Puslapis siūlo 5 el. laiškų šablonus efektyviam produkto pristatymui. Svarbu planuoti, personalizuoti ir pasirinkti tinkamus kanalus, kad pristatymas būtų sėkmingas ir įtraukiantis.
Praleidus daug mėnesių kuriant produktą/paslaugą, akivaizdu, kad reikia jį pristatyti pasauliui. El. pašto rinkodara yra geras būdas skleisti žinią apie savo naują produktą. Bet jei paskubėsite, tai gali pakenkti tiek produktui, tiek jūsų verslui. Tinkamai suplanuokite produkto pristatymą: pasirinkite tinkamus kanalus, pasinaudokite geriausiais įmanomu produktų pristatymo el. laiškų šablonais, kad pranešimas taptų patrauklus, įtraukiantis ir pan. Tačiau prieš gilindamiesi į produktų pristatymo šablonus, pradėkime nuo pagrindų.
Whether you are just starting a new business, or you’re an established player, introducing new products and services is the key. Once you have gone through the starting a business checklist, and you have your product range ready, it’s time to start promoting.
Skelbimas apie produkto pristatymą – tai dalis veiksmų, kuriais siekiama reklamuoti ir viešinti naują produktą ar paslaugą. Nuo informatyvaus pranešimo siuntimo iki pranešimo klientui apie naują produktą ir pakvietimo į oficialų pristatymo renginį.
Įmonės dažnai naudoja el. paštą, kad padidintų lūkesčius ir entuziazmą prieš pristatydamos savo produktą. Tai padeda pritraukti dėmesį ir galiausiai atlikti daugiau pardavimų, kai produktas bus prieinamas.
Bet kas iš tikrųjų yra produkto pristatymo el. laiškas? Reklaminį produkto pristatymo el. laišką įmonės naudoja savo produktams, paslaugoms, pasiūlymams ir kampanijoms reklamuoti. Tai svarbi proceso dalis, nes leidžia tiesiogiai kreiptis į savo tikslinę auditoriją.
Skirtingai nuo el. laiškų apie sandorius, kuriuose klientai informuojami apie jų užsakymą ar sąskaitos informaciją, reklaminiais el. laiškais paprastai stengiamasi paversti prenumeratorius klientais arba parduoti daugiau. Produktų pristatymo el. laiškai taip pat priskiriami reklaminiams el. laiškams.
In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.
SaleCycle team
Naudojant gerai parašytus reklaminius el. laiškus, lengva įtikinti potencialius klientus pirkti iš jūsų.
Iš tiesų, labai sėkmingų reklaminių el. laiškų rašymas yra raktas į produkto žinomumą ir pardavimų didinimą. Pažiūrėkime, kaip tai padaryti, pradedant produkto pristatymo el. laišku.
Yra tūkstančiai produktų pristatymo el. laiškų pavyzdžių. Po vienos Google paieškos galite rasti daug sėkmingų kampanijų šablonų ir aprašymų. Jūsų patogumui mes sukūrėme 5 produktų pristatymo el. laiškų šablonus, kurie mums atrodo patraukliausi.
We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].
[1-liner description about the product and its function]
During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.
So what is [offering] all about?
[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].
[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.
[CTA button]
Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below to get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]
You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
…
Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…
And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?
No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.
Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:
[CTA button]
Have fun exploring, and let us know what you think!
Best,
[your name & company’s name]
Nepamirškite visada suasmeninti savo el. laiškų ir parašyti aiškų tekstą, kuris atsakytų į šiuos klausimus:
Jūsų el. laiške esantis turinys yra svarbus, bet niekas jo neskaito, jei neparašote temos, kuri patrauktų dėmesį! Mes turime jums keletą pavyzdžių.
Kaip dažnai planuojate siųsti el. laiškus savo prenumeratoriams ir mąstote, kokie bus tie laiškai? Pirmasis žingsnis kuriant sėkmingas el. pašto kampanijas yra sukurti strategiją, tyrinėti savo auditoriją ir suplanuoti el. laiškų siuntimą savo redakciniame kalendoriuje.
Jūsų produktas yra skirtas padėti žmonėms, turintiems konkrečią problemą. Kad ir kas tai būtų, dabar jūsų auditorijai tinkamas laikas pagalvoti apie šią problemą ir kaip jūsų produktas gali ją pašalinti. Būtent todėl kiekviename el. laiške svarbu pabrėžti savo produkto vertę.
Pagalvokite, kokių veiksmų norite, kad jūsų prenumeratoriai imtųsi perskaitę jūsų el. laišką? Ar jie prenumeruoja atskirą išskirtinių produktų atnaujinimų/pranešimų sąrašą? Ar jie turėtų skleisti žodį socialiniuose tinkluose? Ar jie turi galimybę iš anksto įsigyti produktą? Yra daug klausimų, kuriuos galite apsvarstyti, bet laikykitės plano, kad išvengtumėte painiavos.
Jei planuojate reklamuoti savo naują produktą ar paslaugą keliuose kanaluose, įsitikinkite, kad jūsų skleidžiama žinutė yra nuosekli. Tai reiškia, kad kopija turėtų turėti tą patį rašymo stilių, paveikslėliai turėtų būti išdėstyti nuosekliai, o kvietimas pirkti turėtų paskatinti vartotojus imtis konkrečių veiksmų.
Kaip jau minėta anksčiau, išleisti naują produktą į pasaulį yra įdomi patirtis. Praleidę valandas, savaites, o gal net mėnesius kurdami šią naujovę, kurią jūsų auditorija pamėgs, jūs nusipelno pristatyti ją su pasididžiavimu.
Niekada ne per anksti galvoti apie tai, kaip ketinate reklamuoti savo produktą ir kada ketinate tai padaryti. Mes nenorime pateikti daugybės detalių, todėl sutelkime dėmesį į svarbiausius dalykus.
Produkto pristatymo el. laiškas turėtų būti išsiųstas tuo metu, kai jūsų produktas ar paslauga yra paruošti naudoti arba juos galima įsigyti internetu ar parduotuvėse. Patariame prieš pristatymą išsiųsti išankstinį pranešimą ir informuoti savo auditoriją, kad jūsų produktas netrukus pasirodys. Tačiau atminkite, kad produkto pristatymo el. laiškas turi būti išsiųstas tik tada, kai jūsų pasiūlymą bus galima įsigyti.
Ready to put our product launch email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sužinokite, kaip pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai gali padėti atgaivinti klientų susidomėjimą jūsų produktais ar paslaugomis. Patogiai kopijuokite ir įklijuokite šablonus, kurie gali pagerinti pardavimus ir išlaikyti klientus ištikimus jūsų prekės ženklui. Pradėkite savo nemokamą paskyrą jau šiandien!
Produkto atnaujinimo el. laiškų šablonai
Atraskite geriausius produkto atnaujinimo el. laiškų šablonus SaaS įmonėms, norinčioms išlaikyti patenkintus klientus. Pritaikykite šablonus pagal savo prekės ženklą ir produktą, siekdami padidinti klientų įsitraukimą ir pasitenkinimą. Aplankykite ir sužinokite, kaip efektyviai komunikuoti apie naujausius patobulinimus!
Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonus su LiveAgent! Sužinokite, kaip rekomendacijų rinkodara gali padėti pritraukti naujų klientų ir padidinti jūsų prekės ženklo matomumą. Pritaikykite aukštos konvertacijos šablonus savo poreikiams ir padidinkite IG. Apsilankykite puslapyje ir pasinerkite į rinkodaros pasaulį!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team