Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Zoho Desk“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote „Zoho Desk“ alternatyvos?

„Zoho Desk“ yra puiki daugiakanalė pagalbos centro programinė įranga su konkurencingomis kainomis. Ji turi integruotą žinių bazę, AI galimybes ir daugelio procesų valdymą. Tačiau jei ieškote „Zoho Desk“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

„LiveAgent“ yra visapusiška pagalbos centro programinė įranga, kuri padidins jūsų klientų aptarnavimo komandos produktyvumą, klientų pasitenkinimą ir sutaupys pinigų vienu metu. „LiveAgent“ aptarnavo daugiau nei 15 000 įmonių ir 150 mln. galutinių vartotojų visame pasaulyje. Prisijunkite prie jų ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą. Mes tai palengviname.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kuo „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Padidėjęs našumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Daygybė naudingų funkcijų

Turėdami daugiau nei 179 pagalbos tarnybos funkcijas, lengvai aptarnausite klientus.

Sutaupykite daugiau with LiveAgent

„Zoho Desk“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Zoho Desk
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers ticketing in plan for $24/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Zoho Desk offers Live Chat in plan for $61/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $39/agent/month.
Zoho Desk offers Call Center in plan for $49/agent/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers Self-Service in plan for $24/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zoho Desk offers a Facebook integration in plan for $24/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zoho Desk offers a Twitter integration in plan for $24/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zoho Desk offers an Instagram integration in plan for $24/agent/month.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Zoho Desk doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers knowledge base in plan for $24/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers customer forum in plan for $24/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers automation and rules in plan for $24/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers API functions in plan for $24/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features in All-inclusive plan for $39/agent/month.
Zoho Desk offers IVR features in plan for $61/agent/month.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls in All-inclusive plan for $39/agent/month.
Zoho Desk offers video calls in plan for $24/agent/month.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers unlimited history in plan for $24/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Zoho Desk doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Zoho Desk doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Zoho Desk offers unlimited tickets/mails in plan for $24/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording in All-inclusive plan for $39/agent/month.
Zoho Desk offers unlimited call recording in plan for $35/agent/month.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Zoho Desk doesn't offer unlimited 24/7 support.
report on tablet-illustration

Galinga „Zoho Desk“ alternatyva

Kai ieškote puikios pagalbos tarnybos programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. Štai kodėl „LiveAgent“ siūlo 4 paketus konkurencingomis kainomis. Pagrindiniuose paketuose yra hibridinis bilietų srautas, „omnichannel“ pašto dėžutė, ataskaitos, automatizavimo taisyklės, žaidimai ir daug daugiau! Naudodami „LiveAgent“ galite gauti daugiau už mažiau. Taigi, jei ieškote visapusiškos „Zoho Desk“ alternatyvos, išbandykite „LiveAgent“. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.

Gaukite savo klientų aptarnavimo apžvalgą

Peržiūrėkite naudojimą, statistiką, įvertinkite našumo ataskaitas ir mokykitės iš klientų įvertinimų.

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „Zoho Desk“ alternatyvos, o greitis yra jums svarbus, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – jis pokalbių rodymo greitis yra vos 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% svetainės lankytojų pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Daug kalbų

Mūsų programinė įranga yra daugiakalbė. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.

Nusipelnėte to, kas geriausia

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai puiki alternatyva „Zoho Desk“. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

man and woman receiving awards

„LiveAgent“ ir „Zoho Desk“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome palyginus su „Zoho Desk“, remiantis klientų atsiliepimais, esančiais „Capterra

ZohoDesk vs LiveAgent comparison on Capterra
2020 02 03 duomenys

Sužinokite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“

Palyginkite mus su kita programine įranga

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palayginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

Susiję straipsniai su„Zoho Desk“ alternatyva
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite LiveAgent platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.

Jei ieškote galingos alternatyvos „Freshdesk“ sistemai, siūlome išbandyti „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir jas siūlo už konkurencingą kainą

„Freshdesk“ alternatyva

Ieškote „Freshdesk“ alternatyvos? „LiveAgent“ siūlo stabilų, lengvai naudojamą klientų aptarnavimo sprendimą su daugybe įrankių, integracijų ir mobiliąja programėle. Mėgaukitės 14 dienų nemokamu bandymu ir patobulinkite savo klientų aptarnavimo patirtį!

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

„Zendesk“ alternatyva

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x