LiveAgent siūlo pažangią klientų savitarnos programinę įrangą, leidžiančią vartotojams savarankiškai spręsti problemas 24/7. Ji apima bilietų sistemą, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, socialinių tinklų valdymą ir kitas funkcijas.
Savitarnos programinė įranga yra populiarus sprendimas įmonėms, norinčioms sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų pasitenkinimą. Savitarnos klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo žinių duomenų bazes ir savitarnos portalus, kad įmonės galėtų padėti vartotojams 24/7. Šiame straipsnyje bus nagrinėjama, kaip šios sistemos veikia ir kuri jums tinkamiausia.
Klientų savitarnos programinė įranga yra klientų aptarnavimo rūšis, leidžianti klientams gauti pagalbą. Šis terminas vartojamas klientų aptarnavimo sistemoms, kurios dažniausiai yra automatizuotos ir veikia be žmogaus įsikišimo. Savitarnos programinę įrangą galima pasiekti įvairiais būdais, pvz., per tiesioginį pokalbį svetainėse arba mobiliosiose programėlėse. Ši programinė įranga paprastai pateikia atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie leidžia klientams išspręsti savo problemas be įmonės atstovų pagalbos.
Klientų savitarnos programinė įranga yra būtina, nes ji sumažina atsako laiką, taupo laiką, pinigus ir leidžia įmonėms teikti geresnę pagalbą savo klientams. Verslo prioritetams krypstant į išskirtinės patirties teikimą visais kanalais, sėkmei būtina patogi ir kokybiška klientų patirtis. Tai siūlo klientų savitarnos programinė įranga. Ši programinė įranga teikiama pagal įvairius mokėjimo planus, o dauguma paslaugų teikėjų siūlo nemokamą bandomąją versiją.
Dauguma savitarnos programų sprendimų suteikia klientams informaciją apie sąskaitas, politiką ir bendrąsias produkto žinias. Tai atliekama pasitelkiant interaktyvųjį balso atsakiklį, tekstinius pranešimus, el. paštą, pagalbos portalą, mobiliąsias programėles, internetinius pokalbius ir socialinius tinklus. Naudodamiesi minėtomis funkcijomis, taip pat savitarnos portalais ir žinių duomenų bazėmis, vartotojai gali gauti reikiamą informaciją 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Pagrindiniai savitarnos platformos komponentai yra paieškos funkcija, bilietų sistema, kompiuterinės telefonijos integracija ir žinių bazė. Šios priemonės leidžia skelbti informaciją, kurią naudotojai gali lengvai pasiekti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Prieš pasirinkdami savitarnos programinės įrangos sprendimą, turėtumėte susipažinti su visais svarbiais jo komponentais.
Bilietų sistema yra įprasta savitarnos programinės įrangos programų funkcija. Šis komponentas leidžia naudotojams pateikti užklausas ir bendradarbiauti su IT pagalbos specialistais problemoms spręsti. Pateikus bilietą, jis tampa matomas vienam ar keliems technikams, kurie tuomet sprendžia naudotojo problemą. Bilietų komponentas valdo iškelto klausimo gyvavimo ciklą nuo jo sukūrimo iki būsenos atnaujinimo, problemos sprendimo ir uždarymo. Kai kuriose sistemose prie bilietų taip pat gali būti pridedami priedai, pavyzdžiui, ekrano nuotraukos arba žurnalai, kad technikai galėtų lengviau suprasti problemą. Išsprendus problemą, bilietas uždaromas.
Naudodami tiesioginių pokalbių programinę įrangą leisite klientams greitai ir patogiai susisiekti su jumis, kai jie susiduria su problema. Tiesioginių pokalbių programinė įranga gali veikti automatizuotai ir padėti jūsų klientams automatiniu atsakymu arba sujungimu su atitinkamu klientų aptarnavimo agentu. Geriausia savitarnos programinė įranga 2024 metais teikia automatizuotus sprendimus per tiesioginius pokalbius ir prireikus sujungia su agentais. Be to, tiesioginius pokalbius galite integruoti į daugybę trečiųjų šalių platformų.
Savitarnos programinės įrangos skambučių centro dalis leidžia jūsų komandai kalbėtis su klientais, kai jiems to reikia, jei automatiniai sprendimai neišsprendžia jų problemos. Skambučių centre gaunami skambučiai paskirstomi laisviems agentams. Neturėdami skambučių centro, negalėsite tinkamai priimti įeinančių skambučių arba optimaliai paskirstyti darbuotojų.
