Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.
Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.
Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.
Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.
Patraukite savo kliento dėmesį smarkiai sumažindami jų veiklos užduotis su LiveAgent – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programine įranga 2019 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami LiveAgent.
Rinkodaros, žmogiškųjų išteklių ar interneto svetainių kūrimo agentūros dažniausiai yra labiausiai paplitusios internete. Dėl to labai paprasta apskaičiuoti supaprastintos klientų aptarnavimo programinės įrangos investicijų pelningumo rodiklį. Agentūros aktyviai naudoja LiveAgent savo verslo plėtrai, todėl labai paprasta ir greita atsakyti į pasiūlymo užklausą. Jos taip pat naudoja šią įrangą dėl savo klientų ir, kaip rodo mūsų patirtis, džiaugiasi, kaip greitai galima įdiegti LiveAgent.
Tiesioginis pokalbis dažnai buvo naudojmas tik didelėse įmonėse, turinčiose daug užklausų. Jau nebe. Mes gyvename epochoje, kai visi iš karto reikalauja atsakymų ir dėl to tiesioginių pokalbių programinės įrangos įdiegimas jūsų įmonei gali atnešti sėkmę.
Pakelkite ranką, jei jums patinka Gmail. Aha, visos rankos pakeltos? Skirkite šiek tiek vietos universaliai LiveAgent pašto dėžutei ir atraskite centralizuoto jūsų komunikacijos centro galią. Viskas tvarkingai surūšiuota pagal prioritetą ir turi savo ID bei pateikiama papildoma informacija apie klientą. Taigi, kam patinka universali pašto dėžutė?
Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.
Tvarkykite savo universalią pašto dėžutę automatiškai nukreipdami klientų užklausas atitinkamiems skyriams ir agentams.
Sutaupykite laiko ir pinigų, sumažindami įrankių, kuriuos naudojate puikiam klientų aptarnavimui, skaičių.
Užtikrinkite, kad jūsų klientai būtų patenkinti jūsų paslauga, reguliariai analizuodami agentų darbo reitingavimą.
LiveAgent dažnai naudoja agentūros, kurios bendrauja su klientais esamuose skyriuose, tačiau jos taip mėgsta naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą. Įdiegus daugiakanalę lengviau susidoroti su užklausomis ir išsaugomi ankstesni pokalbiai su klientais bei potencialiais klientais.
Nebereikia rankinio darbo ir atskirų komunikacijos kanalų, dėl kurių sunku atsakyti į užklausas ir atlikti kasdienes administracines užduotis. Naudodami LiveAgent bendravimui su klientais atsikratysite įprastos veiklos perkrovų, kurias sukelia įprastos užduotys. Išspręskite šias problemas naudodami kompleksišką pagalbos centro įrangą, turinčią tiesioginius pokalbius, klientų portalą, forumus arba naudodami pažangias bilietų sekas.
Įsivaizduokite, kad siūlote didesnį prieinamumą, nors skiriate mažiau laiko. Dabar viskas įmanoma, jei bendravimui su klientais įdiegėte LiveAgent. Optimizuokite darbo eigą naudodami universalią pašto dėžutę, sujungdami kelis ryšio kanalus ir diegdami pažangią automatiką. Daugiakanalė pagalbos centro programinė įranga vidutiniškai suteiks jums 15 papildomų valandų per savaitę, kurias galite panaudoti, kad sutelktumėte dėmesį į naujus klientus ir jų poreikius.
Nemokamas LiveAgent planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.
Populiariausias
Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Atraskite geriausią 2022 m. klientų komunikacijos valdymo programinę įrangą su „LiveAgent“. Stebėkite visas sąveikas vienoje vietoje, be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės poreikio. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją ir patirkite asmenišką aptarnavimą, kuris užtikrina klientų pasitenkinimą.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „CallHub“ alternatyva – be įdiegimo mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų už prieinamą kainą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Crisp“ alternatyva, siūlanti visapusišką pagalbos centro programinę įrangą su 24/7 klientų aptarnavimu, nemokamu įdiegimu ir galimybe atsisakyti bet kuriuo metu. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandymą be kreditinės kortelės ir sutaupykite pinigų teikdami pasaulinio lygio klientų aptarnavimą.
Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team