„FrëschKëscht“
  • Panaudojimo atvejų scenarijai
  • „FrëschKëscht“

FrëschKëscht

„FrëschKëscht“ prasidėjo kaip mokyklos projektas, kuris turėjo didelį pasisekimą ir transformavosi į tikrą verslą. „FrëschKëscht“, kuris reiškia „ŠviežiaDėžė“, Liuksemburgui tiekia tik vietinius ir sezoninius maisto produktus dėžėje, kurios turinys kiekvieną savaitę vis kitoks.

“Be gero klientų aptarnavimo pasisekimo nelaukite.”

„LiveAgent“ paslaugomis įmonėje „FrëschKëscht“ pradėjome naudotis 2020 metų pabaigoje. Prieš tai mes naudojome įprastą el. pašto dėžutę, kur kiekvieną dieną gaudavome daugiau nei 100 el. laiškų. Buvo labai sunku dirbti su pašto dėžute kaip komanda, nes nebuvo jokios apžvalgos, nebuvo galima priskirti el. laiškų ir pan. Savo klientams norėjome teikti gerą klientų aptarnavimą, ko negalėjome padaryti su įprasta pašto dėžute. Dėl šių priežasčių pasirinkome „LiveAgent“ ir labai tuo džiaugiamės.

Kas pasikeitė pradėjus naudoti „LiveAgent“?

Nuo tada, kai pradėjome naudoti „LiveAgent“, pasikeitė daug dalykų. Mūsų vidinis organizuotumas tapo kur kas geresnis. Atsirado galimybė priskirti el. laiškus, palikti vidinius komantarus prie klientų laiškų, tapo aišku, kas prieš tai bendravo su tam tikru klientu ir t. t. „LiveAgent“ sutaupo begalę laiko tvarkant kasdienius el. laiškus. Dėl daugybės „LiveAgent“ siūlomų funkcijų bilietus apdorojame dvigubai greičiau, todėl klientai gauna atsakymus greičiau ir mums lieka daugiau laiko kitiems darbams. Dėl „LiveAgent“ ir kitų mūsų klientų aptarnavimo patobulėjimą lėmusių priežasčių gerokai išaugo mūsų pardavimai.

Ką mūsų darbuotojai mano apie „LiveAgent“?

Pagalbos tarnybos programa yra puiki, novatoriška ir naudinga priemonė, tačiau darbuotojai turi mokėti su ja dirbti ir būti ja patenkinti. „FrëschKëscht“ agentai mėgsta dirbti su „LiveAgent“. Kol kas negavome nė vieno neigiamo atsiliepimo apie šią programinę įrangą. Lyginant su kitomis pagalbos centro programomis, išmokti ja naudotis yra kur kas lengviau. Mūsų nuomone, yra labai svarbu, kad su programa dirbsiantys agentai būtų ja patenkinti. Kiekvieną dieną mūsų darbuotojai patogiai tvarko el. laiškus su „LiveAgent“, užuot juos tvarkę per nestruktūruotą ir daug laiko išeikvojančią standartinę pašto dėžutę.

Gilles HEINESCH, bendrakūris @FrëschKëscht

Peržiūrėkite likusias istorijas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x