SolidTrust Pay
„SolidTrust Pay“ yra elektroninės piniginės mokėjimo sistema, aptarnaujanti įmones, kurioms reikia gauti ir mokėjimus, ir išmokėti lėšas. „SolidTrust“ išaugo ir veikia visose pasaulio šalyse. „SolidTrust“ siūlo savo klientams ir nariams įvairias galimybes, įskaitant operacijas kortele, banko pavedimus, pavedimus elektroniniu būdu, internetinę bankininkystę realiuoju laiku ir banko čekius.
„Perėjimas į LiveAgent buvo didelis žingsnis į priekį.”
SolidTrust Pay + LiveAgent
„SolidTrust Pay“ ieškojo modernesnės programinės įrangos, kuri galėtų patenkinti jų bilietų kiekio paklausą ir suteikti visas ieškomas funkcijas – pokalbius, bilietų sistemą ir išsamią žinių bazę. Tyrinėdami savo galimybes, LiveAgent rado visas jų ieškotas funkcijas, taip pat keletą naujų ir įdomių funkcijų už puikią kainą. Jie taip pat buvo patenkinti, kad pavyko susisiekti su LiveAgent aptarnavimo komanda 24 valandas per parą.
Kas pasikeitė įdiegus LiveAgent
“Dabar mes turime visavertį aptarnavimo centrą, integruotą į mūsų svetainę. Mes taip pat galime priimti balso skambučius tiesiai iš savo aptarnavimo centro. Dabar klientai gali susikurti savo aptarnavimo paskyrą, kad galėtų greitai ir lengvai peržiūrėti/tvarkyti savo bilietus.”
Mėgstamiausios funkcijos
Mes džiaugiamės išsamiomis, aktualiomis darbuotojų ataskaitomis. Prižiūrintis personalas gali visada matyti kiekvieno darbuotojo produktyvumą. Klientai gali susikurti savo aptarnavimo profilį su jų nuotrauka – tai leido mums užmegzti asmeniškesnį kontaktą su savo klientais.
Mums taip pat malonu turėti galimybę versti bilietus sistemoje, o ne kopijuoti ir įklijuoti bilieto turinį į kitą internetinį vertėją.
Klientų atsiliepimai
Mūsų aptarnaujantis personalas naudojasi atlygio/papeikimo funkcija. Apdovanojimas iš klientų yra neabejotinas veiksnys, kai darbuotojai jaučiasi vertinami klientų, o galėjimas pamatyti neigiamus komentarus taip pat leido darbuotojams suprasti, kur gali tobulėti.
„SolidTrust Pay“ tikslai
STP tikslai yra teikti greitą, efektyvų ir visapusišką aptarnavimą savo klientams, taip pat užtikrinti teigiamą vartotojo patirtį, kol jie naršo savo žinių bazės straipsnius arba prašo darbuotojo pagalbos.
“Gauti klientų atsiliepimus yra labai svarbu, jei norite būti sėkmingi.”