Klientų portalai leidžia klientams naudotis jūsų žinių baze. Naudodamiesi šiais portalais galite dalytis informacija su klientais ir nagrinėti skundus. Be to, klientų portale sukūrę bendruomenės forumus, informacinę duomenų bazę ir dažniausiai užduodamų klausimų skyrių, galite sumažinti klientų laiką, kurį jie praleidžia bendraudami su jūsų agentais. Geriausioje savitarnos programinėje įrangoje būtinas žinių klientų portalas.
Savitarnos platforma suteikia prieigą prie visų duomenų iš vienos platformos. Tai reiškia, kad kai naudotojas susiduria su problema, jis gali ieškoti sprendimo viską viename turinčiame pagalbos centre. Jei naudotojai neranda patenkinamo atsakymo, jiems prieinamos eskalavimo galimybės, pavyzdžiui, pagalba el. paštu, tiesioginis pokalbis, žinių bazė ir savitarnos portalas. Pagrindinės funkcijos:
Geriausių savitarnos programų sistemų socialinių tinklų valdymo komponentas padeda užmegzti ryšį su klientais socialiniuose tinkluose. Valdydami savo buvimą internetinėje socialinėje erdvėje, galite matyti, kur ir kaip geriausiai pateikti informaciją naudotojams. Šią informaciją galite naudoti toliau tvarkydami savo skaitmeninį gyvenimą ir gerindami klientų aptarnavimo patirtį.
Geriausios savitarnos platformos turi žinių bazę. Žinių bazėje yra visi dokumentai ir ištekliai, reikalingi naudotojams, kad jie žinotų, kaip naudotis sistema ir jos funkcijomis. Pavyzdžiui, žinių bazę gali sudaryti vaizdo įrašai, žinių straipsniai ir DUK skyriai.
Dar viena dažna savitarnos platformos funkcija – pokalbiai gyvai su agentais, t. y. kai reikia pagalbos, naudotojai gali vaizdo skambučiu arba žinute paskambinti agentui. Dėl pokalbių gyvai nereikia laukti telefonu arba laukti eilėje registratūroje, nes visos užklausos tvarkomos internetu.
Naudodami automatizuotą sistemą, veikiančią įmonės interneto svetainėje arba intranete, klientai gali naudotis paslaugomis 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę iš bet kurios interneto ryšį turinčios vietos. Visą parą veikiantis automatizavimas sumažina darbuotojų užimtumą ir kartu padidina jūsų pelną. 66 % klientų, prieš kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą, bando savarankiškai išspręsti savo problemas. Norėdami automatizuoti savo sistemą, galite naudoti žinučių šablonus, atsakymų šablonus ir kelias žinių bazes.
Savitarnos portalą galite papildyti automatinėmis funkcijomis, kad klientai galėtų gauti atsakymus į savo klausimus 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Tai gali būti naujienų straipsniai, mokomieji vaizdo įrašai, bendruomenės forumai ir pan. Savitarnos portalas turėtų būti vieta, kur klientai gali ieškoti atsakymų prieš kreipdamiesi į agentus.
Find what's right for you!
Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?
Sprendžiant, kaip suruošti savitarnos platformą savo versle, lengva pasimesti. Turite apžvelgti kelias sritis ir jas apsvarstyti, kad rastumėte geriausiai jūsų verslo poreikius atitinkantį variantą. Be to, prieš pasirinkdami geriausią platformą / programinę įrangą, turite atsižvelgti į funkcijas, pritaikomumą verslo pokyčiams, įsipareigojimus ir investicijas į aparatinę įrangą.
Įvairių tipų programinė įranga gali reikalauti skirtingų įsipareigojimų. Kūrėjo pritaikymo reikalaujanti savitarnos programinė įranga bus gerokai brangesnė nei ta, kurios nereikia pritaikyti. Kiti įsipareigojimai apima darbuotojų mokymosi laiką, praleistą programinės įrangos naudojimo įgūdžiams įgyti. Tarkime, kad įmonės tiesioginių darbuotojų kaita dėl atleidimo iš darbo ar paaukštinimo yra didelė. Tokiu atveju prie tokios situacijos geriau veiks greitai išmokstama ir lengvai naudojama programa. Aukšto lygio sistemos stabilumas labai svarbus įmonėms, kurios priklauso nuo gyvybiškai svarbių programų veikimo 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Savitarnos sprendimo suruošimo kaina priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, darbuotojų mokymų, projektavimo, diegimo, priežiūros, infrastruktūros išlaidų ir pagalbos. Todėl, atsižvelgiant į organizacijos poreikius, galima taikyti įvairius savitarnos programinės įrangos kainodaros modelius, įskaitant mokėjimo už naudojimą, mėnesinio ir metinio mokesčių modelius.
