Pažabokite savo socialinius kanalus naudodami mūsų socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvą. Mūsų integruotas sprendimas užtikrina, kad užfiksuosite kiekvieną žinutę, komentarą ar paminėjimą apie savo prekės ženklą, o tai užtikrins teigiamą jo įvaizdį, didesnį klientų pasitenkinimą ir daugiau pardavimų.
Funkcijos | Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Zendesk“
Palyginti „Zendesk“ ir LiveAgent.
|
„Zoho Desk“
Palyginti „Zoho Desk“ ir LiveAgent.
|
„Groove“
Compare „Groove“ ir LiveAgent.
|
„Help Scout“
Compare „Kayako“ ir LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Bendras LiveAgent įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
|
4,5
Bendras „Zoho Desk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,5
Bendras „Groove“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,7
Bendras „Help Scout“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
|
4,6
LiveAgent dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,4
„Zoho Desk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
|
4,5
„Groove“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,5 iš 5.
|
4,7
„Help Scout“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
|
4,7
LiveAgent dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
|
4,3
„Zoho Desk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,6
„Groove“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,8
„Help Scout“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
|
Kainos ir vertės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
LiveAgent pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
|
4,1
„Zendesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
|
4,5
„Zoho Desk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
|
4,0
„Groove“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
|
4,6
„Help Scout“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,6 iš 5.
|
Kaina
Programinės įrangos kaina USD valiuta už agentą mėnesiui.
|
$15–$39/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$59–$199/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$18–$45/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$25–$40/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$25–$40/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„Zendesk“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Groove“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Help Scout“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Groove“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Help Scout“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Messenger“
„Facebook Messenger“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „Facebook Messenger“ integracijos.
|
„Groove“ siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
|
Nežinoma
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Groove“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Help Scout“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
|
„Whatsapp“
„WhatsApp“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
Coming soon
LiveAgent šiuo metu dar nesiūlo „WhatsApp“ integracijos, bet ji jau ruošiama. Laukite naujienų!
|
„Zendesk“ siūlo „WhatsApp“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
|
„Groove“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
|
„Help Scout“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo „Viber“ integraciją.
|
„Zendesk“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
„Groove“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
„Help Scout“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Sąveikos stebėjimas
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį. Sužinokite, kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriame tinklapyje jie yra.
|
LiveAgent siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Zendesk“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Zoho Desk“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Groove“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Help Scout“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
Daugiakanalis ryšys
Prisijungia prie kelių ryšio linijų (pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, skambučių centro ar socialinių tinklų), surenka visus pranešimus ir leidžia agentams į juos atsakyti naudojant vieną socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinę įrangą.
|
LiveAgent palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Zendesk“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Zoho Desk“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Groove“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Help Scout“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
Automatinis nukreipimas
Automated ticket routing to specific departments and agents based on pre-defined conditions.
Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams, remiantis iš anksto nustatytomis sąlygomis.
|
LiveAgent siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
|
„Zendesk“ siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
|
Ribota
„Zoho Desk“ siūlo ribotas (iki 5, 15, arba 30) automatinio nukreipimo taisykles, pagal pasirinktą planą.
|
„Groove“ nesiūlo automatinio bilietų nukreipimo.
|
„Help Scout“ siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
|
Našumo metrika
Leidžia vartotojams kurti našumo ataskaitas pagal kanalą, skyrių ar agentą.
|
LiveAgent siūlo našumo metriką.
|
„Zendesk“ siūlo našumo metriką.
|
„Zoho Desk“ siūlo našumo metriką.
|
„Groove“ siūlo našumo metriką.
|
„Help Scout“ siūlo našumo metriką.
|
Grupių valdymas
Leidžia agentams kurti kontaktų grupes rinkodarai ir pardavimų segmentavimui.
|
LiveAgent siūlo grupių valdymą.
|
„Zendesk“ siūlo grupių valdymą.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo grupių valdymo.
|
„Groove“ nesiūlo grupių valdymo.
|
„Help Scout“ nesiūlo grupių valdymo.
|
Socialinių tinklų žymėjimas
Leidžia agentams žymėti klientus atsakant į jų socialinių tinklų užklausas per socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinę įrangą.
|
LiveAgent siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
|
„Zendesk“ siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo socialinių tinklų žymėjimo.
|
„Groove“ siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
|
„Help Scout“ nesiūlo socialinių tinklų žymėjimo.
|
Prekės ženklų stebėjimas
Enables users to track specific keywords on Twitter by streamlining every Tweet that contains the keyword into the software in the form of a ticket.
Leidžia vartotojams stebėti konkrečius raktinius žodžius „Twitter“ platformoje, gaunant kiekvieną raktinį žodį turintį tweet į programinę įrangą bilieto pavidalu.
|
LiveAgent siūlo prekės ženklų stebėjimą.
|
„Zendesk“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
„Groove“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
„Help Scout“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
Bendradarbiavimas
Leidžia agentams dirbti išvien siekiant išspręsti bilietus.
|
LiveAgent palaiko bendradarbiavimą.
|
„Zendesk“ palaiko bendradarbiavimą.
|
Ribota
„Zoho Desk“ bendradarbiavimo funkcijos galimos tik Professional ir Enterprise planuose.
|
„Groove“ palaiko bendradarbiavimą.
|
„Help Scout“ palaiko bendradarbiavimą.
|
Kelių paskyrų valdymas
Enables users to connect multiple social media accounts (for example, two Facebook accounts, or three Twitter accounts) with the social media help desk software.
