Klientų aptarnavimo ir pardavimų skambučių centro alternatyva

Sužinokite, kodėl LiveAgent yra geriausia skambučių centro alternatyva rinkoje.
  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote skambučių centro programinės įrangos palyginimo?

Nebepatenkina dabartinės jūsų pagalbos teikimo priemonės ir darbo eiga? Metas susirasti geresnę alternatyvą savo skambučių centrui! Atraskite visokeriopas integracijas, automatizavimą, profesionalias funkcijas ir daug būdų sutaupyti.

Išsamiai palyginę populiariausias skambučių centro alternatyvas, jų funkcijas ir klientų vertinimus, galėsite išsirinkti jūsų verslo krypčiai ir pačiam verslui tinkamą sprendimą.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
Funkcijos LiveAgent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„AirCall“
Palyginti „AirCall Inc.“ su LiveAgent.
„RingCentral“ „TalkDesk“ „Zendesk Talk“
Palyginti „Zendesk Talk“ su LiveAgent.
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras LiveAgent įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,2
Bendras „AirCall“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,2 iš 5.
4,3
Bendras „AirCall“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
4,5
Bendras „TalkDesk“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
4,3
Bendras „Zendesk Talk“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
LiveAgent dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5.
4,4
„AirCall“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,4 iš 5.
4,3
„RingCentral“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,3 iš 5.
4,7
„TalkDesk“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,7 iš 5.
4,3
„Zendesk Talk“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,3 iš 5.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
LiveAgent dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,7 iš 5.
4,2
„AirCall“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,2 iš 5.
4,4
„RingCentral“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,4 iš 5.
4,6
„TalkDesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5.
4,2
„Zendesk Talk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,2 iš 5.
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
LiveAgent pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
4,0
„AirCall“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
4,0
„RingCentral“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
4,5
„TalkDesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
4,1
„Zendesk Talk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą mėnesiui.
$39/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
$30–$50/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
$19,99–$49,99/month/agent Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
Reikia teirautis „TalkDesk“ siūlo kiekvienam klientui pritaikytą kainodarą. Kainų prašyti reikia jų svetainėje.
$49-$99/month/agent Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
Mišrus skambučių centras
Skambučių centras, kuriame galima skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent siūlo mišrų skambučių centrą.
„AirCall“ siūlo mišrų skambučių centrą.
„RingCentral“ siūlo mišrų skambučių centrą.
„TalkDesk“ siūlo mišrų skambučių centrą.
„Zendesk Talk“ siūlo mišrų skambučių centrą.
Skambučių registravimas
Skambučių rinkimas ir analizavimas, skambučių informacija ir skambučių rezultatai.
LiveAgent siūlo skambučių registravimą.
„AirCall“ siūlo skambučių registravimą.
„RingCentral“ siūlo skambučių registravimą.
„TalkDesk“ siūlo skambučių registravimą.
„Zendes Talk“ siūlo skambučių registravimą.
Skambučių įrašai