Rinkdamiesi savitarnos programinę įrangą turėtumėte užtikrinti, kad jūsų komanda galės greitai padėti klientams pasinaudojusi pagalbos įrankiais. Naudinga rinktis savitarnos programinę įrangą, kuri siūlo 24/7 aptarnavimą ir pokalbius, ypač jei turite didelę ar nuotolinę komandą įvairiose laiko juostose. Taigi, patartina ieškoti jūsų verslo tikslus ir poreikius atitinkančių aptarnavimo galimybių.
Nepriklausomai nuo jūsų dabartinio verslo dydžio, jūs norite pasirinkti tokią savitarnos programinę įrangą, kuri atitiktų jūsų verslo dabartinius ir būsimus poreikius. Pasirinkite savitarnos programinę įrangą, kuriai galėsite padidinti arba sumažinti mėnesinę prenumeratą – tai leis jums lengvai pakeisti programinės įrangos prenumeratą, kai jūsų verslo užimtumas padidėja arba sumažėja. Pritaikomumą verslo pokyčiams verta apmąstyti, kad įsitikintumėte, jog turite tinkamas funkcijas ir savo poreikius atitinkančią kainą.
Žinodami kiekvienos savitarnos platformos limitus, galėsite pasirinkti geriausią. Būtinai atsižvelkite į savo dabartinį darbuotojų skaičių ir į tai, kokios funkcijos jums svarbiausios. Pavyzdžiui, kontaktų kanalus, įeinančius skambučius, vaizdo aptarnavimo ir tekstinių pokalbių programas gali riboti jūsų pasirinkta programinė įranga ir turima techninė įranga. Turėkite tai omenyje prieš įsigydami savitarnos programinę įrangą.
Jums padėtų tai, jei pasirinktumėte savitarnos programinę įrangą, kuri bendradarbiauja su įvairiomis priemonėmis, pavyzdžiui, telefonu, pokalbiais, žinių bazėmis ir vaizdo įrašais. Naudodami omnikanalę programinę įrangą galite bendradarbiauti keliais kanalais. Rinkitės programinę įrangą, kuri leidžia lengvai palaikyti ryšį vidaus ir išorės kanalais.
Pačioje programinėje įrangoje siūlomos savitarnos funkcijos gali padėti darbuotojams atlikti darbą mažesnėmis sąnaudomis ir kartu padidinti klientų pasitenkinimą. Didelė savitarnos programinės įrangos naudojimo nauda yra mažesnės išlaidos, didesnis našumas ir klientų pasitenkinimas dėl automatizuotų veiksmų.
Numatoma, kad iki 2027 m. klientų savitarnos programinė įranga augs vidutiniškai 15 % per metus. Norėdami geriausiai panaudoti savitarnos programinę įrangą, turite atpažinti klientų pirkimo duomenų tendencijas ir aptarnavimo poreikius, kad ši informacija būtų nuolat atnaujinama. Savitarnos programinė įranga taip pat tampa vis svarbesnė namų biurams. Naudodami dirbtinį intelektą savitarnos programinėje įrangoje, galite naudoti pokalbių rinkodarą, padėdami klientams spręsti savo problemas.
Klientų savitarnos platformos suruošimas yra gana sudėtingas, palyginus su tradiciniais produktų palaikymo kanalais. Ruošiant savitarnos programinę įrangą reikia apsvarstyti keletą žingsnių. Naudinga išsiųsti apklausas, kad sužinotumėte, ką klientai mano apie naujus metodus arba sužinotumėte, kaip jie bendrauja su jūsų įmone.
Įdiegus savitarnos sistemas, produktų administratoriai gali padėti parengti produktų mokymo vadovus klientams. Produktų savitarnos programinės įrangos diegimo etapas paprastai trunka mažiau nei dvi savaites. Diegimo metu IT darbuotojai ir išoriniai pardavėjai turi suderinti savo prieigą; priešingu atveju gali kilti problemų dėl prastovų.
