Dėkojame, kad susidomėjote galimybe prisidėti prie mūsų tinklaraščio rašymo. Mums patinka svečių įrašai, tačiau esame išrankūs jų kokybei. Siekiame savo auditorijai pateikti informacinio ir unikalaus turinio. Mūsų auditorija: SaaS verslo savininkai, profesionalūs rinkodaros specialistai ir klientų aptarnavimo ekspertai. Kadangi pirmenybę teikiame kokybei > kiekybei, neskelbiame bendrinio turinio, kurį galima rasti bet kur internete.

Prieš siųsdami mums savo temos idėjas, peržiūrėkite toliau pateiktą vadovą. Jei neatsakysime jums per 4–5 dienas, jūsų svečio įrašo nepriėmėme.

Svečio įrašo logistika:

  • sugalvokite temų idėjas ir atsiųskite jas mums
  • kai patvirtinsime temą, pranešime jums el. paštu ir atsiųsime užpildyti Svečio įrašo santrauką
  • galutinis terminas ir tiksli įrašo paskelbimo data bus suplanuoti po to, kai bus peržiūrėta svečio įrašo santrauka
  • peržiūrėkite čia pateiktus kontrolinius sąrašus: temos idėja, trumpa santrauka, turinys, vaizdinis turinys, nuorodų išdėstymas, galutinė versija

Temos idėjų kontrolinis sąrašas:

  • panaršykite mūsų tinklaraštyje, kad sužinotumėte, kokias temas nagrinėjome anksčiau ir kokio tipo turinys yra aktualus mūsų skaitytojams – prašome nesiųsti jau paskelbto ar nesusijusio turinio
  • pasiūlykite 3–5 patrauklių temų idėjas, kurias gerai išmanote ir kurios yra svarbios mūsų pramonei, pavyzdžiui, klientų aptarnavimas / pagalba / sėkmė, aptarnavimo tarnybos sprendimai (pokalbiai, klientų portalas, skambučių centras), skaitmeninė rinkodara, SaaS ir kt.
  • el. paštu pasidalykite su mumis savo ankstesnėmis publikacijomis
  • atsiųskite savo pasiūlymą el. pašto adresu hello@liveagent.com, į temos eilutę įrašydami „ice cream“.

Svečio įrašo santraukos kontrolinis sąrašas:

  • kai tema bus patvirtinta, iš mūsų gausite atsakymą el. paštu
  • užpildykite mūsų svečio įrašo santrauką, kurią jums atsiųsime
  • atminkite, kad svečio įrašo tikslas yra ne tik viešumas ir nuorodų patalpinimas, bet ir organinio srauto didinimas, todėl prieš pateikdami užpildytą santrauką taip pat ištirkite galimus mažos konkurencijos raktinius žodžius su didele paieškos apimtimi

Svečio įrašo turinio kontrolinis sąrašas:

  • „LiveAgent“ visada rašyti kaip vieną žodį
  • išlaikyti bent 2000 žodžių apimtį, pageidautina ir daugiau
  • SEO optimizuoti savo straipsnį, kaip nurodyta svečio įrašo santraukoje
  • rašyti antruoju asmeniu (you/your), šnekamąja kalba ir amerikiečių anglų kalba.
  • sakinius rašyti trumpus ir lengvai suprantamus
  • apriboti sakinių skaičių pastraipoje iki daugiausia 5 (puikus nemokamas įrankis – „Hemingway Editor“)
  • naudoti įvairias formatavimo parinktis: paryškintą tekstą, punktus, numeraciją
  • straipsnyje išlaikyti vienodą šriftą ir jo dydį
  • visos antraštės turėtų būti rašomos mažosiomis raidėmis, išskyrus pirmąjį antraštės žodį ir visus daiktavardžius ar akronimus (išvardyti visus akronimus)
  • tik pirmoji naujo sakinio raidė rašoma didžiąja raide
  • rašyti naudingus patarimus, statistinius duomenis ir kitus įdomius faktus, kurie būtų naudingi skaitytojui
  • atlikti gramatikos, skaitomumo ir plagijavimo patikrą
  • prieš pateikiant galutinę versiją, ją pataisyti ir dar kartą patikrinti

Vizualinio turinio kontrolinis sąrašas:

