiško šablonai gali padėti geriau pažinti klientus, sužinoti jų nuomonę ir pagerinti paslaugas. Sužinokite, kaip tai gali padidinti pardavimus, užtikrinti gerą aptarnavimą ir didinti klientų lojalumą. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team