Klientų savitarnos programinės įrangos kainos labai skiriasi ir priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, verslo pobūdžio. Paprastai patyrusios ir ilgametę patirtį turinčios įmonės už savo produktus prašo daugiau. Klientų savitarnos programinė įranga gali kainuoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių ar daugiau, priklausomai nuo sistemos funkcijų ir palaikymo. Pastaroji ypač svarbi didelių e. prekybos svetainių, kurios piko metu paprastai turi didžiulį srautą, atveju. Atvirojo kodo sprendimai paprastai yra nemokami ir nereikalauja licencijavimo mokesčių, tačiau jų funkcionalumas gali būti ribotas. Įmonės gali imti mokestį už vartotojo licenciją ir net taikyti mėnesinius mokėjimus, tačiau siūlo geresnes funkcijas.
„Galimybė vienoje vietoje tvarkyti el. laiškus, tiesioginius pokalbius, bilietų sistemą ir socialinius tinklus labai palengvina gyvenimą mums, kaip augančiam verslui. Bilietų sistema yra mano mėgstamiausia funkcija, nes ją labai lengva organizuoti. Gerai, kad galime pritaikyti savo pasirinktinių puslapių ir pokalbių išvaizdą.“
Sara Owen
LiveAgent teikia viską viename turinčią aptarnavimo tarnybos programinę įrangą, įskaitant galingą savitarną. Ja gali naudotis bet kas, turintis interneto ryšį, ir jos nereikia diegti. Klientai džiaugiasi, kad LiveAgent visapusiškos funkcijos yra paprastos ir leidžia jų įmonėms tvarkyti visus klientų aptarnavimo aspektus. Galimas funkcijų automatizavimas, daugiakanalis bendravimas, išbaigtas skambučių centras ir dar daugiau. Su „LiveAgent“ galima lengvai tvarkyti bet kokią naudotojo užklausą, o vidutinis naudotojų įvertinimas yra 4,7 žvaigždutės.
Kad jūsų maža, vidutinė ar didelė įmonė galėtų siūlyti savitarnos galimybes geriausiai, sudarėme 20 geriausių savitarnos programų 2024 metais sąrašą. Jūsų verslo poreikius atitinkanti alternatyva turi įvairių funkcijų, privalumų, trūkumų ir kainų variantų.
LiveAgent – tai svetainėms skirta programinė įranga, skirta teikti klientų aptarnavimo paslaugas el. paštu, pokalbiais, telefonu ir kt. LiveAgent programinė įranga gali būti įdiegta įmonės serveryje arba „LiveAgent“ serveriuose, kaip ir dauguma saityno programų. Naudodami „LiveAgent“ galite valdyti viską – nuo savitarnos parinkčių iki skambučių centro ir klientų aptarnavimo komandų.
LiveAgent sistema gali naudotis bet kokio dydžio įmonės. Dėl išsamių funkcijų ir puikios sistemos kokybės LiveAgent yra idealus klientų aptarnavimo sprendimas. Kiekvienas gali naudotis „LiveAgent“ programine įranga, nes jos kainos yra konkurencingos ir ji siūlo nemokamą sistemos išbandymą.
LiveAgent išsiskiria iš kitų sistemų tuo, kad siūlo daugiau nei 190 sistemų integracijų, kurios praplečia programinės įrangos panaudojimo galimybes.
Be nemokamo planų išbandymo, LiveAgent siūlo ir nemokamą programos versiją. Klientai gali rinktis iš kelių paslaugų lygių ir kainų planų, įskaitant 9, 29 ir 49 USD vienam agentui per mėnesį. Norint užsiregistruoti LiveAgent sistemoje, nereikia banko kortelės.
Zoho Desk suteikia galimybę bet kuriai įmonei ar prekės ženklui valdyti sąveiką su klientais ir teikti savitarnos parinktis, kai agentai nepasiekiami. Zoho Desk gali padėti tenkinti visus jūsų poreikius – nuo savitarnos iki ryšių su klientais.
Zoho Desk rekomenduojama mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios gauna daugiau užklausų. Naudodamiesi Zoho Des“ vartotojai visada galės naudotis patikimomis savitarnos funkcijomis.
Zoho Desk yra unikali dėl savo gebėjimo valdyti prekės ženklo įvaizdį ir sąveiką su klientais naudojant automatizuotas funkcijas.
Zoho Desk turi keturis paslaugų lygius: nemokamą versiją su ribotomis funkcijomis, 14, 23 ir 40 USD per mėnesį vienam agentui, užsisakant metinę prenumeratą. Taip pat siūlomas nemokamas 15 dienų Zoho Desk sistemos išbandymas.