  • turinys turėtų būti įvairus – diskusijos, citatos, tviterio žinutės, (kainų) lentelės, grafikai paįvairina tekstą
  • galima paminėti su tema susijusius produktus
  • 5+ paveikslėlių straipsnyje – nuotraukos be autorių teisių, ekrano nuotraukos su nuorodomis, nuosavi paveikslėliai (kiekvienas paveikslėlis turėtų būti iki 100 kb su tinkamu failo pavadinimu, nuoroda ir alt žyma), ekrano nuotraukos su rodyklėmis tinka
  • vengti „Stock“ ir prastos kokybės nuotraukų
  • siunčiant galutinę versiją, prie el. laiško prisegti visus vaizdinius elementus
  • atgalinės nuorodos aktualumas ir informacinė vertė (pageidautina reklaminės nuorodos)
  • nuorodos integravimas turėtų atrodyti natūraliai
  • jokių mokamų ar remiamų nuorodų
  • reklaminės nuorodos turi turėti „nofollow“ atributus, skirtus paieškos sistemoms
  • pririšimo (anchor) tekstas ir raktiniai žodžiai (susijusios frazės, raktiniai žodžiai, sinonimai). Pavyzdžiui, bilietų tvarkymo platforma (bilietų valdymo sistemos įrankis, bilietų tvarkymo įrankis…). Venkite tokių žodžių kaip „spustelėkite čia“, „rasite yra“, „patikrinkite čia“ ir pan.
  • išorinės nuorodos neturėtų būti pateikiamos įžanginėje pastraipoje, antraštėje, poraštėje, puslapio šoninėje juostoje ar išvadose
  • pageidautina, kad organinis srautas būtų didesnis nei 1 000, tačiau vėlgi – nuorodų priėmimas priklauso nuo bendros svetainės kokybės
  • 2–5 dofollow išorinės nuorodos (į autoritetingas ir susijusias svetaines) ir, pageidautina, šviežias turinys (ne senesnis nei 3 metų ir naudoti ne vieną, o kelis šaltinius).
  • 2–5 vidinės nuorodos į „LiveAgent“, „PostAffiliatePro“, „QualityUnit“ arba bet kur kitur, kur tekste minimas mūsų prekės ženklas.
  • vengti nuorodų į konkurentus kaip turinio šaltinį (pašalinsime nuorodą ir rasime naują šaltinį, į kurį būtų galima pateikti nuorodą).
  • atgalinės nuorodos įterpiamos tik į tinklaraščio įrašus, pažymėtus žyma „augimas“, „aptarnavimas“, „pokalbis gyvai ir „aptarnavimo tarnyba“.
  • iš šių puslapių /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ ir /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/ neleidžiamos išeinančios nuorodos

  • daugiausia 2 išeinančios nuorodos į 1 domeną
  • nuorodos autoriaus biografijoje nepalaikomos
  • .com domenams, min. DR50+ (Ahrefs)
  • tarptautiniams domenams, min. DR30+ (Ahrefs)

Bendras galutinės versijos kontrolinis sąrašas:

  • pridėkite savo biografiją (ne daugiau kaip 300 ženklų) ir portretinę nuotrauką
  • jei norite, kad jūsų straipsnis būtų reklamuojamas mūsų socialiniuose tinkluose, pateikite nuorodas į savo socialinių tinklų profilius
  • baigta versija turėtų būti siunčiama kaip „Google“ dokumentas su atnaujintomis bendrinimo teisėmis, kad būtų galima teikti komentarus ir atsiliepimus
  • siųsti į hello@liveagent.com
  • galutinis straipsnis gali būti atmestas dėl šių priežasčių:
    • dubliuotas arba plagijuotas turinys
    • turinys rašomas tik nuorodų kūrimo tikslais
    • turinys yra šališkas, įžeidžiantis arba neatitinkantis mūsų standartų
    • atsiųsta po sutarto termino pabaigos

Pastaba: „LiveAgent“ komanda pasilieka teisę redaguoti jūsų turinį, kad jis atitiktų mūsų tinklaraščio rašymo stilių

Susiję Straipsniai
Paskutinis asmuo, dirbęs prie bilieto, vadinamas dabartiniu naudotoju. Tai nebūtinai turi būti agentas, kuris prie bilieto dirbo pradžioje.

Dabartinis naudotojas

Sužinokite apie „dabartinį naudotoją“ LiveAgent sistemoje – tai paskutinis agentas, atnaujinęs bilietą, kuris gali skirtis nuo priskirto agento. Sužinokite, kaip patikrinti ir redaguoti dabartinį naudotoją, ir pradėkite nemokamą LiveAgent paskyros bandymą be įsipareigojimų. Pasinaudokite efektyvesniu klientų aptarnavimu šiandien!

Norite valdyti socialinius tinklus kaip profesionalas? Naudodamiesi šiuo socialinių tinklų valdymo kontroliniu sąrašu, priversite savo paskyras efektyviai veikti. 

Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas

Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!

Įspėkite savo skaitytojus apie naują turinį savo svetainėje naudodami naujo tinklaraščio įrašų el. laiškų šablonus. Padarykite juos interaktyvius ar paprastus – tai priklauso nuo jūsų!

Naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonai

Apsilankykite mūsų puslapyje ir sužinokite, kaip efektyviai informuoti savo auditoriją apie naujus tinklaraščio įrašus naudojant el. laiško šablonus. Padidinkite prenumeratorių lojalumą ir išlaikykite jų susidomėjimą jūsų turiniu!

Puikus klientų aptarnavimas yra klientams suteiktas puikus aptarnavimas. Tai kur kas daugiau, nei tiesiog problemų sprendimas ir produktų ir paslaugų pardavimas.

Puikus klientų aptarnavimas

Sužinokite, kaip teikti puikų klientų aptarnavimą, kuris viršija klientų lūkesčius ir užtikrina profesionalius sprendimus. Naršykite LiveAgent sprendimus, įskaitant agentų užimtumo stebėjimą ir analitines apžvalgas, ir pradėkite savo nemokamą paskyrą be įsipareigojimų. Patirkite geriausią aptarnavimą su LiveAgent!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x