Jei taikydami savo rinkodaros ir klientų aptarnavimo strategiją, dar nenaudojate socialinio įsiklausymo įrankio, yra pats metas įsigyti.
Socialinis įsiklausymas yra susijęs su stebėjimu, ką apie jūsų įmonę kalba internete. Pamatykite, ką mano jūsų klientai, pasitikrinkite konkurentus arba atsakykite į potencialių klientų klausimus.
Socialinis įsiklausymas yra privalomas!
Socialinis įsiklausymas, dar vadinamas socialiniu stebėjimu, yra skaitmeninių pokalbių ar jūsų prekės ženklo paminėjimų internete, stebėjimo procesas.
Tai yra efektyvi strategija, skirta surinkti atsiliepimus ir stebėti, ką jūsų klientai mano apie jūsų prekės ženklą, įmonę, produktus ar paslaugas.
LiveAgent apjungia visus jūsų socialinės žiniasklaidos kanalus ir į LiveAgent surenka visus komentarus, žinutes ir prekės ženklo paminėjimus.
LiveAgent jungiasi su:
Socialiniai įsiklausymo įrankiai puikiai tinka aktyviam problemų sprendimui. Atpažinkite savo klientų nusivylimą, kol jų bloga patirtis nepradėjo sklisti ir nepakenkė jūsų verslui.
Socialinis įsiklausymas yra ne tik apie blogą patirtį. Parodykite teigiamus dalykus, kuriuos jūsų klientai turi pasakyti apie jūsų įmonę. Nėra nieko geriau, kaip nuoširdus liudijimas!
Socialinis įsiklausymas yra puikus įrankis, kuris gali suteikti bendrą vaizdą apie tai, kas internete yra kalbama apie jūsų įmonę. Stebėkite, ką apie jus turi pasakyti jūsų klientai ir konkurentai.
Atsakykite į klientų “Twitter” pranešimus, “Facebook” žinutes ar “Instagram” komentarus, tiesiai iš savo socialinio įsiklausymo įrankio. Nešvaistykite laiko prisijungdami ir atsijungdami iš skirtingų socialinių paskyrų.
LiveAgent socialinio įsiklausymo įrankis apjungia visus “Facebook” pranešimus ir jūsų įrašų komentarus, bei nukreipia juos tiesiai į jūsų LiveAgent skydelį. Iš čia, galite nesudėtingai atsakyti, pamėgti ar net sukurti įrašą savo “Facebook” puslapyje.
Stebėkite raktažodžius ir atsakykite į savo paskyros “Twitter” paminėjimus. Naudojant LiveAgent “Twitter” socialinio įsiklausymo įrankį, jūs niekada nepraleisite jūsų įmonei skirto “Tewitter” pranešimo.
Tiesiog nustatytkite pageidaujamus raktažodžius ir visi “Twitter” pranešimai, kuriuose yra nustatytas raktažodis, bilieto forma bus automatiškai nukreipiami į jūsų LiveAgent paskyrą.
Visi jūsų įrašo komentarai ar jūsų paskyros paminėjimai bus automatiškai nukreipti į LiveAgent. Atsakykite tiesiogiai iš LiveAgent, be būtinybės peržiūrėti tūkstančius pranešimų savo telefone.
LiveAgent tvarko visas užklausas, priklausomai pagal jų svarbą ir gavimo laiką.
Apjunkite visas užklausas iš skirtingų bendravimo kanalų į vieną bendrą pašto dėžutę.
Realiuoju laiku bendraukite su klientais ir svetainės lankytojais. Pasinaudokite aktyviais poaklbių kvietimais ir daugiau.
Kaip savitarnos sprendimą, savo klientams sukurkite puikius klientų portalus ir žinių bazes.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poriekių tenkinimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis yra lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.
Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų socialinio įsiklausymo sprendimą už fiksuotą mėnesinį mokestį, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam banydmo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Pradėkite socialinį įsiklausimą jau šiandien!
Populiariausias
Klientų aptarnavimo programinė įranga
Klientų aptarnavimo programinė įranga sujungia galingą pašto dėžutę, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą ir klientų portalą. Pasirinkite tinkamą savo poreikiams.
Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Atraskite šablonus efektyviems atsakymams į teigiamus atsiliepimus socialinėje erdvėje! Sužinokite, kaip vertingas grįžtamasis ryšys gali padėti tobulinti jūsų paslaugas ir stiprinti ryšį su klientais. Aplankykite mūsų svetainę ir pasinaudokite naudinga informacija bei praktiniais patarimais.
Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai
Atsakykite klientams su pasitikėjimu naudodami mūsų visiškai pritaikomus socialinių tinklų šablonus, skirtus klausimams apie produktus ir paslaugas.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team