Intercom komunikacijos programinė įranga leidžia užtikrinti personalizuotą klientų patirtį visoje kliento kelionės eigoje.
Intercom visame pasaulyje naudoja tokios įmonės kaip New Relic, Sotheby ir Shopify savitarnos programinės įrangos poreikiams tenkinti.
Intercom išsiskiria iš kitų sistemų tuo, kad suteikia efektyvesnį būdą išplėsti jūsų verslo operacijas.
Galite naudotis Intercom funkcijomis naudodami 38 arba 75 USD parinktį. Atsakymų botų ir pasirinktinių botų kaina prasideda nuo 99 USD, produktų aprodymų kaina prasideda nuo 119 USD, o pagalbos centro straipsnių – nuo 49 USD. Visos kainos nurodytos už mėnesį, taip pat siūlomas nemokamas išbandymas. Dėl išsamesnės kainos turite susisiekti tiesiogiai.
Help Scout teikia ataskaitas, patikimą API ir integruotą žinių bazę. Todėl galite susikoncentruoti ties klientų aptarnavimu ir verslo tikslais, o ne ties smulkiomis klientų problemomis.
Help Scout tvarkingos funkcijos ir paprastas naudojimas rekomenduojami organizacijoms, turinčioms daugiau nei 500 naudotojų. Jų savitarnos įrankiai neleis jūsų verslui atsilikti ir nestabdys jo.
Help Scout išsiskiria tuo, kad daugiausia dėmesio skiria klientų pasitenkinimo rezultatams gerinti.
Help Scout siūlo paketus už 15, 25 ir 40 USD vienam agentui per mėnesį. Jei atsiskaitoma kasmet, kaina yra mažesnė. Taip pat Help Scout galite išbandyti nemokamai.
Whatfix – tai savitarnos programinė įranga, leidžianti naudotojams patiems išspręsti paprastas IT problemas naudojantis programėle, taip sumažinant pagalbos komandos įsikišimą ir didinant klientų pasitenkinimą.
Whatfix savitarnos programinė įranga sutrumpina paleidimo laiką, padidina darbuotojų produktyvumą ir dėl automatizuotų funkcijų užtikrina teigiamą programinės įrangos investicijų grąžą.
Whatfix yra išskirtinė dėl daugybės platformų, su kuriomis ji veikia, pavyzdžiui, Salesforce, Office 365, Oracle CRM ir kt.
Whatfix siūlo nemokamą programos išbandymą ir nemokamą versiją. Tačiau dėl savitarnos programinės įrangos kainos turite kreiptis tiesiogiai į juos.
Zendesk savitarnos platforma siūlo būdus, kaip supaprastinti klientų aptarnavimo valdymą ir pasiūlyti savitarnos parinktis iš vieno įrankio.
Zendesk savitarnos programinė įranga yra lanksti ir pasižymi galingais automatizavimo įrankiais, todėl galite sutelkti dėmesį į geresnį klientų aptarnavimą, o ne visą laiką skirti atsakymams į klientų klausimus. „Zendesk“ funkcijos gali būti labai naudingos mažoms įmonėms.
Zendesk iš kitų savitarnos sistemų išsiskiria pokalbių roboto integracija, kuris greitai, 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę sprendžia bet kokio dydžio įmonės klientų problemas.
Zendesk siūlo tik aptarnavimo kainas, kurios prasideda nuo 19,99 USD vienam agentui per mėnesį, ir paketų kainas, kurios prasideda nuo 49,99 USD vienam agentui per mėnesį. Zendesk siūlo nemokamą platformos išbandymą. Norėdami gauti pasiūlymą, turite susisiekti su jais tiesiogiai.
Nors Zendesk savitarnos programinė įranga siūlo daugybę privalumų, verta apsvarstyti kitas rinkoje esančias galimybes. Kai kurie Zendesk konkurentai siūlo lanksčius sprendimus, kurie yra pigesni mažesnėms įmonėms.
Gladly yra personalizuota savitarnos programinė įranga be jokių atskirų integracijų ir su nesudėtingu aptarnavimu skambučiais, todėl jūsų verslas gali greitai ir lengvai pradėti teikti savitarnos parinktis.
Su Gladly klientai gali naudotis sklandžiomis ir greitomis savitarnos parinktimis, integruotomis tiesiai į programinę įrangą. Dėl savo paprasto naudojimo Gladly programinė įranga būtų naudinga tokioms pramonės šakoms kaip apgyvendinimas ir kelionės.
