Turinio el. laiškų šablonai padeda pritraukti klientus ir tobulinti santykius. Jie yra pritaikomi ir mažina klaidų tikimybę, sukurdami ilgalaikę klientų patirtį.
Yra daugybė turinio tipų, kuriuos galite paskelbti savo svetainėje ar kitose platformose. Galite pritraukti kai kurio tipo turinį, kad gautumėte naujų sekėjų ar potencialių klientų dėmesį, o kito tipo turinys gali būti naudojamas ryšiui su esamais klientais kurti.
Keletas minėto tipo pavyzdžių yra uždaras turinys ir registracija naujienlaiškiams, kas reikalauja, kad vartotojas pateiktų jums savo kontaktinę informaciją, pvz., savo el. pašto adresą, kad galėtų gauti prieigą prie viso straipsnio ar ataskaitos. Tai reiškia, kad mainais į jų kontaktinę informaciją turite pateikti vertingo turinio. Tada galėsite naudoti jų kontaktinę informaciją būsimose rinkodaros kampanijose, žinodami, kad jie jau domisi tam tikrais jūsų siūlomais produktais ar paslaugomis.
Pastarieji turinio tipai, skirti jūsų esamiems klientams, yra tinklaraščio įrašai, internetiniai seminarai, atvejų analizė ir išoriniai straipsniai ar prekės ženklo paminėjimai. Svarbu, kad kuo daugiau žmonių skaitytų, žiūrėtų ar klausytų jūsų naujojo turinio, nes jo pagrindinis tikslas yra pritraukti srautą į jūsų svetainę ir padidinti klientų lojalumą.
Vienas iš geriausių būdų tai padaryti yra siųsti turinio el. laiškus, kad klientai būtų informuoti apie jų egzistavimą. Kurdami bet kurią iš šių tipų medžiagų, turėtumėte el. paštu siųsti atitinkamiems savo duomenų bazės vartotojams, įskaitant tuos, kurie neseniai užsiregistravo gauti naujienlaiškio atnaujinimus.
Kad šis procesas būtų greitesnis ir lengvesnis, verta naudoti turinio el. laiškų šablonus. Pateiksime keletą el. laiškų šablonų pavyzdžių, kuriuos galite naudoti kiekvienam skirtingo tipo turiniui, tačiau pirmiausia pradėkime nuo pagrindų.
El. laiško šablonas yra sistema, kurią galite naudoti rašydami savo el. laišką pakeisdami siūlomą turinį savu. Tai leidžia greitai ir lengvai kurti turinio el. laiškų rinkodaros kampanijas paprasčiausiai pakeičiant dalį teksto ir kitų pranešimų elementų, kad jie atitiktų jūsų prekės ženklo ypatybes.
Turinio el. laiškų šablonai taupo jūsų laiką ir pastangas, nes jums reikia pakeisti tik atitinkamas dalis, o ne rašyti el. laišką nuo nulio. Tai suteikia daugiau laiko kūrybai ir naujo turinio rašymui. Be to, reikia mažiau tikrinti, ar tinkamas formato, ar nėra klaidų, nes šablonas padės išlaikyti nuoseklumą ir sumažins klaidų tikimybę.
Suasmeninus turinio el. laiškus galima pagerinti pagrindinius duomenis, pvz., paspaudimų rodiklį, kuris apibrėžiamas kaip gavėjų, kurie spaudžia nuorodą el. laiške, nukreipiančią į išorinę svetainę, procentinė dalis. Galite padidinti šiuos duomenis iki 27% paprasčiausiai išsiųsdami el. laišką gavėjui pagal vardą (šaltinis).
Tai paprasčiausia suasmeninimo forma. Pritaikydami savo turinio el. laiškus konkretiems klientams, galite sukurti ilgalaikę klientų patirtį. Tai savo ruožtu gali padidinti pasitikėjimą ir lojalumą jūsų prekės ženklui. Be to, 74% rinkodaros specialistų sutinka, kad personalizavimas padeda padidinti įsitraukimą (šaltinis).
