Daugiau nei 17 000 klientų patiki „LiveAgent“ savo duomenis. Duomenų saugumas mums svarbiausiųjų tarpe. Deriname daugybę saugumo funkcijų, kad klientų, darbuotojų ir verslo duomenys visada būtų apsaugoti, todėl mūsų klientai gali būti ramūs žinodami, kad jų duomenys, bendravimas bei verslai yra apsaugoti.
Dviejų veiksnių autentifikavimas 2–žingsnių verifikacija užtikrina didesnį „LiveAgent“ paskyros saugumą. Kai įjungtas 2 veiksnių autentifikavimas, bet koks bandymas prisijungti prie paskyros turi būti atliekamas kartu su kodu, sugeneruotu jūsų „Google Authenticator“ programoje. 2 etapų patikrinimas gali užkirsti kelią prisijungti nežinomiems asmenims, net jei jie turi jūsų slaptažodį.
HTTPS šifravimas Visos „LiveAgent“ talpinamos paskyros veikia saugiu ryšiu, naudojant HTTPS protokolą. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) yra saugi versija HTTP protokolo, kuriuo duomenys siunčiami tarp jūsų naršyklės ir svetainės, prie kurios esate prisijungę. Tai reiškia, kad visas ryšys tarp jūsų naršyklės ir „LiveAgent“ yra užšifruotas, įskaitant jūsų pokalbius ir bendravimą el. paštu.
Saugi prisijungimo duomenų saugykla Laikomės naujausios geriausios praktikos talpindami bei saugodami vartotojų prisijungimo duomenis ir slaptažodžius debesijoje.
IP ir tinklo apribojimai Jūsų „LiveAgent“ agentų skydelį galima sukonfigūruoti taip, kad prieiga būtų leidžiama tik iš tam tikrų IP adresų intervalų.
API saugumas „LiveAgent“ REST API gali naudotis tik akredituoti vartotojai pagal vartotojo vardą ir slaptažodį arba vartotojo vardą ir API žetonus.
Brukalo filtravimas „LiveAgent“ turi pažangų integruotą brukalo filtrą, kuris nuolat mokosi ir tobulina filtravimo funkciją.
Be to, turime savo premijų už klaidų aptikimą programą, pagal kurią nepriklausomi saugumo tyrėjai gali padėti mums apsaugoti savo platformą.
Jūsų duomenų konfidencialumą ir vientisumą užtikriname taikydami geriausias praktikas pramonėje. „LiveAgent“ serveriai talpinami IV arba III+ pakopos, PCI DSS, SSAE-16 arba ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose patalpose. Mūsų saugumo komanda nuolat rūpinasi saugumo atnaujinimas ir aktyviai reaguoja į saugumo įspėjimus ir įvykius.
Fizinis saugumas
Patalpos | Serverio aplinka „LiveAgent“ serveriai talpinami III+ arba IV pakopos arba PCI DSS, SSAE-16 arba ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose patalpose. Duomenų centrų patalpos maitinamos iš rezervinės elektros energijos, kiekvienoje jų yra UPS ir atsarginiai generatoriai. |
Apsauga patalpose | Saugumo zonos Mūsų duomenų centrų patalpos turi saugomą perimetrą su kelių lygių apsaugos zonomis, visą parą veikiančia apsauga, CCTV vaizdo stebėjimu, daugiafaktoriniu identifikavimu su biometrine įeigos kontrole, fizinėmis spynomis ir saugumo pažeidimo signalizacija. |
Stebėjimas | Serverio ir įrenginio stebėjimas Visas gamybinio tinklo sistemas, tinklo įrenginius ir grandines nuolat stebi ir logiškai administruoja „LiveAgent“ administratoriai. Fizinę apsaugą, maitinimą ir interneto ryšį už bendro naudojimo narvo durų arba „Amazon“ / „Linode“ paslaugų stebi įrenginių teikėjai. |
Vietovė | Duomenų centrai Jungtinėse Valstijose, Europoje ir Azijoje „LiveAgent“ duomenis talpina Jungtinėse Valstijose, Europoje ir Azijoje, keliuose duomenų centruose pagal jūsų pageidavimus arba geografinę padėtį. Klientai gali pasirinkti, ar jų paslaugų duomenys bus laikomi tik JAV, ar tik Europoje. |
Mūsų tinklą saugo perteklinės ugniasienės, geriausios savo klasėje maršrutizatorių technologijos, saugus HTTPS perdavimas per viešuosius tinklus ir tinklo įsilaužimų aptikimo ir (arba) prevencijos technologijos (IDS/IPS), kurios stebi ir (arba) blokuoja kenkėjišką srautą ir tinklo atakas.
