Naudokite socialinių tinklų atsakymų šablonus, kad greitai ir efektyviai atsakytumėte į klientų klausimus apie produktus ir paslaugas. Tai padidins jūsų prekės ženklo matomumą ir padės užmegzti naujus ryšius.
Ar galite įsivaizduoti save be „Google“ arba be interneto ryšio, būnant nepasiekiamam draugams ar šeimai? Tikriausiai ne.
Interneto dominavimas ir jo įtaka mūsų gyvenimui yra didžiulė, ypač dėl internetinės rinkodaros. Šiuo metu daugiau nei 4,57 mlrd. žmonių visame pasaulyje yra prisijungę prie virtualaus pasaulio.
Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės mėgsta internetą, yra ta, kad jame galima greitai gauti informacijos. Pavyzdžiui, prieš pirkdami iš jūsų, jūsų klientai naudojasi internetu, kad sužinotų daugiau apie jūsų įmonę, produktus ir paslaugas. Jei juos kas nors iš tikrųjų domina, jie gali net kreiptis į jus ir užduoti klausimą.
Jūsų, kaip įmonės, pareiga – visada stengtis jiems greitai ir tiksliai atsakyti. Prieš padėdami jums atsakyti į įvairiausius klientų klausimus, apžvelkime, kodėl socialinė žiniasklaida yra tokia galinga priemonė.
Įmonės ir pavieniai asmenys gali pasiekti daug puikių dalykų, jei organizuotai ir struktūrizuotai naudos socialinius tinklus. Toliau pateikiami keli pagrindiniai socialinės medijos privalumai:
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Paprastai nė vienas klausimas, atsiųstas tiesiai į jūsų pašto dėžutę arba užduotas socialinių tinklų komentaruose, neturėtų likti neatsakytas. Jei neatsakysite į tokio tipo žinutes, jūsų klientai gali pasijusti ignoruojami. Be to, niekada nežinote, kokių teigiamų rezultatų gali duoti paprastas dėmesio atkreipimas. Tai gali atnešti didelį pardavimą, viską pakeisiantį klientą arba naują verslo galimybę.
Jei pastebėjote, kad tam tikras klausimas ar klausimų grupė užduodami dažniau nei kiti, turėtumėte sukurti dažnai užduodamų klausimų sąrašą ir pasidalyti nuoroda su klientais, kurie teiravosi šia tema. Geriausia stengtis šiek tiek suasmeninti savo žinutę, pavyzdžiui, pasisveikinti su siuntėju, kreiptis vardu ir po šio paprasto pritaikymo įklijuoti atsakymą. Tačiau jei į jūsų socialinių tinklų dėžutę per mėnesį patenka tūkstančiai klausimų, gali būti veiksmingiau tiesiog siųsti naudotojams nuorodas į atitinkamus atsakymus.
Į visus klientų klausimus patartina atsakyti kuo greičiau. Net jei tai nėra skundas ar klausimas, kuris yra labai svarbus vartotojo gebėjimui naudotis jūsų produktu ar paslauga, jūsų socialinių tinklų ar klientų aptarnavimo komanda turėtų siekti atsakyti į klausimus per kelias minutes nuo jų gavimo. Nepamirškite, kad gyvename skubos pasaulyje, kuriame klientai reikalauja ir tikisi greitų atsakymų.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Nežinote, kaip atsakyti į užklausas per socialinius tinklus apie savo darbo laiką? Pasinaudokite mūsų visiškai pritaikomais iš anksto parengtais šablonais.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Atraskite 10 el. laiškų šablonų atsakymams į klientų atsiliepimus ir sužinokite, kodėl svarbu reaguoti į kiekvieną atsiliepimą. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir profesionaliai atsakykite į teigiamus, neigiamus bei neutralius atsiliepimus naudodamiesi mūsų paruoštais šablonais. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą jau šiandien!
Atraskite, kaip tinkamai reaguoti į piktus klientus ir išsaugoti lojalumą su LiveAgent! Sužinokite efektyvias strategijas ir gaukite naudingus atsakymų šablonus, kurie padės profesionaliai spręsti klientų nusiskundimus ir išvengti neigiamų apžvalgų. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimo įgūdžius šiandien!
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team