Individualizavimas plačiu sutarimu laikomas rinkodaros ateitimi. Galite padidinti savo strategijos poveikį siųsdami pritaikytą turinį ir el. laiškus konkretiems savo duomenų bazės segmentams. Pristatydami žmonėms medžiagą, kuri jiems įdomiausia ir aktualiausia, taip pat galėsite dar labiau pagerinti savo klientų patirtį.
Vienas šablonų naudojimo pranašumas yra tas, kad jie padės išlaikyti pastovią dizaino išvaizdą. Auditorija gali tikėtis, kad kai kurie įprasti el. laiško aspektai, pvz., spalvos, šriftai ir išdėstymas, visada išliks tie patys. Tai padės gavėjams susieti nuoseklų jūsų bendravimo stilių su prekės ženklu, todėl jūsų el. laiškai išsiskirs pripildytose pašto dėžutėse.
Turinio el. laiškų paskelbimo grafikas taip pat turėtų būti nuoseklus, išskyrus privalomus perskaityti el. laiškus, kurie siunčiami nedelsiant, kai reikia pasidalinti svarbiomis naujienomis. Tai padeda gavėjams, nes jie gali žinoti, kada laukti jūsų pranešimų.
Įtvirtintas tekstas, nukreipiantis skaitytojus į jūsų svetainę iš išorinių šaltinių, vadinamas atgalinėmis nuorodomis, taip pat gali padėti padidinti žiniatinklio srautą ir padidinti prekės ženklo žinomumą. Atgalinės nuorodos taip pat prisideda prie optimizavimo paieškos sistemoms (SEO), dėl kurių jūsų svetainė rodoma aukštesnėje pozicijoje pagal raktinių žodžių užklausas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP), pvz., „Google“.
Todėl turinys, kuris nėra paskelbtas jūsų puslapyje, pvz., socialiniuose tinkluose, atskirame dokumente, arba išoriniame tinklaraštyje ar svetainėje, visada turėtų turėti atgalines nuorodas. Turinio el. laiškuose, kuriuos siunčiate norėdami informuoti savo prenumeratorius apie naują medžiagą, taip pat turėtų būti nuorodos į jūsų svetainę.
Jei jūsų prekės ženklą mini nepriklausoma organizacija, tačiau nėra jokios atgalinės nuorodos į jūsų svetainę, turėtumėte parašyti autoriui ar savininkui el. laišką klausdami, ar jie galėtų jį atnaujinti įtraukdami atitinkamą inkarą. Jūs netgi galite pasiūlyti, koks galėtų būti tekstas, kad procesas būtų lengvesnis kitam asmeniui.
Galiausiai, jei žinom autoriteting asmens tinklalapyje rasite sugadintą nuorodą, iš kurios norėtumėte atgalinės nuorodos, galite el. laišku jiems siūlyti atitinkamą pakaitinį inkarą, nukreipiantį į jūsų svetainę.
1 slepiamo turinio el. laiško šablonas – prenumeravimo patvirtinimas
Thanks for requesting the [company name] [eBook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head to our site here [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this message.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3
2 slepiamo turinio el. laiško šablonas – nuoroda į vaizdo įrašą
By registering with your details, you now have access to the [webinar/ video/documentary] that you asked to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic], which you may also find interesting.
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
3 slepiamo turinio el. laiško šablonas – el. laiškų serijos
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will help you solve [pain point].
You can expect to find the following covered in our upcoming emails:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails handy, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox then please head over to our website or reply to this message.
Best,
The [company] team
1 naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonas – empatija dėl problemos
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, struggled to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. These are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can find on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
2 naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonas – smalsumo sužadinimas
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tricks for helping people achieve [objective].
Just click below to head straight to our website:
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
3 naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonas – kaip pasiekti tam tikrą tikslą
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3
To read the rest of our tips, please click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
1 internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas – kvietimas su peržiūra
We wanted to let you know about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time and timezone] on the [date].
There are [X] great speakers lined up who’ll be covering a range of subjects in the [topic] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3
You can find more information about them and the event here [link] and register by clicking below:
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
2 internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas – registracijos patvirtinimas su įžvalgomis
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3
View the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
3 internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas – priminimas su vaizdo anonsu
We’re just writing to let you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time and timezone].
