Teisingas pasirinkimas agentūrų verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga agentūroms

Patraukite savo kliento dėmesį smarkiai sumažindami jų veiklos užduotis su LiveAgent – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programine įranga 2019 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami LiveAgent.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
Woman looking at her watch

Plėskite verslą be problemų

Rinkodaros, žmogiškųjų išteklių ar interneto svetainių kūrimo agentūros dažniausiai yra labiausiai paplitusios internete. Dėl to labai paprasta apskaičiuoti supaprastintos klientų aptarnavimo programinės įrangos investicijų pelningumo rodiklį. Agentūros aktyviai naudoja LiveAgent savo verslo plėtrai, todėl labai paprasta ir greita atsakyti į pasiūlymo užklausą. Jos taip pat naudoja šią įrangą dėl savo klientų ir, kaip rodo mūsų patirtis, džiaugiasi, kaip greitai galima įdiegti LiveAgent.

Sužinoti daugiau

Naudokite tiesioginius pokalbius internetu

Tiesioginis pokalbis dažnai buvo naudojmas tik didelėse įmonėse, turinčiose daug užklausų. Jau nebe. Mes gyvename epochoje, kai visi iš karto reikalauja atsakymų ir dėl to tiesioginių pokalbių programinės įrangos įdiegimas jūsų įmonei gali atnešti sėkmę.

Sužinoti daugiau
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Apjunkite savo klientų aptarnavimą

Pakelkite ranką, jei jums patinka Gmail. Aha, visos rankos pakeltos? Skirkite šiek tiek vietos universaliai LiveAgent pašto dėžutei ir atraskite centralizuoto jūsų komunikacijos centro galią. Viskas tvarkingai surūšiuota pagal prioritetą ir turi savo ID bei pateikiama papildoma informacija apie klientą. Taigi, kam patinka universali pašto dėžutė?

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų agentūrai bus naudinga įdiegti LiveAgent?

Organizuokite klientų užklausas

Tvarkykite savo universalią pašto dėžutę automatiškai nukreipdami klientų užklausas atitinkamiems skyriams ir agentams.

Taupykite laiką ir pinigus

Sutaupykite laiko ir pinigų, sumažindami įrankių, kuriuos naudojate puikiam klientų aptarnavimui, skaičių.

Išlaikykite aukštą pasitenkinimą

Užtikrinkite, kad jūsų klientai būtų patenkinti jūsų paslauga, reguliariai analizuodami agentų darbo reitingavimą.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Stebėkite kelis klientus vienu metu

LiveAgent dažnai naudoja agentūros, kurios bendrauja su klientais esamuose skyriuose, tačiau jos taip mėgsta naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą. Įdiegus daugiakanalę lengviau susidoroti su užklausomis ir išsaugomi ankstesni pokalbiai su klientais bei potencialiais klientais.

Sutaupykite laiko atlikdami pasikartojančias užduotis

Nebereikia rankinio darbo ir atskirų komunikacijos kanalų, dėl kurių sunku atsakyti į užklausas ir atlikti kasdienes administracines užduotis. Naudodami LiveAgent bendravimui su klientais atsikratysite įprastos veiklos perkrovų, kurias sukelia įprastos užduotys. Išspręskite šias problemas naudodami kompleksišką pagalbos centro įrangą, turinčią tiesioginius pokalbius, klientų portalą, forumus arba naudodami pažangias bilietų sekas.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Padidinkite savo prieinamumą

Įsivaizduokite, kad siūlote didesnį prieinamumą, nors skiriate mažiau laiko. Dabar viskas įmanoma, jei bendravimui su klientais įdiegėte LiveAgent. Optimizuokite darbo eigą naudodami universalią pašto dėžutę, sujungdami kelis ryšio kanalus ir diegdami pažangią automatiką. Daugiakanalė pagalbos centro programinė įranga vidutiniškai suteiks jums 15 papildomų valandų per savaitę, kurias galite panaudoti, kad sutelktumėte dėmesį į naujus klientus ir jų poreikius.

Pagalbos centro sprendimas prieinamiausia kaina

Nemokamas LiveAgent planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.

30 dienų bandymas
Nereikalinga kreditinė kortelė
ir daug daugiau
$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Susiję straipsniai suAgentūra
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcijos

Sužinokite apie LiveAgent daugiakanalės pagalbos tarnybos funkcijas vienoje vietoje! Išbandykite efektyvesnį klientų aptarnavimą.

LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracijos

Atraskite „LiveAgent“ integracijas, kad pagerintumėte klientų patirtį ir optimizuotumėte procesus. Išbandykite nemokamai dabar!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent Akademija

Atraskite „LiveAgent“ Akademiją – vienintelį jums reikalingą nemokamą klientų aptarnavimo mokymo šaltinį. Sužinokite daugiau dabar!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x