Pagalbos centro užklausos formos šablonai padeda užtikrinti teigiamą klientų patirtį ir efektyvią užklausų tvarką. „Omnichannel“ aptarnavimas leidžia bendrauti įvairiais kanalais, gerina klientų patirtį bei taupo aptarnavimo kaštus.
Norint išsiskirti sausakimšoje rinkoje, nepakanka teikti gerą klientų aptarnavimą. Ši taisyklė taikoma tiek B2C, tiek B2B verslui, taip pat tiems, kurie parduoda reikalingas prekes, prabangos gaminius ar programinę įrangą.
Kodėl? Nes šiais laikais pirkėjai turi didesnių lūkesčių ir yra įpratę prie individualizuotos ir teigiamos patirties. Ši teigiama patirtis yra glaudžiai susijusi su vienu iš šiuolaikinio klientų aptarnavimo principų – „omnichannel“ klientų aptarnavimu.
„Omnichannel“ klientų aptarnavimas reiškia būti pasiekiamiems savo klientams įvairiais komunikacijos kanalais ir vienodo lygio aptarnavimo teikimą kiekviename kanale. Taigi turėdamas „omnichannel“ aptarnavimą klientai turėtų sklandžiai keisti komunikacijos kanalus (nuo telefono iki el. pašto arba socialinių tinklų ir tiesioginio pokalbio internetu), nekartodami savo problemų ir klausimų skirtingiems aptarnaujantiems darbuotojams.
Pagrindiniai „omnichannel“ klientų aptarnavimo privalumai be klientų patirties gerinimo, yra šie:
Ryšys su klientais įvairiais jų pasirinktais kanalais gali padėti geriau suprasti jų poreikius, norus, lūkesčius ir problemas. Užmegzti ryšį su jais keliais kanalais yra puikus būdas juos pažinti ir sudaryti patogias sąlygas.
Galite surinkti daug vertingų įžvalgų ir labai svarbių atsiliepimų apie savo produktą ar paslaugą bendraudami su klientais skirtingose platformose. Paprastai klientai noriai dalijasi savo nuomone apie jūsų produktą ar paslaugą kanale, kuris jiems atrodo natūralesnis. „Natūraliau“ turime omenyje, pavyzdžiui, socialinių tinklų pranešimus ar el. paštą, o ne klientų apklausas apie paslaugos kokybę ar klientų rekomendavimo indekso (NPS) klausimus iššokančiuose languose.
Tai gali atrodyti neįmanoma, tačiau siūlant „omnichannel“ klientų aptarnavimą, jūsų agentų darbas iš tikrųjų tampa lengvesnis ir greitesnis. Kaip? Siūlydama „omnichannel“ aptarnavimo paslaugas, įmonė turi efektyviau organizuoti klientų aptarnavimą, palyginti su „omnichannel“ aptarnavimu. Dėl to darbuotojai gali dirbti našiau, o jų našumas laikui bėgant gerės.
„Omnichannel“ klientų aptarnavimas reiškia nemažas santaupas jūsų klientų aptarnavimo biudžetui. Vienas darbuotojas sugeba išspręsti daugiau užklausų per tą patį laiką – tai tiesiogiai susiję su jūsų darbuotojo produktyvumo padidėjimu. Be to, darbuotojai yra mažiau pavargę, o jų darbas yra lengvesnis. Tai reiškia, kad gerėja jų motyvacija ir nuotaika darbe.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Pagalbos centro užklausos formos turėtų būti kuo trumpesnės. Jos turėtų turėti tik svarbiausius laukus, tokius kaip kliento duomenys (vardas ir pavardė, el. pašto adresas, prireikus ir telefono numeris), ilgą lauką tekstui, kuriame klientas apibūdina savo užklausą, ir mygtuką „Pateikti“.
Jei jūsų klientų aptarnavimo skyrius yra platesnis ir susideda iš kelių komandų, tokiose formose taip pat turėtų būti išskleidžiamasis sąrašas, kuriame klientas gali pasirinkti, su kuria komanda norėtų susisiekti. Taip pat galite įtraukti kitų išskleidžiamųjų sąrašų, tačiau atminkite, kad forma turėtų būti kuo trumpesnė ir paprastesnė.
Panašiai kaip pagalbos centro užklausos formos ilgis ir struktūra, forma turi būti parašyta lengvai suprantama kalba. Naudokite suprantamus ir jūsų klientams žinomus teiginius. Nenaudokite žargono ar techninių terminų, venkite frazinių veiksmažodžių ar sudėtingų, sudėtinių sakinių. Atminkite, kad jūsų klientai yra užsiėmę, todėl jie turėtų sugebėti užpildyti jūsų formą per kelias minutes ar net sekundes, nepraleisdami laiko bandydami interpretuoti jūsų įmonės kodą.
Paprastas atsakymas į šį klausimą yra kuo greičiau, tačiau žinome, kad tai lengviau pasakyti nei padaryti. Laikas, reikalingas atsakyti į kliento užklausą, turėtų būti nustatytas jūsų klientų aptarnavimo komandoje ir, jei įmanoma, patvirtintas klientų aptarnavimo agentų pasirašyta paslaugų lygio sutartimi (SLA). Atsakymo laikas gali būti skirtingas atskirose pramonės šakose ir įmonėse, priklausomai nuo daugelio kintamųjų.
Šie kintamieji gali apimti agentų skaičių klientų aptarnavimo komandoje, pagalbos centro bilietų kiekį, pateiktą per tam tikrą laikotarpį, klientų užklausų sudėtingumą, pagalbos centro operacijų automatizavimo lygį, jūsų klientų aptarnavimui naudojamą programinę įrangą (jeigu paminėtume tik keletą jų).
Nepaisant vidaus sąlygų jūsų komandoje, jūsų klientų aptarnavimo agentai turėtų siekti atsakyti į klientų užklausas, kai tik jos pateikiamos, atsižvelgiant į jūsų klientų interesus.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
Žinių bazė „LiveAgent“ padeda atsakyti į sudėtingus klausimus ir pagerinti klientų aptarnavimą, suteikiant savitarnos galimybes, kaip klientų portalas ir bendruomenės forumas. Atraskite nemokamus el. laiškų šablonus efektyviam klientų aptarnavimui ir sužinokite, kaip spręsti nestandartinius klausimus. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!
Kaip atsakyti į kliento užklausą
Efektyvus bendravimas su klientais gali paskatinti jūsų verslą! Sužinokite, kaip atsakyti į klientų užklausas naudojant 7 svarbiausius patarimus, kurie pagerins jūsų verslo reputaciją ir padidins pardavimus. Išbandykite nemokamą klientų aptarnavimo platformos bandymo versiją jau šiandien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team