Ar jūsų tiesioginių pokalbių platforma nepateisina lūkesčių? Nusprendėte paieškoti tiesioginių pokalbių alternatyvų? Mūsų išsamus palyginimas padės išsiaiškinti populiariausius tiesioginių pokalbių sprendimus, jų funkcijas ir klientų vertinimus!
Funkcijos | LiveAgent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„LiveChat Inc.“
Palyginkite „LiveChat Inc.“ ir LiveAgent.
|
„Intercom“
Palyginkite „Intercom“ ir LiveAgent.
|
„Zendesk“
Palyginkite „Zendesk“ ir LiveAgent.
|
„Olark“
Palyginkite „Olark“ ir LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Bendras LiveAgent įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,6
Bendras „LiveChat Inc.“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,6 iš 5.
|
4,5
Bendras „Intercom“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
|
4,5
Bendras „Olark“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
|
4,6
LiveAgent dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,7
„LiveChat Inc.“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
4,4
„Intercom“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
|
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,7
„Olark“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
|
4,7
LiveAgent dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
4,6
„LiveChat Inc.“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,3
„Intercom“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
|
4,6
„Olark“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykis pagal „Capterra“ patvirtintus vartotojus.
|
4,7
LiveAgent pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
|
4,5
„LiveChat Inc.“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
|
4,0
„Intercom“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
|
4,1
„Zendesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
|
4,5
„Olark“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
|
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
|
$29–$39/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
|
$19–$59/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
|
$39–$49/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
|
$49–$99/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
|
$19/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
|
Atsakymų šablonai
Sukurkite iš anksto parengtus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galima naudoti vos vienu spustelėjimu.
|
LiveAgent siūlo atsakymų šablonus.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo atsakymų šablonus.
|
„Intercom“ siūlo atsakymų šablonus.
|
„Zendesk“ siūlo atsakymų šablonus.
|
„Olark“ siūlo atsakymų šablonus.
|
Prekės ženklo pritaikymas
Galimybė naudoti savo kompanijos prekės ženklą
|
LiveAgent siūlo prekės ženklo pritaikymą.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
|
„Intercom“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
|
„Zendesk“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
|
„Olark“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
|
Geo-targeting
Siųskite svetainės lankytojams suasmenintus kvietimus pokalbiui arba rodykite pokalbių mygtukus jų kalba, pagal jų geografinę padėtį.
|
LiveAgent siūlo geo-targeting.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo geo-targeting.
|
„Intercom“ siūlo geo-targeting.
|
„Zendesk“ siūlo geo-targeting.
|
„Olark“ siūlo geo-targeting.
|
Forma būnant nepasiekiamiems
Suteikite svetainės lankytojams galimybę patogiai susisiekti su jumis ne darbo valandomis įgalinę atjungties pokalbių formas, kurios iš karto paverčiamos į bilietus ir į kuriuos bus atsakyta darbo valandomis.
|
LiveAgent siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
|
„Intercom“ nesiūlo formos būnant nepasiekiamiems.
|
„Zendesk“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
|
„Olark“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
|
Kvietimas pokalbiui
Iniciatyvūs automatiniai svetainės lankytojų kvietimai pokalbiui pagal iš anksto nustatytas taisykles.
|
LiveAgent siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
|
„Intercom“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
|
„Zendesk“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
|
„Olark“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
|
Ekrano bendrinimas
Galimybė klientui ir agentui pasidalinti ekranu, kad problemų sprendimas būtų dar greitesnis.
|
LiveAgent siūlo ekrano bendrinimo funkciją.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo ekrano bendrinimo funkciją.
|
„Intercom“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
|
„Zendesk“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
|
„Olark“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
|
Perkėlimai / nukreipimas
Automatiškai nukreipkite arba rankiniu būdu perkelkite pokalbius agentams, kurie yra geriausiai pasirengę atsakyti į klientų klausimus.
|
LiveAgent siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
|
„Intercom“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
|
„Zendesk“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
|
„Olark“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
|
Trečiųjų šalių integracija
Integracija su populiariomis programomis, įrankiais ir tinklais, pvz., socialiniais tinklais, CRM ar mokėjimo procesoriais.
|
LiveAgent siūlo trečiųjų šalių integraciją.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
|
„Intercom“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
|
„Olark“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
|
Rašomos žinutės peržiūra
Kliento rašomo teksto į pokalbio langą stebėjimas realiuoju laiku.
|
LiveAgent siūlo rašomų žinučių stebėjimo funkciją.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo rašomų žinučių stebėjimo funkciją.