Leidžia vartotojams sujungti kelias socialinių tinklų paskyras (pvz., dvi „Facebook“ paskyras arba tris „Twitter“ paskyras) su socialinių tinklų pagalbos tarnybos programine įranga.
|
LiveAgent palaiko kelių paskyrų valdymą.
|
„Zendesk“ nepalaiko kelių paskyrų valdymo.
|
Ribota
Prie „Zoho Desk“ gali būti prijungtas ribotas skaičius el. pašto paskyrų, atsiliepimų valdiklių, tinklo formų ir socialinių tinklų paskyrų.
|
„Groove“ palaiko kelių paskyrų valdymą.
|
„Help Scout“ nepalaiko kelių paskyrų valdymo.
|
Ataskaitos / Analizė
Analizės prietaisų skydelis, leidžiantis kurti našumo ataskaitas.
|
LiveAgent siūlo ataskaitas / analizę.
|
„Zendesk“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
Ribota
„Zoho Desk“ platformoje prieiga prie ataskaitų / analizės prietaisų skydelių yra ribota visuose planuose, išskyrus Enterprise.
|
„Groove“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
„Help Scout“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
Būkite tas prekės ženklas, apie kurį visi kalba! Pasirūpinkite, kad žmonės iš lūpų į lūpas jus rekomenduotų vieni kitiems ir padidinkite pardavimus, teikdami puikų klientų aptarnavimą socialiniuose tinkluose.
Pademonstruokite, kad jūsų pilna visur naudodami mūsų socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvą jau šiandien!
Socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos alternatyvos yra jūsų slaptas ginklas siekiant organizuotumo ir aiškumo įvairiuose socialiniuose tinkluose. Nukrepkite visas žinutes, komentarus ir paminėjimus į vieną bendrą valdymo sistemą ir užtikrinkite, kad bus atsakytą į kiekvieną pranešimą. Paslaugos be painiavos jau laukia!
Bendraukite su klientais per Viber“ ir padidinkite pardavimus! Lengvai atsakykite į klausimus apie išpardavimus, akcijas ar specialius pasiūlymus.
Pasinaudokite mūsų socialinio klausymosi įrankiais, kurie leidžia stebėti unikalius raktinius žodžius. Įdomu, kas sakoma apie jūsų konkurentus? Lengvai tai stebėkite Twitter tinkle naudodami mūsų socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvą.
Nepatenkintas klientas skleidžia blogą žodį apie jus socialinėje erdvėje? Veikite nedelsdami ir užgesinkite gaisrą, kol jis nepasiglemžė visos jūsų sunkiai pelnytos reputacijos! Stebėkite bet kokį savo verslo / prekės ženklo paminėjimą Twitter (net jei esate pažymėtas nelabai aiškiai) ir prisijunkite prie pokalbio. Parodykite klientams netikėtą malonų rūpestį ir vietoje nepasitenkinimo apie jus socialiniuose tinkluose užtikrinkite gero žodžio skleidimą jau šiandien!
Dalijimasis prisijungimo duomenimis yra praeitis! Suteikite savo klientų aptarnavimo agentams galimybę naudotis bendrinamu darbalaukiu agentams, kuris leidžia jiems bendradarbiauti ir atsakyti į klausimus socialiniuose tinkluose, neprisijunginėjant prie kiekvienos atitinkamos platformos atskirai.
Padidinkite savo komandos produktyvumą daugiau nei 35 % naudodami socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvas. Pašalinkite dėmesį blaškančius dalykus, kuriuos kelia Instagram, Twitter ir Facebook sklaidos kanalai, atsakydami į visas žinutes ir pranešimus tiesiai iš savo agento darbalaukio. Atsisveikinkite su memais ir begaliniu slinkimu!
Trūksta bendro vaizdo? Socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyva užtikrina, kad darysite kuo mažiau sustojimų! Sekite kiekvieno kliento problemų sprendimo kelionę per visus kanalus – tiesioginį pokalbį, socialinius tinklus, el. paštą ar telefoną – vienoje bilieto gijoje. Tai taip paprasta!
Pasinaudokite socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos alternatyvų siūlomomis pažangiomis funkcijomis, tokiomis kaip įmontuotas CRM arba pranešimų šablonai. Sutaupykite iki 15 valandų kiekvieną savaitę turėdami visą informaciją apie klientą po ranka ir naudodami atsakymų šablonus.
Modernūs laikai reikalauja modernių sprendimų. Atsakykite į socialiniuose tinkluose pateikiamas užklausas kelyje naudodami mūsų programą mobiliesiems, kurią galima rasti Google Play ir App Store.
Socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos alternatyvos siūlo daugybę automatizavimo galimybių. Automatizuokite kasdienes, pasikartojančias užduotis, pvz., paklausimus „ar dar reikia pagalbos“, užduočių ar žymų priskyrimą ir dar daugiau. Galimybės beribės.
Pagerinkite savo aptarnavimą (kartu ir jūsų teikiamą klientų patirtį) naudodami patikimas analizės ir ataskaitų teikimo funkcijas. Išstudijuokite tikralaikes duomenų įžvalgas ir veiksmingai keiskite savo aptarnavimo strategiją.
Mes nepaliksime jūsų nežinioje! Dirbame visą parą ir teikiame aptarnavimą keliomis kalbomis. Susisiekite su mumis per pokalbį gyvai, el. paštu arba telefonu – bet kuriuo metu.
Sužinokite, kiek galite sutaupyti socialinių tinklų pagalbos tarnybos funkcijoms, panaudoję mūsų patogią LiveAgent ir jo konkurentų kainų palyginimo skaičiuoklę.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.
Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team