Kiekvieno atlikto ar priimto skambučio įrašymas ir perklausymas bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo skambučių įrašus.
„AirCall“ siūlo skambučių įrašus.
„RingCentral“ siūlo skambučių įrašus.
„TalkDesk“ siūlo skambučių įrašus.
„Zendesk Talk“ siūlo skambučių įrašus.
Eskalavimų valdymas
Įspėjimai ir skambučių eskalavimas pagal SLA pagrįstą prioritetą.
LiveAgent turi eskalavimų valdymą.
„AirCall“ neturi eskalavimų valdymo.
„RingCentral“ turi eskalavimų valdymą.
„TalkDesk“ turi eskalavimų valdymą.
„Zendesk Talk“ turi eskalavimų valdymą.
Įeinančių skambučių centras
Skambučių centras, pritaikytas priimti įeinančius klientų skambučius.
LiveAgent turi įeinančių skambučių centrą.
„AirCall“ turi įeinančių skambučių centrą.
„RingCentral“ turi įeinančių skambučių centrą.
„TalkDesk“ turi įeinančių skambučių centrą.
„Zendesk Talk“ turi įeinančių skambučių centrą.
Interaktyvus balso atsakiklis (IVR)
Technologija, leidžianti jums skambinantiems asmenims naršyti balso meniu prieš sujungiant operatoriumi.
LiveAgent siūlo IVR funkcijas.
„AirCall“ siūlo IVR funkcijas.
„RingCentral“ siūlo IVR funkcijas.
„TalkDesk“ siūlo IVR funkcijas.
„Zendesk Talk“ siūlo IVR funkcijas.
Rankinis rinkiklis
Rinkiklis, kuriuo naudodamiesi agentai rankiniu būdu vieną po kito renka klientų numerius.
LiveAgent siūlo rankinį rinkiklį.
„AirCall“ siūlo rankinį rinkiklį.
„RingCentral“ siūlo rankinį rinkiklį.
„TalkDesk“ siūlo rankinį rinkiklį.
„Zendesk Talk“ siūlo rankinį rinkiklį.
Išeinančių skambučių centras
Skambučių centras, skirtas išeinantiems skambučiams atlikti (agentas klientui).
LiveAgent siūlo išeinančių skambučių centrą.
„AirCall“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
„RingCentral“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
„TalkDesk“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
„Zendesk Talk“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
Numatantysis rinkiklis
Numatantysis rinkiklis automatiškai skambina numeriais, kol aptinka ryšį, ir tada nukreipia skambutį agentui, taip sutaupydamas jam laiko.
LiveAgent nesiūlo numatančiojo rinkiklio.
„AirCall“ nesiūlo numatančiojo rinkiklio.
„RingCentral“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
„TalkDesk“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
„Zendesk Talk“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
Progresyvusis rinkiklis
Progresyvusis rinkiklis – tai automatinė numerių rinkimo sistema, kuri prieš rinkdama telefono numerį agentui pateikia kliento kontaktinę informaciją.
LiveAgent nesiūlo progresyviojo rinkiklio.
„AirCall“ nesiūlo progresyviojo rinkiklio.
„RingCentral“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
„TalkDesk“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
„Zendesk Talk“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
Eilių valdynas
Sistema, naudojama valdyti eilėms.
LiveAgent siūlo skambučių eilių valdymą.
„AirCall“ siūlo skambučių eilių valdymą.
„RingCentral“ siūlo skambučių eilių valdymą.
„TalkDesk“ siūlo skambučių eilių valdymą.
„Zendesk Talk“ siūlo skambučių eilių valdymą.
Tikralaikiai pokalbiai
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui realiuoju laiku su svetainės lankytojais.
LiveAgent siūlo tikralaikius pokalbius.
„AirCall“ nesiūlo tikralaikių pokalbių.
„RingCentral“ siūlo tikralaikius pokalbius.
„TalkDesk“ siūlo tikralaikius pokalbius.
„Zendesk Talk“ siūlo tikralaikius pokalbius.
Ataskaitos / Analizė
Analizės informacinis skydelis, leidžiantis kurti veiklos ataskaitas.
LiveAgent siūlo ataskaitas ir analizę.
„AirCall“ siūlo ataskaitas ir analizę.
„RingCentral“ siūlo ataskaitas ir analizę.
„TalkDesk“ siūlo ataskaitas ir analizę.
„Zendesk Talk“ siūlo ataskaitas ir analizę.

