Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.
Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.
Pradžiuginkite saavo klientus žaibiškais atsakymais.
Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.
Prisijunkite prie plataus „LiveAgent“ naudojančių sėkmingų įmonių sąrašo ir pasikliaukite daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programine įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms 2020 m. Išlikite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.
Mes žinome, kad norint įdiegti tokią sudėtingą įrangą kaip „LiveAgent“, daugumai įmonių reikia laikytis specialių procedūrų ir taisyklių. Naudodami mūsų programą galite įtraukti ir pašalinti agentus, atsižvelgdami į reikiamą apkrovą, sezoniškumą ar vidinės struktūros pokyčius. Leiskite geriausiems agentams gauti atlygį tinkamu laiku ir leiskite kitiems pailsėti, kai yra mažiau užklausų.
„LiveAgent“ veikia atskirame prietaisų skydelyje ir surenka duomenis iš įvairių įmonės verslo šaltinių į vieną universalią pašto dėžutę. Nesvarbu, ar tai svetainė, socialinis tinklas, klientų portalas, el. paštas ar skambučių centras, „LiveAgent“ leidžia lengvai įdiegti kiekvieną susisiekimo kanalą į konkretų įmonės skyrių. Taip pat galite padėti sau naudodami papildomas funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai, kad sutaupytumėte laiko.
Verslo įmonės paprastai turi specialius reikalavimus funkcijoms ir individualiam pritaikymui, pagrįstus savo vidaus politika ir procesais. Atsižvelgdami į tai, sukūrėme pagalbos centro programinę įrangą ir siūlome pritaikomą sprendimą, kuris atitiktų jūsų pageidaujamą darbo eigą, o ne atvirkščiai. Be to, didelės įmonės dažnai greitai atgauna investicijas į „LiveAgent“, naudodamos realaus laiko rašymo peržiūros funkciją, kuri leidžia jiems greičiau paruošti atsakymą.
Supaprastinkite bendravimą naudodami momentinių pranešimų paslaugą, tai yra tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Suteikite savo aptarnaujantiems agentams galimybę pasiekti klientus per kelis įrenginius naudodami aktyvų kvietimą pokalbiui. Verslo sandoriai nebevykdomi vietiniu mastu. Atsiverkite pasauliui, pritaikykite savo valdiklius ir pasveikinkite tarptautinius klientus jų pageidaujama kalba.
Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.
Suteikite savo klientams laisvę susisiekti su jumis bet kuriuo jiems patinkančiu kanalu, nesvarbu, ar tai būtų tiesioginis pokalbis, el. paštas, telefonas ar socialiniai tinklai.
Naudodami analizę stebėkite savo našumą, nustatykite pasikartojančias problemas ir gaukite veiksmingas įžvalgas bei tobulinimo planus.
Suteikite greitesnį klientų aptarnavimą per tiesioginius pokalbius, interaktyvią balso atsako technologiją (IVR) ir unikalias CRM įžvalgas.
Tinkamas išteklių paskirstymas ir valdymas yra labai svarbūs bet kurios įmonės gerovei. „LiveAgent“ suteikia galimybę lanksčiai įtraukti arba pašalinti klientų aptarnavimo agentus, atsižvelgiant į jūsų poreikius ir metų laikotarpį. Niekada nepririškite savo verslo prie griežtų taisyklių. „LiveAgent“ suteikia jums teisę nuspręsti, kur investuoti savo laiką ir finansus. Pagalbos centro įdiegimo investicijų pelningumo rodiklis įmonėje gali būti pastebimas greitai, nes klientai tampa laimingesni ir lojalesni.
Pasikartojančios užduotys ir veikla greitai tampa nuobodžios ir reikalauja daug laiko bei išteklių. Jūsų aptarnavimo agentai turėtų sutelkti dėmesį į bendravimą su žmonėmis ir suteikti reikiamą pagalbą. Šiuos nedidelius, tačiau neįtikėtinai reikalingus darbus galima atlikti naudojant galingas automatikos funkcijas, tokias kaip atsakymų šablonai, laiko taisyklės, iš anksto nustatyti atsakymai ar net SLA. Palengvinkite savo kasdienį gyvenimą naudodami pagalbos centrą, skirtą įmonėms.
Klientai tikisi, kad jų problemos bus išspręstos nedelsiant ir be jokių kliūčių, nesvarbu, kokią platformą jie naudojo susisiekdami su įmonėmis. Gero aptarnavimo suteikimas visuose skaitmeniniuose kanaluose daro teigiamą poveikį jūsų prekės ženklui ir verslui apskritai. Leiskite mūsų pagalbos centro programinei įrangai tvarkingai sujungti visus jūsų kontaktus į vieną universalią pašto dėžutę ir sutelkti dėmesį į svarbius dalykus. Pradėkite tiesioginį pokalbį internetu, tęskite el. paštu ir užbaikite problemą spręsti skambindami. Visa tai galite padaryti iš tos pačios vietos.
Nemokamas „LiveAgent“ planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.
Populiariausias
Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.
Apsilankykite LiveAgent svetainės žemėlapyje ir atraskite platų pagalbos tarnybos programinės įrangos asortimentą, nuo bilietavimo ir skambučių centro sprendimų iki socialinės žiniasklaidos ir klientų patirties valdymo įrankių. Sužinokite, kaip galite pagerinti klientų aptarnavimą ir padidinti pasitenkinimą naudodami mūsų galingas ir integruotas sistemas.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ įmonių funkcija padeda rinkti ir tvarkyti informaciją apie įmones, gerinant klientų aptarnavimo procesus. Sužinokite, kaip kurti įmonių profilius, pridėti kontaktus ir pasinaudoti pasirinktiniais laukais. Išbandykite nemokamai ir patirkite patogią kontaktų valdymo patirtį!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.