VIP aptarnavimas

Paslaugų prieinamumas ir apimtis

Tai yra papildoma funkcija, kuri yra prieinama tuo atveju, jei klientui reikalingas specualus asmuo ir jis prieinama tik aukščiausiame plane (viskas įskaičiuota) su papildomu 1000 €/mėn. mokesčiu.

Specialių paslaugų apimtis

Specialus kontaktinis centras

Turėsite specialų aptarnaujantį agentą, kurio vardą žinosite ir jis bus paskirtas jums ir jūsų verslui. Su juo galėsite susisiekti bet kuriuo metu.

Jūs taip pat turėsite prieigą prie unikalaus pokalbio mygtuko, kuris leis jums tiesiogiai susisiekti su savo specialiuoju agentu. Jūs taip pat turėsite prieigą prie jo kalendoriaus ir galėsite suplanuoti skambutį.

Prioritetinė prieiga prie vyresniųjų agentų

Jei jums reikia papildomos pagalbos, mes nedelsdami nukreipsime jus į 2 lygio techninį atstovą, kuris turi patirties tvarkydamas sudėtingas technines problemas.

Peržiūrėkite skambučius

Galite užsisakyti skambutį ir pasikalbėti su savo specialiu aptarnavimo agentu, kad gautumėte pagalbos, mokymų apie funkcijas ar pakeitimus sistemoje.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​
Start free trial Susitarkite dėl Demonstracinės versijos

Specialaus aptarnaujančio agento užimtumas

Be 24/7 aptarnavimo tiesioginiu pokalbiu mūsų svetainėje ir standartinio aptarnavimo el. paštu, gausite:

  • Speciali pagalba pokalbiu nuo 9:00 iki 17:00 val. CET pirmadienis – penktadienis
    • Ne darbo valandomis gauti skambučiai bus peradresuoti į balso paštą, o mes padarysime viską, kad kuo greičiau perskambintume/imtumėmės veiksmų.
  • Speciali pagalba el. paštu nuo 9:00 iki 17:00 val. CET pirmadienis – penktadienis
    • Rinksime el. laiškus, gautus ne darbo metu, tačiau negalime garantuoti jokių veiksmų iki kitos darbo dienos.
  • Speciali pagalba skambučiais: galite užsisakyti skambutį pas savo specialų aptarnaujantį agentą, atsižvelgdami į jų kalendorių.

VIP SLA atsakymo laikas

Sunkumo lygisApibrėžimasNumatomas pirminio atsako laikasNumatomas tolesnio atsako laikas
1 sunkumas – kritinisPaslauga neveikia arba sugedo. Tai sustabdo klientų verslo operacijas ir nevyksta joks darbas.1 valanda ar mažiau.4 valandos ar mažiau. Aptarnaujantys agentai dirbs su mūsų administratoriais, kad paslauga būtų kuo greičiau atkurta.
2 sunkumas – aukštasŽymus našumo pablogėjimas. Debesų paslaugos veikia, tačiau jų veikimas yra labai pablogėjęs ir daro reikšmingą poveikį naudojimui.1 valanda ar mažiau.4 valandos ar mažiau. Aptarnaujantys agentai dirbs su mūsų administratoriais, kad paslauga būtų kuo greičiau atkurta.
3 sunkumas – standartinisDalinis debesijos paslaugų praradimas, turintis įtakos klientų verslui. Pavyzdžiui, nauji el. laiškai nėra gaunami arba neveikia konkreti integracija.2 ar mažiau darbo valandų. Jūsų specialus agentas užmegs kontaktą per 1–2 valandas, paprastai iškart.2 ar mažiau darbo dienų Jūsų specialus agentas užsiims komunikacija ir jus informuos.
4 sunkumas – klaidų taisymasUžklausa dėl klaidos (nekritinė problema). Pvz., naudojant „LiveAgent“ susiduriate su konkrečiu gedimu (pvz., tam tikros taisyklės sąlyga neveikia ar pan.)1 darbo diena arba mažiau Specialus agentas susisieks su jumis per 24 valandas, paprastai iškart.Jūsų specialus agentas užsiims komunikacija ir jus informuos.
5 sunkumų užklausaPrašymas dėl sąrankos konsultacijos, naujos funkcijos pasiūlymas ar bet koks kitas klausimas. Pvz., automatikos taisyklių nustatymas, naudojimo atvejo nagrinėjimas, klausimas apie funkciją ar pan.1 darbo diena arba mažiau. Specialus agentas susisieks su jumis per 24 valandas, įprastai iškart.Jūsų specialus agentas užsiims komunikacija ir jus informuos.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų „Capterra “ GetApp G2 Crowd

Klientų aptarnavimas – tai paslaugų, kurias įmonė teikia klientui, visuma. Tai taip pat yra ryšių su klientais valdymo dalis.

Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimas – tai paslaugų, kurias įmonė teikia klientui, visuma. Tai taip pat yra ryšių su klientais valdymo dalis.

Aptarnavimo tarnyba yra vienas kontakto taškas tarp įmonės ir klientų, vartotojų, verslo partnerių. Aptarnavimo tarnyba gali būti apibūdinta kaip pagalbos tarnyba.

Aptarnavimo tarnyba

Aptarnavimo tarnyba yra vienas kontakto taškas tarp įmonės ir klientų, vartotojų, verslo partnerių. Aptarnavimo tarnyba gali būti apibūdinta kaip pagalbos tarnyba.

HTML yra hiperteksto žymėjimo kalba. Tai yra geriausiai žinoma žymėjimo kalba, paprastai naudojama kuriant tinklalapius ar žiniatinklio programas.

HTML

HTML yra hiperteksto žymėjimo kalba. Tai yra geriausiai žinoma žymėjimo kalba, paprastai naudojama kuriant tinklalapius ar žiniatinklio programas.

Puikus klientų aptarnavimas yra klientams suteiktas puikus aptarnavimas. Tai kur kas daugiau, nei tiesiog problemų sprendimas ir produktų ir paslaugų pardavimas.

Puikus klientų aptarnavimas

Sužinokite, kaip teikti puikų klientų aptarnavimą, kuris viršija klientų lūkesčius ir užtikrina profesionalius sprendimus. Naršykite LiveAgent sprendimus, įskaitant agentų užimtumo stebėjimą ir analitines apžvalgas, ir pradėkite savo nemokamą paskyrą be įsipareigojimų. Patirkite geriausią aptarnavimą su LiveAgent!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x