Dėl natūraliai įdiegtų savitarnos funkcijų Gladly išsiskiria iš konkurentų, suteikdama mažoms įmonėms ir startuoliams reikalingus įrankius be papildomų integracijų.
Gladly siūlo nemokamą versiją, bei mokamas 38 ir 150 USD už kiekvieną agentą per mėnesį versijas.
HubSpot leidžia įvairaus dydžio įmonėms didinti klientų įsitraukimą naudojant tinklaraščius, socialinius tinklus, nukreipimo puslapius, el. pašto kampanijas, svetainės turinio valdymą, saityno analizę ir ataskaitas.
Hubspot rekomenduojama įmonėms, kurios naudoja el. pašto rinkodarą. „HubSpot“ suteikia galimybę 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę naudotis savitarnos sprendimais ir kartu siūlo el. pašto rinkodaros funkcijas, todėl tinka įvairiose e. rinkodaros srityse dirbantiems asmenims.
HubSpot yra unikali tuo, kad siūlo prieigą prie personalizuotų el. pašto sprendimų ir klientų aptarnavimo sprendimų vienoje programoje. Iš pradžių HubSpot yra brangesnė už kitas galimybes, tačiau turi daug įvairių galimybių, todėl HubSpot labiau prieinama vidutinėms ir didelėms įmonėms.
HubSpot siūlo nemokamą versiją ir nemokamą išbandymą. Be to, galima rinktis tokias parinktis: 50 USD/mėn., 600 USD/metus, 1 780 USD/mėn. arba 19 200 USD/metams ir 4 000 USD/mėn. arba 48 000 USD/metams.
Ada sujungia paprastos naudoti klientų valdymo platformos įrankius su jūsų mėgstamais CRM įrankiais.
Naudodamos Ada įmonės gali kurti įtraukiančias ir patrauklias rinkodaros kampanijas, optimizuotas mobiliesiems įrenginiams. Todėl Ada yra puikus sprendimas mažoms ir labai mažoms įmonėms.
Ada skiriasi nuo kitų paslaugų teikėjų, nes daugiausia dėmesio skiria mobiliesiems sprendimams, kuriais užtikrinamas klientų aptarnavimas.
Ada siūlo nemokamą programos išbandymą, o planai prasideda nuo 40 USD per mėnesį vienam agentui. Be to, Ada siūlo 40 % nuolaidą metinei prenumeratai, tačiau dėl pasiūlymo turite susisiekti su jais tiesiogiai.
Document360 leidžia kurti žinių bazės dalis ir sumažinti aptarnavimo užklausų skaičių iki 50 %.
Document360 puikiai tinka mažoms ir didelėms įmonėms, norinčioms kurti ir skelbti naudingas žinių bazes, atitinkančias jūsų prekės ženklo identitetą. Dėl šių priežasčių mažos ir vidutinės įmonės iš Document360 gauna daugiausia naudos.
Document360 skiriasi nuo kitų savitarnos paslaugų teikėjų tuo, kad įvairios institucijos, pavyzdžiui, Harvardas, pasitiki jos žinių bazių programine įranga.
Be nemokamo sistemos išbandymo, Document360 siūlo 49, 149 ir 299 USD per mėnesį planus. Be to, yra ir Enterprise plus planas, tačiau dėl pasiūlymo turite kreiptis tiesiogiai.
Hornbill Service Manager siūlo 100 % kodavimo neturinčią aplinką su galingu procesų automatizavimu, kuris užtikrina greitą paslaugų teikimą ir taupo išlaidas.
Hornbill Service Manager pašalina savitarnos programinei įrangai taikomus kodavimo apribojimus ir naudoja automatinius atnaujinimus bei tam skirtus išteklius.
Hornbill Service Manager išsiskiria automatizavimu ir paprasta naudoti savitarnos programine įranga, kuri gali padėti mažoms įmonėms augti.
Hornbill Service Manager siūlo nemokamą sistemos išbandymą. Be to, dėl pasiūlymo turėsite kreiptis tiesiogiai į juos.
Freshdesk paverčia agentus klientų advokatais, per socialinių tinklų integraciją su Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn, ir kt.
Freshdesk kontaktų centras geriausiai valdo ir supaprastina pokalbius telefonu NVO, NFP ir BFSI sektoriuose, siūlydamas tvarius savitarnos sprendimus.