Jūsų mėgstamiausieji naudojasi mūsų skambučių centro alternatyva

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Neprilygstamai mažesnės išlaidos aparatinei įrangai ir tarptautiniams skambučiams

LiveAgent internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams įeinantiems ir išeinantiems skambučiams. Nėra jokių paslėptų naudojimo ar papildomų mokesčių.

Mes nuolat pridedame naujų funkcijų ir tobuliname savo platformą, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis – nemokamai.

Nebrangu, patikima ir paprasta naudoti

Pereikite prie mūsų alternatyvios skambučių centro platformos jau šiandien. Pradėkite skambinti ir priimti skambučius per kelias minutes. Tiesiog pasirinkite VoIP paslaugų teikėją, nustatykite savo agento įrenginius ir galite pradėti dirbti. Tai taip paprasta!

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionali skambučių centro alternatyva

Kas pasakė, kad alternatyvūs sprendimai išskirtinai skambučių centro platformoms negali būti profesionalūs? LiveAgent siūlo daug integracijų, aukščiausio lygio saugumą ir profesionalias funkcijas, tokias kaip IVR, ACD, skambučių perdavimai ir automatiniai atgaliniai skambučiai.

Sprendimas ir mažoms, ir didelėms įmonėms

LiveAgent yra puiki skambučių centro alternatyva verslą pradedantiems pavieniams asmenims, startuoliams, mažoms bei vidutinėms įmonėms ir net pasaulinio lygio bendrovėms. Ši programinė įranga yra 100 % tinkinama, keičiama pagal darbo apimčių pokyčius ir pritaikoma jūsų poreikiams, nesvarbu, ar naudojate ją vidinei pagalbai, ar nuotoliniams pardavimams.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Jokių papildomų mokesčių, jokių limitų

Jūsų naudojamas sprendimas dėl kainų priverčia susimąstyti – „gal kokį inkstą parduoti“? Mokėkite tik už tai, ką naudojate! Jokių paslėptų mokesčių, jokių viršytų minučių ar talpinimo mokesčių. LiveAgent tuo didžiuojasi!

Kupini informacijos

Suteikite savo klientų aptarnavimo agentams reikiamus įrankius sklandžiai pereiti nuo skambučio priėmimo prie svarbių klientų duomenų radimo. Dėl savo integruoto CRM, LiveAgent leidžia lengvai rasti visą informaciją apie kliento problemos sprendimo eigą nuo pradžios iki pabaigos.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

Geriausios skambučių centro alternatyvos siūlo intuityvią vartotojo sąsają su unifikuota agentų vieta darbui, kuriame tvarkingai organizuojamas įvairių bendravimo kanalų, pvz., tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų, el. pašto ar klientų portalų sąveikavimas su klientais.

Puikiai tinka įsimintinai klientų patirčiai kurti

Norite savo klientams suteikti išskirtinį aptarnavimą? Paskirkite jiems pasimatymą! Mūsų vaizdo skambučio funkcija leidžia jums padėti savo klientams išspręsti sudėtingas problemas derinant tiesioginį susirašinėjimą, vaizdo skambutį ir internetinę lankytojų stebėseną. Štai čia tai įspūdingas klientų aptarnavimas!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Jaučiatės įstrigę?

Mūsų skambučių centro alternatyva siūlo nemokamus vidinius susirašinėjimus ir skambučius programoje. Skambinkite kolegai, kai jums prireikia pagalbos ar turite trumpą klausimą.

Dar kelios priežastys, kodėl LiveAgent yra geriausias skambučių centro pgrogramų palyginime

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Peržiūrėkite, kuo LiveAgent skambučių centrų programinė įranga skiriasi nuo konkurentų, ir įsigykite tinkamą skambučių sprendimą savo verslui.

Mūsų klientai žino geriausiai

Susiję straipsniai suSkambučių centro alternatyvos
Skambučių centro scenarijai turėtų apimti agento prisistatymus, baigiamuosius sakinius ir atvejus, kai klientui tenka palaukti.

Skambučių centro šablonai, kurie sukuria tvirtus ryšius su klientais

Skambučių centro scenarijai turėtų apimti agento prisistatymus, baigiamuosius sakinius ir atvejus, kai klientui tenka palaukti.

Naudodamos skambučių centro programinę įrangą, bet kokio dydžio įmonės gali sukurti virtualų skambučių centrą, kuris nukreipia ir centralizuoja telefono skambučius per kelias minutes.

Skambučių centras

Naudodamos skambučių centro programinę įrangą, bet kokio dydžio įmonės gali sukurti virtualų skambučių centrą, kuris nukreipia ir centralizuoja telefono skambučius per kelias minutes.

Įeinančių skambučių centro programinė įranga gali padėti sukurti virtualų skambučių centrą. Lengvai valdykite įeinančius ryšius su klientais, pagerinkite aptarnavimo komandos veiklą ir padidinkite įeinančių pardavimų skaičių. Išsirinkite pagal savo poreikius.

Priimamų skambučių centro programinė įranga

Įeinančių skambučių centro programinė įranga gali padėti sukurti virtualų skambučių centrą. Lengvai valdykite įeinančius ryšius su klientais, pagerinkite aptarnavimo komandos veiklą ir padidinkite įeinančių pardavimų skaičių. Išsirinkite pagal savo poreikius.

Skambučių centro scenarijų kūrimas yra esminė bet kurios skambučių centro paslaugos dalis. Mūsų straipsnyje sužinokite, koks yra puikus skambučių centro scenarijus.

Skambučių centro scenarijus

Skambučių centro scenarijų kūrimas yra esminė bet kurios skambučių centro paslaugos dalis. Mūsų straipsnyje sužinokite, koks yra puikus skambučių centro scenarijus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x