Below you can watch a sneak preview of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
Click on the button below to learn more about the webinar.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
1 naujienlaiškio užsisakymo el. laiško šablonas – asmens sveikinimas
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to personally thank you for choosing to receive [title]. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
2 naujienlaiškio užsisakymo el. laiško šablonas – turinys už prenumeravimą
As a token of appreciation for signing up to receive the [title] newsletter, please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful for solving [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
3 naujienlaiškio užsisakymo el. laiško šablonas – papildomo turinio reklamavimas
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, in particular, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
1 atvejo analizės el. laiško šablonas – produkto ar paslaugos naudojimo rezultatai
As someone interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting, and don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
2 atvejo analizės el. laiško šablonas – dar kartą pabandykite produktą ar paslaugą
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking below, will help you overcome any doubts you might have and give us another go.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
3 atvejo analizės el. laiško šablonas – prašymas dalyvauti
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
1 išorėje spausdinto straipsnio el. laiško šablonas – pagrindinis dėmesys temai
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] is an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3
Given the focus, we thought it would be great to share our thoughts with a new audience who have an interest more in line with our hosting partner.
However, we still wanted to let our current subscribers know where they can read this piece. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking the button below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
2 išorėje spausdinto straipsnio el. laiško šablonas – pagrindinis dėmesys leidėjui
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that our subscribers like yourself will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading!
Best
[Company]
3 išorėje spausdinto straipsnio el. laiško šablonas – idėjos prezentacija
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3…
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
1 naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiško šablonas – informuoti klientus apie turinio rekomendavimą
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find very interesting.
The piece, which mentions our brand, is called [title] and it talks about the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see for yourself they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our own content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
2 naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiško šablonas – prašymas įtraukti atgalinę nuorodą
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
3 naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiško šablonas – prašymas sutvarkyti arba atnaujinti atgalinę nuorodą arba inkarą
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
1 privalomo perskaityti el. laiško šablonas – skelbimas pranešimo tekste
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
2 privalomo perskaityti el. laiško šablonas – pridedamas pareiškimas
Have you heard the important news about [issue]?
We have an announcement to make, and our full statement on this issue can be found in a document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
3 privalomo perskaityti el. laiško šablonas – nuoroda į išorinį šaltinį
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/another source] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you can find in full by following the above link:
Statement 1
Statement 2
Statement 3
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Jūsų el. laiškas turėtų turėti trumpų pastraipų nuo 75 iki 150 žodžių; taip pat turėtų būti lengvai suprantamas iš pirmo žvilgsnio.
Turinio el. laiškai geriausiai tinka turinio rinkodaros kampanijoms. Jie gali padėti pritraukti naujų klientų arba padidinti pardavimus ir konversijas.
Į turinio el. laišką turėtumėte įtraukti suasmenintą pasisveikinimą, kuris leistų jūsų klientui jaustis vertinamam. Be to, turėtumėte pateikti priminimą apie savo produktą ar paslaugą ir tvirtą raginimą veikti (CTA).
Start personalizing email templates from LiveAgent today
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.
Pirmo kontakto el. laiško šablonai
Apsilankykite mūsų puslapyje ir atraskite efektyvius pirmo kontakto el. laiško šablonus, padedančius kurti ilgalaikius santykius su naujais klientais. Sužinokite, kaip šie šablonai, pasižymintys vidutiniu 50% atidarymo rodikliu, gali padidinti jūsų el. pašto rinkodaros sėkmę ir generuoti daugiau pajamų. Išbandykite mūsų šablonus jau šiandien!
El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai
Atraskite, kaip efektyviai dalintis svarbia informacija su savo klientais per el. laiškus, kuriuos privaloma perskaityti. Gaukite nemokamus šablonų pavyzdžius ir patarimus, kaip kurti nepastebimus temų eilutes, kad jūsų pranešimai išsiskirtų perpildytose pašto dėžutėse. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai ir padidinkite savo klientų informuotumą.
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
Atraskite profesionalių el. laiškų rašymo paslaptis su LiveAgent! Šiame straipsnyje rasite patarimus ir šablonus, kurie padės sukurti teigiamą įspūdį adresatams. Sužinokite, kaip pradėti šaltą pardavimo el. laišką, atsiprašymo tekstą ar klientų aptarnavimo laišką ir užmegzkite svarbius ryšius su klientais bei partneriais.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team