Freshdesk kontaktų centras išsiskiria tuo, kad gali lengvai valdyti ir racionalizuoti vidutinio ir didelio verslo savitarnos operacijas.
Yra nemokama versija, taip pat 15 ir 39 USD planai vienam agentui per mėnesį. Taip pat galima išbandyti sistemą nemokamai.
Helpshift platforma integruoja automatizavimą, robotus, pranešimų siuntimą ir AI į prie verslo pokyčių pritaikomą klientų aptarnavimo platformą.
Helpshift, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, siūlo pagalbos telefonu ir pokalbių internetu paslaugas su unikaliu mokėjimo planu, pagrįstu klientų sąveika.
Helpshift sistema yra unikali, nes turi patirties savitarnos sprendimuose, skirtuose mobiliosioms platformoms ir mobiliesiems žaidimams, naudojant dirbtinį intelektą, todėl Helpshift puikiai tinka skaitmeninės kūrybos srities verslininkams.
Helpshift mokėjimo modelis pagrįstas užbaigtais klientų aptarnavimo pranešimais, o tai reiškia, kad mokate tik už problemas, kurias išsprendžiate. Helpshift siūlo nemokamą išbandymą ir nemokamą versiją. Tačiau norėdami gauti pasiūlymą, turėsite susisiekti su jais.
Teamsupport naudoja veiksmingą bilietų valdymą ir omnikanalį aptarnavimą, kad galėtų teikti savitarnos parinktis keliuose skaitmeniniuose kanaluose, leidžiant įmonėms lengvai prisitaikyti prie užimtumo pokyčių ir teikti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą.
Teamsupport yra tinkamas sprendimas, sukurtas specialiai įmonėms, kurioms reikia išplėsti savo įrankius aukšto lygio problemoms spręsti.
Teamsupport yra unikali, nes leidžia didelėms komandoms stebėti ne tik problemą, bet ir papildomą informaciją apie bilietą. Be to, galite supaprastinti savitarnos galimybes savo verslui.
Teamsupport be 50 USD ir 69 USD vienam agentui per mėnesį planų siūlo ir nemokamą programos versiją. Teamsupport taip pat siūlo ir nemokamai išbandyti jų sistemą.
Kustomer leidžia automatizuoti 40 % pokalbių nepakenkiant siūlomų paslaugų kokybei.
Kustomer leidžia vartotojams kurti tinkinamus robotus, kurie gali padėti vykdant darbo eigą ir sąveikaujant su klientais – supaprastina jūsų veiklą ir sumažina įmonės išlaidas.
Unikalus Kustomer aspektas yra AI palaikanti nukreipimo sistema, kuri veikia kaip priekinė linija bendraujant su klientais. Be to, Kustomer puikiai veikia mažoms ir vidutinėms įmonėms.
Kustomer programinę įrangą galima įsigyti už 89 ir 139 USD. Platformos visų funkcijų negalima išbandyti nemokamai ir nėra nemokamos versijos.
Airkit integruojama į jūsų svetainės foną, kad pasiūlytų savitarnos parinktis, o jūsų klientams būtų teikiama skaitmeninė patirtis.
Airkit leidžia inžinierių komandoms įdiegti papildomas klientų aptarnavimo funkcijas svetainės fone, nesamdant papildomų darbuotojų.
Skirtingai nuo kitų tiekėjų, Airkit siūlo pritaikytą automatizavimą, kurį galima integruoti į jūsų backend. Taigi tai puikus pasirinkimas vidutinėms ir didelėms įmonėms.
Airkit galite išbandyti nemokamai, tačiau dėl jūsų verslui pritaikyto pasiūlymo turite susisiekti su jais tiesiogiai.
LiveHelpNow savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje siūlo kelias funkcijas, pvz., tiesioginį pokalbį, žinių bazę ir el. pašto valdymą.
LiveHelpNow rekomenduojama naudoti dėl apdovanojimų pelniusios tiesioginių pokalbių programinės įrangos, kuri gali padėti itin mažoms ir vidutinėms įmonėms su įvairiomis funkcijomis.
LiveHelpNow išsiskiria tuo, kad pagrindinis dėmesys skiriamas klientų pasitenkinimo gerinimui pasitelkiant savitarnos sprendimus ir pardavimų didinimui generuojant potencialius klientus.
LiveHelpNow siūlo el. pašto bilietų valdymo, tiesioginių pokalbių ir žinių bazės parinktis, kurių kaina prasideda nuo 21 USD. Jie nesiūlo nemokamo išbandymo, tik nemokamą limituotą versiją.