|
„Intercom“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
|
„Zendesk“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
|
„Olark“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
|
Neribota pokalbių istorija
Išsaugotų pokalbių išrašų skaičius neribojamas ir juos peržiūrėti galima bet kada.
|
LiveAgent siūlo neribotą pokalbių istoriją.
|
Tik 39+ $/mėn. planuose
„LiveChat Inc.“ nesiūlo neribotos pokalbių istorijos su 19 $ už agentą per mėnesį planu.
|
„Intercom“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
|
„Zendesk“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
|
„Olark“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
|
Neribotas lankytojų stebėjimas
Neribojamas galimų stebėti svetainės lankytojų skaičius.
|
LiveAgent siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
|
„LiveChat Inc.“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
|
„Intercom“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
|
„Zendesk“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
|
„Olark“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
|
Pokalbių žymos
Pridėkite žymas prie bet kurio pokalbio, kad galėtumėte vos užmetus akį peržiūrėti jo turinį arba lengviau jį surasti.
|
LiveAgent siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
|
Tik 39+ $/mėn. planuose
„LiveChat Inc.“ pokalbių žymių nesiūlo plane už 19 $ vienam agentui per mėnesį.
|
„Intercom“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
|
„Zendesk“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
|
„Olark“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
|
Svetainės lankytojus paverskite klientais naudodami suasmenintus kvietimus pokalbiui, pagrįstus CRM įžvalgomis ir elgsenos stebėjimu. Sužinokite kliento šiuo metu naršomą puslapį, kiek laiko jis ten ir kas jį nukreipė į jūsų svetainę.
Sutaupykite iki 15 valandų darbo kiekvieną savaitę, atsakydami į dažniausiai užduodamus klausimus žinučių šablonais. Atsakymų galite susikurti kiek norite ir juos panaudoti galite vienu spustelėjimu.
Nukopijuokite ir įklijuokite mūsų kodo iškarpą į savo svetainę, kad pradėtumėte stebėti ir bendrauti su savo svetainės lankytojais realiuoju laiku.
Pokalbių mygtukus, pokalbių langus, formas prieš pokalbį ir atjungties formas galite pasirinkti iš mūsų galerijos arba sukurti savo, naudodami pasirinktinį CSS.
Numatykite kiekvieno kliento poreikius žvilgtelėdami į jų rašomą tekstą dar prieš jiems paspaudžiant mygtuką siųsti. Įkraukite teigiamą patirtį naudodamiesi mūsų integruotu CRM, kuris leidžia peržiūrėti visą kliento informaciją, ankstesnius pirkimus bei ankstesnes užklausas.
Suteikite klientams daugiau galimybių leisdami jiems naudotis į pokalbių valdiklį tiesiogiai integruotais savipagalbos įrankiais. Sumažinkite bilietų srautus ir padidinkite pardavimus naudodami mūsų tiesioginių pokalbių alternatyvą jau šiandien!
Stebėkite savo komandos rezultatus. Pakoreguokite agentų pamainas pagal pokalbių srautus ir piko valandas, stebėkite, kas su kuo bendrauja, žiūrėkite, ką jie kalba ir mokykitės iš agentų įvertinimų.
Daugiau jokių spėlionių ar prielaidų. Sekite savo kliento skirtingų kanalų bilieto sprendimo eigą nuo pradžios iki galo naudodamiesi viena bilietų gija.
LiveAgent siūlo atjungties pokalbio funkciją, kuri leidžia svetainės lankytojams susisiekti su jumis ne tik darbo valandomis. Sužinokite daugiau apie mūsų tiesioginių pokalbių alternatyvą
Mūsų tiesioginių pokalbių alternatyva yra 100 % pritaikoma, nesvarbu, ar esate pakeliui į aukštumas, ar visgi jums reikia sezoniškai mažinti apimtis.
LiveAgent apjungia nepriekaištingą tiesioginių pokalbių valdiklį, bilietų tvarkymą bei automatizavimą, kurie leidžia mums teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Nes geriausios tiesioginių pokalbių alternatyvos suteikia papildomų funkcijų be papildomų išlaidų!
Palyginkite LiveAgent tiesioginių pokalbių valdiklį su konkurentų valdikliais ir sužinokite, kuris iš jų suteiks geresnį kainos ir kokybės santykį jūsų pagalbos tarnybai.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „CallHub“ alternatyva – be įdiegimo mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų už prieinamą kainą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.
Ieškote „Novocall“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Novocall“ alternatyva! Mūsų „omnichannel“ pagalbos centro sprendimas siūlo daugiau nei 175 funkcijas ir 40+ integracijų be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės. Išbandykite nemokamai 14 dienų ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą su „LiveAgent“!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team