Tinklo saugumas
Architektūra | Saugumo zonos mūsų architektūroje Mūsų tinklo saugumo architektūrą sudaro kelios saugumo zonos. Jautresnės sistemos, pavyzdžiui, taikomųjų programų serveriai ir duomenų bazių serveriai, yra saugomos patikimiausiose zonose. Kitos sistemos, pavyzdžiui, apkrovos balansavimo įrenginiai, yra saugomos zonose, atitinkančiose jų jautrumą, priklausomai nuo funkcijos, informacijos klasifikavimo ir rizikos. |
3-iųjų šalių įsiskverbimo bandymai | Trečiųjų šalių saugumo tyrimai Be plataus masto vidinės skenavimo ir testavimo programos, „LiveAgent“ taip pat bendradarbiauja su trečiųjų šalių saugumo ekspertais ir tyrėjais, kurie atlieka saugumo patikrinimus ir plataus masto įsiskverbimo testus. |
Tinklo pažeidžiamumo tikrinimas | Pažeidžiamumų tikrinimas Tinklo saugumo tikrinimas suteikia mums gilią įžvalgą, leidžiančią greitai nustatyti reikalavimų neatitinkančias ar potencialiai pažeidžiamas sistemas. |
DDoS slopinimas | DDoS slopinimas Siekiant apsisaugoti nuo paslaugos trukdymo atakų ir sušvelninti jų poveikį, įdiegta pirmaujanti šioje srityje infrastruktūra. |
Šifravimas | Komunikacijos šifravimas Ryšiai tarp jūsų ir „LiveAgent“ serverių viešajame tinkle šifruojami naudojant geriausias pramonės praktikas – HTTPS ir Transport Layer Security (TLS). |
Taikome kelių lygių atsarginių kopijų kūrimo ir atkūrimo po didelių nelaimių strategiją. Atsarginės kopijos ir beveik realaus laiko momentinės nuotraukos daromos įvairiais intervalais, o kelios kopijos saugiai saugomos skirtinguose serveriuose. Mūsų atkūrimo po nelaimės programa užtikrina, kad mūsų paslaugos išliktų prieinamos arba būtų lengvai atkuriamos nelaimės atveju.
Mūsų perteklinė architektūra pašalina pavienį pažeidos tašką. Kartu su išsamiomis atsarginėmis kopijomis užtikriname, kad klientų duomenys būtų duplikuojami ir prieinami visose gamybos sistemose.
„LiveAgent“ visiškai atitinka 2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojusią BDAR direktyvą. Saugumo ekspertų ir programuotojų komanda dirbo stiprindama mūsų saugumo politiką ir didindama informuotumą apie duomenų apsaugą ir tai, ko reikalaujama iš mūsų darbuotojų, kad būtų laikomasi GDPR nustatytų taisyklių. Taip pat pasirūpinome, kad mūsų klientai būtų laiku informuoti apie naujausius pokyčius.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ ir BDAR.
Kokią informaciją renkame? Renkame „Google“ naudotojų el. pašto adresą.
Kaip mes naudojame informaciją? Naudojame ją norėdami pasiekti „Google“ naudotojų pašto dėžutę, kad galėtume pateikti jų el. laiškus kaip bilietus.
Kaip dalijamės informacija? Mes nesidalijame informacija su jokiomis trečiosiomis šalimis.
Naudojant iš „Google“ API gautą informaciją bus laikomasi „Google“ API paslaugų naudotojų duomenų politikos, įskaitant Riboto naudojimo reikalavimų.
„Tinder“ pagalbos centro kontaktai
Aplankykite mūsų puslapį, kad sužinotumėte „Tinder“ klientų aptarnavimo kontaktus Lietuvoje. Raskite el. pašto adresą, skambučių centrą ir socialinių tinklų nuorodas, kad galėtumėte lengvai susisiekti su „Tinder“ atstovais ir gauti reikiamą pagalbą.
„Sony“ pagalbos centro kontaktai
Susisiekite su Sony pagalbos centru per LiveAgent! Raskite įvairias kontaktų galimybes: skambučiai, socialinė žiniasklaida, forumai ir daugiau. Aplankykite puslapį, kad sužinotumėte, kaip geriausiai susisiekti su Sony klientų aptarnavimo komanda.
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.