Replicant teikia klientų problemų sprendimo programinę įrangą, kuri naudoja dirbtinį intelektą, kad natūraliai kalbėtųsi su klientais ir nedelsdama atsakytų į klausimus.
Replicant gali padėti didžiausioms įmonėms automatizuoti klientų aptarnavimą naudojant dirbtinio intelekto balso skambučius. Visus klientų skambučių aspektus galima valdyti kartu su žinių duomenų bazėmis, kuriose pateikiami neatidėliotini sprendimai. Replican“ teikia visą parą veikiantį klientų aptarnavimą, naudodama balso AI telefonu, kad klientų problemos būtų sprendžiamos greitai ir natūraliai.
Replicant unikali tuo, kad gali naudoti dirbtinio intelekto pagalbą balsu ir automatizuoti klientų aptarnavimą.
Replicant siūlo nemokamą autonominio kontaktų centro demo versiją, tačiau dėl pasiūlymo reikia susisiekti su jais tiesiogiai.
Apty padeda didinti darbuotojų produktyvumą, mažinti mokymo išlaidas ir didinti programinės įrangos investicijų grąžą, naudodama ekrane pateikiamų nurodymų platformą.
Apty padeda įmonėms patobulinti savo dabartinį produktą ir pritaikyti klientams patogias funkcijas naudojant SaaS produktą.
Apty išsiskiria iš kitų paslaugų teikėjų, nes gali pasiūlyti klientams patogias funkcijas už mažesnę kainą nei kiti paslaugų teikėjai. Todėl Apty yra klientų aptarnavimo sprendimas mažoms ir vidutinėms įmonėms.
Apty siūlo nemokamą programos išbandymą ir nemokamą versiją. Susisiekite su Apty tiesiogiai dėl individualaus plano ir jums tinkamo pasiūlymo, jei norite naudotis visomis jų funkcijomis.
Solvvy yra debesų kompiuterija paremtas sprendimas, kuris automatizuoja jūsų verslą ir padeda sekti našumą bei palaikyti darbo eigą, naudojant pokalbių robotus klientų aptarnavimo poreikiams tenkinti.
Solvvy siūlo keičiamo dydžio personalizuotą klientų patirtį naudojant automatizavimo funkcijas ir naujos kartos pokalbių robotą, todėl tai puikus sprendimas mažoms ir didelėms įmonėms, norinčioms automatizuoti veiklą.
Solvvy iš kitų paslaugų teikėjų išsiskiria tuo, kad naudoja naujos kartos pokalbių robotą klientų patirčiai automatizuoti.
Solvvy siūlo tris paslaugų lygius:
Still didn't make up your mind?
LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?
Geriausia savitarnos programinė įranga turi bandomąją versiją, kuri leidžia darbuotojams ją išbandyti prieš įsigyjant ar diegiant savo įmonėje. Tai suteikia darbdaviui galimybę stebėti, kaip jų darbuotojai naudoja programinę įrangą ir nustatyti, ar jiems reikia konkrečių funkcijų.
Galite užsiregistruoti gauti nemokamą 30 dienų bandomąją LiveAgent savitarnos programinės įrangos versiją adresu /bandymas/. Nereikalaujama kredito kortelės, todėl lengviau nei bet kada anksčiau išbandykite programinę įrangą nemokamai ir sužinokite, ar ji atitinka jūsų poreikius.
Jei turite verslą, tada žinote, koks svarbus yra klientų aptarnavimas. Be visų kitų jūsų pareigų ir atsakomybės, gali būti sudėtinga teikti pagalbą visą parą, 7 dienas per savaitę. Čia gali padėti savitarnos programinė įranga. Viena iš tokių sistemų yra LiveAgent, kuri buvo sukurta specialiai įmonėms, ieškančioms paprasto būdo, kaip išlaisvinti savo agentus nuo atsakymų į pasikartojančius klausimus ir leisti jiems sutelkti dėmesį į kokybiškas paslaugas bei sudėtingesnius klausimus. Klientai galės patys rasti atsakymus, nesikreipdami į ką nors iš jūsų organizacijos – taip sutaupysite jų ir savo laiką. LiveAgent siūlo 30 dienų nemokamai išbandyti sistemą, todėl prieš pirkdami galite įsitikinti, kad jūsų savitarnos programinė įranga tinka jūsų komandai.
Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!
Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team