Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Su LiveAgent pagalba naudokite socialinį įsiklausymą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ieškote socialinio įsiklausymo įrankio?

Jei taikydami savo rinkodaros ir klientų aptarnavimo strategiją, dar nenaudojate socialinio įsiklausymo įrankio, yra pats metas įsigyti.

Socialinis įsiklausymas yra susijęs su stebėjimu, ką apie jūsų įmonę kalba internete. Pamatykite, ką mano jūsų klientai, pasitikrinkite konkurentus arba atsakykite į potencialių klientų klausimus.

Socialinis įsiklausymas yra privalomas!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Kas yra socialinis įsiklausymas?

Socialinis įsiklausymas, dar vadinamas socialiniu stebėjimu, yra skaitmeninių pokalbių ar jūsų prekės ženklo paminėjimų internete, stebėjimo procesas.

Tai yra efektyvi strategija, skirta surinkti atsiliepimus ir stebėti, ką jūsų klientai mano apie jūsų prekės ženklą, įmonę, produktus ar paslaugas.

LiveAgent, kaip socialinio įsiklausymo įrankis

LiveAgent apjungia visus jūsų socialinės žiniasklaidos kanalus ir į LiveAgent surenka visus komentarus, žinutes ir prekės ženklo paminėjimus.

LiveAgent jungiasi su:

LiveAgent suitable tool for social listening

Kodėl svarbu turėti socialinio įsiklausymo įrankius?

Woman on phone in shopping cart

Aktyviai spręskite problemas

Socialiniai įsiklausymo įrankiai puikiai tinka aktyviam problemų sprendimui. Atpažinkite savo klientų nusivylimą, kol jų bloga patirtis nepradėjo sklisti ir nepakenkė jūsų verslui.

Feedback & suggestions

Išnaudokite teigiamus paminėjimus ir liudijimus

Socialinis įsiklausymas yra ne tik apie blogą patirtį. Parodykite teigiamus dalykus, kuriuos jūsų klientai turi pasakyti apie jūsų įmonę. Nėra nieko geriau, kaip nuoširdus liudijimas!

Learn from customer analytics and insights

Gaukite įžvalgas apie klientų pasitenkinimą

Socialinis įsiklausymas yra puikus įrankis, kuris gali suteikti bendrą vaizdą apie tai, kas internete yra kalbama apie jūsų įmonę. Stebėkite, ką apie jus turi pasakyti jūsų klientai ir konkurentai.

Real-time customer support

Lengvai bendraukite su klientais

Atsakykite į klientų “Twitter” pranešimus, “Facebook” žinutes ar “Instagram” komentarus, tiesiai iš savo socialinio įsiklausymo įrankio. Nešvaistykite laiko prisijungdami ir atsijungdami iš skirtingų socialinių paskyrų.

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Socialinis įsiklausymas "Facebook"

LiveAgent socialinio įsiklausymo įrankis apjungia visus “Facebook” pranešimus ir jūsų įrašų komentarus, bei nukreipia juos tiesiai į jūsų LiveAgent skydelį. Iš čia, galite nesudėtingai atsakyti, pamėgti ar net sukurti įrašą savo “Facebook” puslapyje.

Socialinis įsiklausymas "Twitter"

Stebėkite raktažodžius ir atsakykite į savo paskyros “Twitter” paminėjimus. Naudojant LiveAgent “Twitter” socialinio įsiklausymo įrankį, jūs niekada nepraleisite jūsų įmonei skirto “Tewitter” pranešimo.

Tiesiog nustatytkite pageidaujamus raktažodžius ir visi “Twitter” pranešimai, kuriuose yra nustatytas raktažodis, bilieto forma bus automatiškai nukreipiami į jūsų LiveAgent paskyrą.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Socialinis įsiklausymas "Instagram"

Visi jūsų įrašo komentarai ar jūsų paskyros paminėjimai bus automatiškai nukreipti į LiveAgent. Atsakykite tiesiogiai iš LiveAgent, be būtinybės peržiūrėti tūkstančius pranešimų savo telefone.

LiveAgent tvarko visas užklausas, priklausomai pagal jų svarbą ir gavimo laiką.

Daugiau, nei tiesiog įsiklausymo įrankis

Bilietavimas

Apjunkite visas užklausas iš skirtingų bendravimo kanalų į vieną bendrą pašto dėžutę.

Internetiniai Pokalbiai

Realiuoju laiku bendraukite su klientais ir svetainės lankytojais. Pasinaudokite aktyviais poaklbių kvietimais ir daugiau.

Pagalbos portalas

Kaip savitarnos sprendimą, savo klientams sukurkite puikius klientų portalus ir žinių bazes.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl LiveAgent yra jums tinkamas socialinio įsiklausymo įrankis?

Most reviewed and number 1

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poriekių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis yra lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų socialinio įsiklausymo sprendimą už fiksuotą mėnesinį mokestį, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam banydmo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite socialinį įsiklausimą jau šiandien!

$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suSocialinis įsiklausymas
Norite valdyti socialinius tinklus kaip profesionalas? Naudodamiesi šiuo socialinių tinklų valdymo kontroliniu sąrašu, priversite savo paskyras efektyviai veikti. 

Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas

Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!

Išsisaugokite mūsų socialiniams tinklams skirtus atsakymų į teigiamus atsiliepimus šablonus kaip žinučių šablonus ir su pasitikėjimu atsakykite į klientų atsiliepimus.

Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai

Atraskite šablonus efektyviems atsakymams į teigiamus atsiliepimus socialinėje erdvėje! Sužinokite, kaip vertingas grįžtamasis ryšys gali padėti tobulinti jūsų paslaugas ir stiprinti ryšį su klientais. Aplankykite mūsų svetainę ir pasinaudokite naudinga informacija bei praktiniais patarimais.

Atsakykite klientams su pasitikėjimu naudodami mūsų visiškai pritaikomus socialinių tinklų šablonus, skirtus klausimams apie produktus ir paslaugas.

Klausimų apie produktus / paslaugas per socialinius tinklus atsakymų šablonai

Atsakykite klientams su pasitikėjimu naudodami mūsų visiškai pritaikomus socialinių tinklų šablonus, skirtus klausimams apie produktus ir paslaugas.

Apklausos ir interviu, kuriuos užpildo klientai, vadinami klientų aptarnavimo apklausomis. Jos padeda stebėti ir sekti klientų pasitenkinimą.

Klientų aptarnavimo apklausa

Apklausos ir interviu, kuriuos užpildo klientai, vadinami klientų aptarnavimo apklausomis. Jos padeda stebėti ir sekti klientų pasitenkinimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x